LXXVI.

611 45 3
                                    

A nyaralás utolsó napján már semmit nem csináltunk, mert este ment a gépünk, szóval csak egy utolsó családi ebédre volt idő. Összesítve papát sikeresen elkerültem ebben a 4 napban, és az utolsó kettőben szinte már nem is láttam őt. Szerintem a nagy vita után ő sem volt kiváncsi rám..
-Minden megvan gyerekek? - kérdezte anya a taxit várva a szálloda előtt, ami az étterembe vitt minket.
-Aha - szívtam bele a cigimbe.
-Nem töltöttünk együtt túl sok időt.. - mondta elszontyolodva.
-Ez most ilyen volt! A gyerekek már nagyok - próbálta nyugtatni Zoli.
-De legalább Lau te velünk voltál! - kezdte el őt ölelgetni anya.
Papától a legtávolibb pontra álltam, mert még esélyt sem akartam adni arra, hogy valamiért belém kössön..
-Én voltam veled anya! - kérte ki magának Kristóf.
-Kisfiam! Maximum az első este! Utána másnap hulla részegre ittátok magatokat az öcséddel, a többi napon meg össze vissza jetskiztél, ittál, mittudomén mitcsináltál - legyintett.
-Voltam veled a csúszda részlegnél!
-Ahol te csúszdáztál Krisi, én meg a termál fürdőben voltam nagyanyáddal!
-Najo hagyjuk - legyintett.
-És ti? Titeket alig láttalak! - kezdett el megint hozzám beszélni papa.
-Mi itt voltunk - hamuztam le a cigimet.
-Igen! Itt! Törökországban! De velünk biztosan nem! - mondta mérgesen.
-Ja amit leműveltél velünk a parton, azután szerintem ezen ne csodálkozzunk..
-Megint szemtelenkedsz!
-Akkor ne szólj hozzám!
-Már hozzád sem lehet szólni?!
-Hagyjátok már abba! - szólt ránk anya.
-Jó, én abbahagytam - sóhajtottam. -Már várom, hogy hazaérjünk! - suttogtam Emnek feszülten.
-Ma este már a saját ágyunkban alszunk - simította meg a hátam.
-Végre... mást sem akarok jobban..

Az étteremhez érve mindenki rendelt magának egy italt, és épphogy csak beleittam egy kortyot, amikor Zoli összecsapta a tenyerét.
-Van egy bejelentenivalónk! - állt fel.
-Miért állsz fel? Ez kínos! - mondta Kristóf, amúgy igaza volt..
-Minden oké? - pislogtam rájuk.
-Mi már tudjuk! - kacarászott nagyi.
-Jó hír?
-Gyerekek! Had mondjuk végig! - ültette le anya Zolit egy nagy mosollyal.
-Mondjátok már! - türelmetlenkedett Kristóf.
-Remélem örülni fogtok, mert mi nagyon boldogok vagyunk és..
-Apa! Mond már! - vágott bele a szavába Laura.
-Kistesótok lesz! - mondta Zoli egy nagy mosollyal.
-Mivan? - akadt ki a bátyám.
-Állapotos vagyok! - jelentette be anya.
-Gratulálok! - állt fel Kitti egy hatalmas mosollyal az arcán, és átölelte anyámat.
-Ülj le légyszi.. - szólt rá Kristóf.
-Anya.. hát.. én nagyon örülök, de már elmúltál 40, ilyen korban ez nem veszélyes már? - döbbentem le teljesen.
-Örülsz? Mivan? Te terhes vagy anya? És hol fog lakni a gyerek? Velünk? És én majd a gyerek ordítást meg bőgést hallgatom?! Meg a faszt! Mi a fasz.. - állt fel az asztaltól Kristóf, és kiviharzott.
-Te sem örülsz kisfiam? - kérdezte könnyes szemekkel.
-Gyere ide, én örülök, ha te is örülsz! - öleltem át szorosan.
-Csalódást okoztam? - sírta el magát.
-Dehogy, ne sírj, egyáltalán nem! - kezdtem el simogatni a haját.
-Krisi most nagyon haragszik.. - szipogott.
-Majd lenyugszik, kimegyek beszélni vele.. - engedtem el őt, és a bátyám után mentem.
-Adj egy szál cigit - mondta a bejárat előtt legugolva.
-Utálod a cigit! - gugoltam le mellé.
-Adj egy szálat - nyújtotta a tenyerét.
Kivettem a cigis dobozomat, és bele nyomtam a kezébe a gyújtommal együtt.
-Lesz egy kistesónk.. - mondtam nagyot nyelve pár mp csend után.
-Megölöm magam a gecibe.. én nem fogom a gyerek bőgést hallgatni, meg a szaros pelenkákat bámulni! Meg a sok szar gyerekjátékot! Ígyis bazdmeg nálunk lakik Zoli meg a nyomi, lúzer lánya! Mostmeg egy gyerek! Én nem akarok még egy testvért! És ha felnő mi lesz.. három felé kell osztanunk a vagyonunkat? A házunkat? A kocsikat, a céget, a nyaralót? Meg a jó büdös faszt! Ő arra a kezét nem teheti rá! Amúgyis csak féltesók leszünk, semmin nem fogok vele osztozni!
-Ember, még csak meg sem született, már mosr a pénzen meg az örökségen agyalsz? Igen, féltesó, de attólmég ugyanúgy a testvérünk lesz... Én most nem ezen agyalok, hanem anya egészségén.. 40 felett már elég kockázatos egy terhesség..
-Az meg a másik! Ezek megőrültek! Zolit sem bírom! Eddigsem, de most mégkevésbé! Az anyánkat teherbe ejtette.. - szívott bele a cigimbe, de ezt egy kissebb köhögőroham kísérte. -Mi a faszom ez az erős cigi amit szívsz? - kérdezte köhögve. -Hát kiszakad a tüdőm!
-Ne legyél már ilyen gyerekes.. felnőttek vagyunk.. inkább próbálj meg empatikusan állni a helyzethez! Anya most érzékeny, állapotos, legyél vele kedves, elsírta magát az előbb..

Az iskola hercegnője [18+] BEFEJEZETTTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang