Em szemszöge
Aznap este félve mentem le vacsorázni az asztalhoz, mert nagyon kellemetlen volt mindkettőnknek, hogy a barátom anyja 1 órával ezelőtt nyitott ránk. 1 órája még Ákoson lovagoltam, amit az anyja is meglátott, most meg leülök vele egy asztalhoz.
-Mi ez a feszültség? - kérdezte Kristóf teli szájjal.
-Semmi kisfiam, egyél - mondta Kriszti.
A vacsora kellemetlenül telt, de még kellemetlenebb volt, hogy a végén ahelyett, hogy felmentem volna a szobánkba, Kriszti félrehívott.
-Igen? - kérdeztem félénken már a szobájában.
-Látom, hogy mindketten szégyenlitek magatokat, de nem kell! Nekem kéne, amiért kopogás nélkül berontottam a 19 éves fiam szobájába. Nem lett volna jogom hozzá, az a ti szobátok, ti sem rontotok be az enyémbe, úgyhogy ne haragudj.. És kérlek ne érezd magad kellemetlenül, ez teljesen természetes, hogy szeretkeztek - fogta meg a kezem, de még mindig nem bírtam a szemébe nézni. Természetes, hogy szexelünk, de az nem az, hogy ő ezt meglátta.
-Ez rendes tőled, de akkoris szégyenlem magam.. nem akarom, hogy most... mást gondolj rólam mint eddig - sütöttem le a szemem.
-Jajj dehogy gondolok mást! Ne viccelj! Legalább ebből én is tanultam, hogy legközelebb kopogjak! Ugyanúgy nézek rád, sőt, örülök a boldogságotoknak! - ölelt át.
-Köszönöm! - öleltem vissza szomorúan.
-Hallottam mi történt ma, és tudd, hogy innentől te is a családhoz tartozol, így ha bármi baj van nyugodtan fordulj hozzám - simította meg a hátam.
-Mitcsináltok? - jött be a barátom.
-Csak beszélgetünk! - mondtam egy halvány mosollyal.
-Minden rendben van? - nézett mélyen a szemembe Ákos.
-Nem kell biztonsági őrt játszanod! Nem ettem meg! - mondta nevetve Kriszti.
-Megyünk jacuccizni? - nyújtotta a kezét.
-Aha, és köszi, mindent! - mosolyogtam Krisztire, és kimentem a barátommal.
-Ne haragudj anyám miatt, tenyérbemászó - forgatta a szemét.
-Naa tök jófej volt - adtam egy puszit az arcára.
-Az, csak már nagyon elhúznék itthonról a picsába. Holnap suli után te is megnézed a lakást, és ha tetszik, akkor aláírom a szerződéseket okés?
-Okés - simítottam meg a kezét.Átöltöztem fürdőruhába, és beültem a barátom ölébe a jacuzziban.
-Ez a nap.. katasztrófa volt - dőltem hátra sóhajtva.
-Ne is mond... apád idejön, aztán anyám is ránk nyit, mostmár igyunk és szexeljünk szerintem - nyitotta ki egy halvány mosollyal a vörösbort.
-Támogatom - mondtam nevetve, és odatartottam a borospoharamat.
-Jó lenne a lakásos összeköltözésünk első hetében egy szülő detox. Se a te szüleid, se az én szüleim nem érnének el majd minket. Csak te, és én, max Fanni meg Tomi kereshet. Jó lenne egymásba merülve lenni. Folyamatos stresszként élem meg más emberek jelenlétét körülöttem, rajtad kívűl.
-Az nagyon jó lenne. Főleg, hogy az idióta "apám" 18 év után úgy döntött, hogy megkeres...
-Szeretnél vele beszélni? Vagy megismerni a féltestvéred?
-Talán igen.. tudnom kell, hogy mi is történt pontosan, válaszokra van szükségem.. és az, hogy van egy hugom... igaz, csak féltesók vagyunk, de akkoris.. meg kell ismernem! És az apám mostani párjáról sem tudok semmit, azt sem tudom hol laknak, azt sem tudom, hogy miért keresett meg... nagyon sok a kérdés bennem - mondtam szomorúan.
-Anyukád sosem mesélt apukádról?
-De.. régebben sokat kérdezgettem róla, de utána beletörődtem, hogy nekem nincs apukám. Egy képet láttam róla, amin kb 17 éves lehetett, akkor ismerkedtek meg anyával. Ahhoz képest már meg sem ismertem.. És azt a képet is legutóbb vagy 10 évesen láttam.. szóval.. konkrétan semmi emlékem sincs vele. Már akkor sem volt ott, amikor megszülettem. Albert is csak 2 éve van anyám életében, szóval addigra már nem kellett a hősapát játszania.. már nagy voltam..
-Nagyon sajnálom baba.. el sem tudom képzelni, hogy milyen lehetett apa nélkül felnőni! De az biztos, hogy a mi gyerekünknek lesz apja, a legjobb apja leszek, és sosem hagynálak ott titeket, soha! - suttogta a fülembe, és megpuszilta a hajam.
-Ez vígasztal egyedül, hogy a mi gyerekünknek tökéletes gyerekkora lesz, nem fog semmiben sem hiányt szenvedvedni. Úgy fog felnőni, hogy szerető szülei vannak, hogy lesz egy képe arról, hogy milyen is az igaz szerelem. Amig nem ismertelek meg téged, addig nekem fogalmam sem volt róla.. nem volt példa előttem..
Neki lesz! Mi!
-Pontosan - ivott bele a borába, majd rácsúsztatta a kezét a derekamra.
-Töltesz kérlek mégegyet? - húztam le az egész pohár boromat.
-Persze! - mondta nevetve, és kitöltött egy újabb adagot nekem, és magának is.
ESTÁS LEYENDO
Az iskola hercegnője [18+] BEFEJEZETT
Novela Juvenil[LMBTQ] Ha nem olvasod el "A karácsonyi buli" fejezetet, akkor az első részt sem fogod érteni! Előfordulhat 18+ -os tartalom. Trágárszavak. Nem vagyok profi író, célközönségem a 16-18 közötti tinik. Transznemű karakter, esetenként túlzott szexua...