IX.

2.6K 44 0
                                    

Zoé szemszöge

Másnap a suliban apámtól egy halom üzenetet kaptam, amik kurvára irritálóak voltak. A sok beszéljük meg, az nem úgy volt, és faszomságok.
-Fasz kivan - csaptam be idegesen a szekrényajtómat, amikor Emet és Fannit láttam meg beszélgetni a folyosón. Gondoltam odamegyek, hogyha már a barátnőmröl van szó.
-Sziasztok - öleltem meg Emet.
-Szia - válaszolt kicsit sem jókedvűen a csajom.
-Na most mi az? - simogattam meg a derekát.
-Ne itt - húzta el a kezem.
-Szóval mi történt? - sóhajtottam.
-A bátyád...
-Mivan Kristóffal? - kérdeztem értetlenül.
-Tuti átcseszi majd Fannit.
-Nem csesz át, nem is tudjátok, hogy milyen velem ha kettesben vagyunk - mentegetőzött.
-Nem is akarom tudni - röhögtem el magam.
-Boldog vagy vele? - kérdezte Em.
-Igen... tényleg az vagyok nyugi - válaszolt Fanni ártatlanul.
-De ha megbánt kicsinálom... olyan hülye vagy néha - ölelték meg egymást. Úgylátszik szent a béke.
-Akkor asszem én megyek edzésre tesi helyett - mondtam kedvtelenül.
-Hé mi a baj? - nézett a szemembe mélyen Em. Ennek sosem tudok ellenállni. Borzasztóan aranyos...
-Apám, egésznap üzengetett.
-Honnan van már telód?
-Régi teló, azt használom, amig apámat lehúzom egy újjal. Anya akart nekem venni ma, de mondtam, hogy majd megoldom.
-És apáddal oldatod meg? - mondta egy gúnyos mosollyal Fanni.
-Magamnak is vehetnék, de minek, ha van egy gazdag és faszfej apám?! Na de tényleg lépek vagy az edző kicsinál. Vigyázz magadra - öleltem át a csajom.
-Te is! - szólt utánam.

-3 perced maradt átöltözni! - támadott le Kata, amint az öltözőbe értem.
-És? - válaszoltam kissé flegmán, és elkezdtem magamról levenni a pólóm. Kata feltünően hirtelen vette el a tekintetét.
-Szép a nyakad - jegyezte meg nevetve Kitti.
-Azt a kurva hogy kiszívták - jött oda Orsi és, és hirtelen mindenki engem kezdett el bámulni.
Kata idegesen kiviharzott az öltözőböl, és úgy becsapta maga után az ajtót, hogy az egész hely beleremegett.
-Ennek meg mi baja? - kérdeztem furán.
-Féltékeny - suttogta Kitti.
-Mégis mire?
-Még a vak is látja, hogy bejössz neki. Hát arra, hogy nem az övé vagy gondolom, fasz tudja - szólt közbe Orsi is.
-Hogy mivan? Katának bejövök? - akadtam ki.
-Edzés! - hallottuk az edző sípját és üvöltését az ajtó túloldaláról. Sose nyit be az öltözőbe, mivel férfi, ezért hangos síppal jelzi, hogy húzzunk ki, csak diszkréten.
Az egész edzés alatt feszülten éreztem magam Kata jelenlétében. Kurvára nem akartam megbántani, hiszen a barátom, de semmit nem láttam benne soha. Sőt, azt se tudtam, hogy meleg. 5 perc szünetnél szinte kivirhazott a tornateremből. Én pedig nem bírtam ki, szóval utána mentem.
-Kata! - szóltam utána, de nem állt meg.
-Állj már meg! - kiabáltam már.
-Mivan? - nézett rám idegesen.
-Mi bajod? -néztem bele a szemébe.
-Semmi...
-De látom, és figyelj, ne haragudj ha valamivel megbántottalak. Tudod nekem is nehéz most. Anyámék elfognak válni és kurva szar ez a  helyzet is. De nem tudtam, hogy bejövök neked és...
-Ezt ki mondta el? - vágott bele a szavamba.
-Az most tökmindegy!
-Megölöm.
-Kata fejezd már be. Beszéljük már meg. Tehát igaz...
-Talán... de te úgysem viszonoztad. Nem tökmindegy? Hülyeség volt az egész - nézett lefelé.
-Barátok vagyunk. Tudtam volna ezt kezelni. Beszéljünk!
-Nem viszonzod, mi? - vágott bele a közepébe.
-Nem... - mondtam halkan.
-Ki az a lány? Ki az aki jobb nálam?
-Kata nem mondhatom el... és ne mondd ezt.. egyszerűen csak barátnőm lett.
-Fogadjunk, hogy, lányos, alacsony, kurva szép és még ki is szívta a nyakad. Ja az utolsóban nem kell fogadnunk - mosolyodott el halványan.
-Igen... bocs tényleg. Amint publikus lesz, te leszel az első, akinek megmutatom ki az. Tényleg - mosolyogtam rá.
-Olyan hülye vagyok néha - ölelt át.
-Tudom, mint mindenki - veregettem meg a hátát az ölelés közben. Jól esett, hogy megtudtuk beszélni. Őszintén. Bár tudom, hogy nem léphetett túl rajtam csak úgy, és hogy kurvára fájhatott neki. De én adok időt... Bármennyi is kell Katának majd.

Az iskola hercegnője [18+] BEFEJEZETTTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang