XVI.

2.4K 40 1
                                    

Em hevesen csókolni kezdett, miközben elkezdtem róla lehúzni a crop topját. És a nyakát pusziltam már tovább.
-Basszameg - sóhajtott fel.
-Gyönyörű vagy - döntöttem le az ágyra, és elkezdtem lehúzni a felsőjét. Majd hátradobtam. Kezeim folyamatosan a testén jártak, egyszer a derekán, egyszer pedig a mellén. Kikapcsoltam a melltartóját, úgyhogy már félmeztelenül feküdt aladtam miközben elkezdtem szívni a melleit. Em folyamatosan sóhajtozott. Nem tudta visszafogni magát, és nem is vártam el tőle, sőt...
-Beakarom ma tenni neked - kezdtem el a fel le mozgó hasát is puszilgatni.
-Tedd - döntötte hátra a fejét.
-De csak ha te is akarod - kezdtem el lehúzni a nadrágját.
-Akarom.. csak óvatosan majd.
-Persze, szeretlek - pusziltam tovább, majd óvatosan elkezdtem simogatni a belső combját, és kezemmel egyre jobban közeledtem a nemi szerve felé. Em halkan felsóhajtott, én pedig egyre jobban ráizgultam, szóval nem bírtam ki, hogy ne nyúljak be a fehérneműje alá.
-Basszameg - markolt bele a lepedőbe amikor már közvetlenül izgattam. Leljebb haladtam közben a számmal, és már puszilgattam őt odalent.
-Kérlek.... folytasd - nyelt nagyot.
-Imádom, ha könyörögsz - mosolyodtam el, és lassan odáérintettem a nyelvem Em csiklójához, majd izgatni kezdtem. Nyőgéseivel kibaszottul felizgatott, amikor elkezdett csörögni a telefonja.
-Nehogy felvedd - töröltem meg a számat.
-Anyám az - pillantott oldalra fel le mozgó mellkassal.
-Faszomba már - dőltem be mellé az ágyba.
-Szia! Igen, Zoénál. Miért? - válaszolt neki a telefonba, de én nem bírtam ki, és lassan odaérintettem a kezemet újra a nemiszervéhez.
-Telefonálok... - suttogta. De engem ez egy cseppet se érdekelt akkor beállva, úgyhogy lassan feldugtam neki az egyik ujjam. Em hirtelen hatalmasat nyőgött bele, úgyhogy azzal a hatájjal kinyomtam a telefont, miközben az anyja beszélt.
-Basszameg - markolt bele a lepedőbe.
-Kurvára ráér majd, legközelebb kapcsold ki - néztem bele a szemébe, és már úgy izgattam. Imádtam, hogy én írányítok, és azt is, hogy kurva nedves volt már a barátnőm.
-Beakarom tenni neked nagyon - kezdtem el már én is szaporábban venni a levegőt, mert nagyon felizgultam.
-Egy pillanat és jövök - mentem oda a fiókomhoz, és kivettem a műpéniszt.
-Ahj de folytasd kérlek - könyörgött Em.
-Egy pillanat - vettem elő az óvszert is, és fogammal széttéptem a csomagolását, majd ráhúztam a műpéniszre.
-Készen állsz? - hajoltam felé.
-Igen.... csak kérlek... óvatosan - nézett rám.
-Persze - pusziltam meg a homlokát, és nagyon lassan becsúsztattam neki.
-Fáj? - kérdeztem amikor még csak a töve volt bent.
-Nem, jó érzés.
Teljesen becsúsztattam neki, és elkezdtem mozgatni benne.
-Kicsit fáj - szorított rá a lepedőre.
-Ezen segíthetek, készültem már - húztam ki belőle, majd az éjjeli szekrényem fiókjából kivettem a sikosítót, és letekertem a tetejét.
-Szeretlek - mosolyodott el.
-Hát még én - csókoltam meg.
Elkezdtem bekenni a műpéniszt, majd ledobtam a földre a sikosítót. Akkor pont nem érdekelt, hogy mivan vele. Visszacsúsztattam a barátnőmbe, és újra mozogni kezdtem. Egy kis idő után ki jött az első nyőgés a torkán. Ez kurvára beindított engem, szóval egyre hevesebben mozgattam már.
-Ülj rám - suttogtam.
-Biztos? - mondta két nyőgés között.
-Csak ha szeretnél - húztam végig a kezem a derekán.
Em felült, majd helyet cseréltünk, és magamra ültettem.
-Mozogj, te érzed, hogy hogy jó - dőltem hátra mosolyogva. A barátnőmön láttam, hogy kissé zavarban van, szóval gondoltam rásegítek, és kikapcsoltam a ledet. Teljesen sötét volt már, csak egymás körvonalait láttuk. Lassan és bizonytalanul elkezdett meglovagolni, a mellei pedig rázkódtak közben, és nem bírtam ki, hogy ne fogjam meg őket.
-Azt a kurva, kibaszott jó a látvány - sóhajtottam.
Em egy idő után már ösztönösen mozgott rajtam, és egyre hangosabban nyőgött. Szapora légzésétől kilátszódtak a bordái, és éreztem rajta, hogy hamarosan elfog menni. Az egész teste bizsergett. Nem is kellett sokat várnom, pár perc múlva egy hatalmas nyőgés közepette eltorzult arccal elélvezett a hasamra. Baromi sok jön neki mindig, én pedig ezt élvezem. Kivettem belőle, lehúztam róla az óvszert, amit kidobtam a kukába majd a mű péniszt is csak lebasztam valahova.
-Gyönyörű vagy - simítottam végig a kezem a belső combján, amikor már mellettem feküdt.
-Azt a kurva, de kitágítottál - mondta lihegve.
-Gond? - kezdtem el puszilgatni a nyakát, mert még nem vol elég.
-Nem, kibaszott jó érzés volt, de most te jössz - hajolt felém.
-Rendben - mosolyodtam el, miközben kényelmesen hátradőltem.
-De előbb ez - nyúlt oda a telefonjához.
-Miaz? - néztem rá furán.
-Semmi - kapcsolt be egy The Weeknd playlistet, és megszólalt a "Pray for me".
-Najo, gyere ide - csókoltam meg lassan, miközben a pólómat húzta le rólam.
-Gyönyörű vagy - néztem bele a szemeibe, mert már teljesen meztelen volt, és nem bírtam levenni a szemem róla.

Az iskola hercegnője [18+] BEFEJEZETTDonde viven las historias. Descúbrelo ahora