LXXIV.

633 42 9
                                    

Ákos szemszöge

Anya végül a szájon át lélegeztetés hatására egy óriási köhögésroham közepette nyitotta ki a szemét, szóval mindenki fellélegzett.
-Kriszti! Hál isten! - ölelte magához szorosan Zoli.
-Mi történt? - kérdezte köhögve anya, miközben már az egész személyzet körbeállta őt.
-Majdnem megfulladtál! - dobtam hátra róla gyorsan a szemüveget könnyes szemekkel.
Nagyon megijedtem, hogy valami baja lett, és Emen is láttam, hogy bepánikolt.
-Nyugi! Már minden rendben! - húztam magamhoz.
-Nem akarom, hogy mégegyszer lemenj - suttogta nekem.
-Gyerekek, légyszives menjünk vissza a szállásra - ivott bele a vizébe anya, amit a személyzet adott neki.

Végül elintéztük, hogy küldjenek utánunk egy motorcsónakot, így nem kellett az egész hajónak visszafordulnia.
-Nagyon megijedtem.. - mondta nekem Em már a motorcsónakban.
-Tudom, én is... hirtelen lepergett előttem, hogy mivan hogyha...
-Ne! Ilyet ne is mondj! Jó volt a pulzusa! - vágott bele a szavamba.
-Tudom csak.. ha ilyen fiatalon elveszíteném az anyámat, én azt nem bírnám ki.. - meredtem magam elé.
-Ilyen nem fog történni! Ne aggódj! - ölelt magához, de a kedvemen az se segített, hogy nagyi végigsírta az egész utat vissza a szállásig, annyira megijedt... megértem, mégiscsak a saját lányáról van szó...

-Megnézzük a kosárpályát ha lepakoltunk? Rámférne egy 1v1, vagy gym, vagy akármi - kérdeztem Kittitől feszülten már a bejáratnál.
-Aha! Mehetünk! Csak akkor átöltözök kosaras ruhába.
-Te elleszel addig baba? - pusziltam bele Em hajába.
-Persze! Addig elmegyek egy arcpakolásos masszázsra, már régóta kinéztem a wellnes részlegen! - mondta csillogó szemekkel.
-Jó én meg akkor megyek veled Em, mert egyedül halálra unnám magam! Vizicsúszdázunk? - kérdezte Kristóf.
-Ohh hát én egy relaxációs kezelésre gondoltam.. masszázs, arcpakolás, hínárpakolás..
-Oké akkor a csúszdáknál találkozunk fél óra múlva! - hagytak ott minket Kittivel.
-Ez hülye! - pislogott rám a barátnőm.
-Ellesztek majd na! - mondtam neki nevetve, miközben átkaroltam.

A szobánkba felérve sóhajtva vágtam magam hátra az ágyon, és még mindig a mai incidensen gondolkoztam, egyszerűen ki kellett szellőztetnem a fejem.
-Baba hova raktad a neszeszeremet? Kéne a nagy csatom! - kezdett el keresgélni Em.
-A fürdőben van, de légyszi kicsit idejössz mellém? - nyújtottam ki a karom.
-Mi a baj? - feküdt le mellém, és a mellkasomra temette a fejét.
-Semmi csak anyámon gondolkozok, meg ezen az egész main.. Csak pár mp-ig tartott, de akkoris eléggé megijedtem...
-Tudom, én is nagyon... kissé be is pánikoltam - kezdte el simogatni a kezem.
-Most tényleg edzenem kell valamit, mert azt érzem tele van a fejem gondolatokkal, papa miatt is.. Szerintem sose fog rendeződni a viszonyunk sajnos..
-Ha nem is fog rendeződni, akkoris tiszta marad a lelkiismereted! Mi eljöttünk ide, nem egyszer elengedted a füled mellett a megjegyzéseit, örökre te sem tűrheted őt csak azért, mert a nagypapád! Bárhogyan is reagáltál tegnap este, annak már ki kellett jönnie belőled, részegen az emberek őszintébbek, és neked akkor jöttek ki a sérelmeid, amiket a nagypapád okozott neked.. Szóval igen..
-Ne ismerj ennyire.. - mosolyodtam el halványan.
-Kérdezhetek valamit? - nézett mélyen a szemembe.
-Persze!
-Nekem nagyon fájna, ha elhagynál engem, szóval ígéred, hogy bármi is lesz, te akkoris az enyém maradsz? - simította meg az arcom.
-A tiéd maradok, ez nem kérdés. - kulcsoltam rá az ujjaimat az övére
-Szerencsés vagyok, hogy egy ilyen srác van mellettem, mint te!
-Én vagyok szerencsés! Gyönyörű vagy, szexi és okos, ráadásul belém vagy esve, ez mekkora kiváltság már? - nevettem fel.
-Tehát szexi vagyok? - kuncogott.
-Megfogtad a lényeget, de igen, nagyon szexi vagy - érintettem hozzá a homlokomat az övéhez.
-És mikor vagyok a legszexibb?
-Akarod azt tudni?
-Igen..
-Amikor öltáncot adsz, nekem pedig egy idő után remegni kezd a kezem és a lábam, a fehérneműd súrolja a combom, én pedig megérzem, hogy milyen kurva nedves és meleg vagy odalenn, és ki van pirosodva az arcod.. és onnan tudom, hogy már te is fel vagy izgulva, nem csak én.. - suttogtam a fülébe, és éreztem, ahogy ebbe egy kissé beleborzongott.
-Ennyire látszik, ha felizgulok? - kérdezte remegő hangon.
-Baba.. érzem a combomon, hogy mennyire nedves vagy... egy kissé elkzdelek izgatni kezemmel utána odalenn, és már tocsogsz - pusziltam a füle mögé.
-Asszem lebuktam.. hogy mennyire beléd vagyok esve.. - sütötte le a szemét.
-Hidd el, ha cisznemű srácként születtem volna, akkor meglepődnél, hogy mennyiszer felizgulok rád úgy, hogy nem is tudod..
-Például?
-Hát.. most is állna a farkam az biztos.. - simítottam végig a kezem a combján, és lassan benyúltam a szoknyája alá. -Ez jó érzés? - kérdeztem suttogva, miközben a fehérneműjén keresztül elkezdtem őt simogatni odalenn.
-Igen.. nagyon.. - csókolt meg hevesen, amikor kopogtak az ajtónkon.
-Most nem nyitjuk ki - nyúltam be a barátnőm fehérneműje alá, és lassan körkörözni kezdtem a nedves nemiszerve körül. -Megint.. nagyon nedves vagy.. - mondtam nagyot nyelve.
-Tudom... kissé felizgultam.. - vörösödött el az arca.
-Kissé én is - dugtam le a nyelvem a torkán, és lassan feldugtam neki az egyik ujjam.
Egy pár perce már ujjaztam a barátnőmet, és elég könnyen befért kettő is, úgyhogy gondoltam becsúsztatok mégegyet, miközben végig csókolóztunk.
-Haho! Mi a faszért nem nyitjátok ki? - hallottam a tesóm hangját az ajtó mögül, majd azzal a lendülettel be is rontott.
-Megígérted Kittinek, hogy kosarazol vele! - kiabálta.
-Takarodj már ki! - ordítottam el magam, miközben Em gyorsan visszahúzta a térdéig az egyberuháját.
-Nem! Nem vagytok meztelenek! És az előbb kopogott! Mi a faszért nemtudod betartani az ígéreted?
-Ember! Zavarsz! - álltam fel idegesen.
-Nem érdekel!
-Ne nyiss be mégegyszer engedély nélkül, vagy szétbaszom a fejed! - löktem hátra őt, és bebasztam utána az ajtót, de nyilván újra visszajött.
-Nem! Nem megyek ki! Megígérted neki, és most kosaras cuccban ül az ágyunk szélén szomorúan!
-Gyere ki! - fogtam meg a tarkóját, és becsaptam magunk mögött az ajtót. A jobb kezem kurva ondós volt.. szóval azt próbáltam a zsembenben lévő zsepibe eltüntetni. -Nem ronthatsz be csak így! Mivan ha éppen meztelen? Ígyis vissza kellett húznia magára a ruháját te utolsó fasz! Én sem rontok rátok! A másik, hogy nem megyek most kosarazni, Kitti várjon, mert nem érek rá!
-Egy pöcs vagy! Megbeszéltek valamit aztán nem tartod hozzá magad! - fröcsögte.
-Nem úgy alakultak a dolgok basszameg!
-Nem úgy alakultak a dolgok? Kurvára leszarom! Kurvára told ki a képed, és menj le vele a pályára!
-Kurvára nem megyek most le.. és kérj bocsánatot Emtől, amiért ennyire kellemetlen helyzetbe hoztad!
-Nem kérek! Amúgyse vallja be, és te sem, de egy ribanc! Most is ki van szívva a nyaka! Ott kúrod meg ahol akarod!
-Mit mondtál? - löktem hátra egy akkorát, hogy elesett.
-Semmit... - állt fel a könyökét fogdosva.
-Menj a büdös picsába! - löktem rajta egy újabbat.
-Ne lökdöss! - kiabálta.
-Ha mégegyszer ilyet mondasz a barátnőmröl, akkor... - ragadtam meg a pólóját.
-Akkor mi? Megversz? Csak tessék! Üss meg! Üsd meg a saját testvéredet!
-Ne szólj hozzám többet az utazás alatt! - engedtem el őt.
-Vagy mi lesz?
-Sajnálom, hogy Kittivel nem szexeltek annyit, és azt is, hogy nem szop le! Attólmég, mert a te barátnőd nem akar szexelni veled gyakran, képzeld el, hogy az én szexuális életem gecire rendben van! Ne vetítsd ki a saját frusztrációid másokra, és ne ribancozd le a barátnőmet! Persze, hogy kiszívhatom a nyakát, hogyha megengedi, mivel együtt járunk! Ettől még nem lesz ribanc! Csak velem fekszik le! És ha féltékeny vagy bazdmeg, akkor menj és sírj bele a párnádba, de innentől engem hagyj békén, és Emet is! Elkényeztetett gyökér.. - csaptam be magam után az ajtót.
-Faszom.. - kezdtem el kutatni egy szál cigit a táskámban.
-Utálom a bátyádat... - mondta szipogva Em.
-Hé! Baba! Nyugi! - tettem le gyorsan mindent a kezemből, és leültem mellé az ágy szélére.
-Érted... felvan húzva a derekamig az egyberuha... rohadtul bennem jársz éppen, rohadtul fel vagyok izgulva, amikor benyit.. És direkt.. és nem megy ki, hanem bent marad, és megvárja amig újra leljebb húzom magamon a ruhámat.. akkora egy fasz.. - sírta el magát.
-Nyugodj meg kérlek, már elküldtem... - öleltem át szorosan.
-Nemtudok.. nagyon megbántott.. látta, hogy éppen nem érünk rá, és milyen helyzetben vagyunk, és akkorsem ment ki.. Rohadtul nem tiszteli a magánéletünket.. Nagyon kellemetlen volt nekem... - temette a fejét a vállamba.
-Tudom... nekem is.. direkt nem ment ki, mert egy fasz.. és ahogy utána viselkedett... éretlen paraszt. Rohadtul nem láthat ilyen helyzetben téged senki, és ő nem hogy kimenne, nem... ő bármit megtehet, ő Molnár Kristóf, ő gazdag! Ő éppen egy luxus nyaraláson van és mindenbe szarik bele! Ő itt a király! Úristen de felbasz.. - dörzsöltem meg a halántékom.
-Tényleg ennyire nem érdekelte, hogy félig nem volt rajtam ruha? Tényleg nem tűnt fel neki, hogy intím helyzetben vagyunk?..
-De, csak semmi nem érdekelte, csak a saját igaza.. Először Kitti kopogott a kosár miatt, hogy menjek le vele, de nem mentem, és ezért Kristóf dühös lett, hogy nem tartottam be az ígéretem, ami jogos, de akkorsem ronthat ránk...

Az iskola hercegnője [18+] BEFEJEZETTTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang