A munkahelyről kiérve rágyújtottam csendben egy cigire, amikor Tomi szólalt meg.
-Bocs, hogy kiabáltam veled...
-Mindegy - legyintettem.
-Csak felbasztál..
-Jó fasz voltam.. bocsánat, nem kellett volna, hogy ott hagyjalak...
-Nem gáz, én is az vagyok.. tényleg ritkán kérdezem meg, hogy mi van veled...
-Akkor mind ketten azok vagyunk - nevettem el magam szánakozóan.
-Gyere ide! - ölelt át.
Visszaöleltem, és megveregettem a hátát, majd újból beleszívtam a cigimbe.
-És amúgy mi volt az a szóváltás anyáddal?
-Most ez nagyon elkényeztetetten fog hangzani, de el akar vinni minket nyaralni Törökországba..
-És? Ez miért baj?
-Mert ott lesznek papáék is.. semmi kedvem napokon át őt hallgatni. Rohadt nagy vita lenne, és kellemetlen lenne Emnek is, nem akarom ilyen helyzetnek kitenni őt, meg magamat sem..
-Megértem, de ennyire durva az öreg?
-Azt mondja beteg vagyok.. - mosolyodtam el halványan.
-Mert? Megfáztál, vagy mi? - röhögött fel.
-Te hülye.. nem.. amiért transznemű vagyok, amiért nem a férfiak jönnek be.. Utálja a kapcsolatom, nem támogat, ordít velem, én felbaszom magam, és én is elkezdek ordítani, majd Kristóf állít le minket, Em pedig csak pislog.. Anyám próbálja megoldani, kevés sikerrel... Gáz az egész..
-Figyu akkor megértem! Ne menj! Faszomnak se lenne kedve ilyeneket hallgatni. Főleg napokon át.Hazadobtam Tomit, és én is hazamentem.
Amikor benyitottam az ajtónkon Emet pillantottam meg egy elég szexi fehérneműben. Szinte alig takarta őt valami.
-Szia! - csuktam be magam után az ajtót mosolygósan.
-Szia! - lökött hátra a kanapén, és beleült az ölembe.
-Wow... - húztam végig a kezem a combjain egy nagy vigyorral. Tudja hogy dobjon fel.. Imádom az öltáncait. -Gyönyörű vagy! - kezdtem el szugerálni a melleit.
-Shh - csúsztatta a kezét a nyakamra.Egy fél órás öltáncot kaptam Emtől, és már remegő kézzel fogdostam végig. Tovább is bírtam volna, de egyszerűen nem tudtam uralkodni magamon, és egy idő után neki estem.
-Hé de még nem fejeztem be! - mondta kuncogva, amikor feláltam vele, miközben rajtam ült.
-Ne haragudj, de kurvára akarlak - kezdtem el hevesen csókolni őt, majd az egyik kezemmel kikapcsoltam a melltartóját, és hátradobtam.
-Nem haragszom - csókolt vissza, miközben ledöntöttem az ágyra, és elkezdte leszedni rólam az övemet.
-Kibaszott szexi vagy.. - markoltam rá a melleire, amig a nadrágomat húzta le rólam.
-Szeretnéd, hogy leszopjalak?
-Basszameg.. szeretlek.. - néztem a plafont egy nagy mosollyal.
Rohadt jól esett egy hosszú munkanap után a barátnőm kényeztetése..
Magamra csatoltam a műpéniszt, és megvártam, amig Em felköti a haját, majd hátradőltem az ágyban.
-Egy kicsit mélyebbre.. - kezdtem el simogatni a haját, miközben a szájában volt. Nem tehetek róla, rohadt izgató volt, és eléggé bizseregtem odalenn, szóval halkabb sóhajok hagyták el a számat. Folyamatosan fel le mozgatta a fejét, miközben végig tartotta velem a szemkontaktust.
-Még egy kicsit kérlek... - nyomtam leljebb óvatosan.Végül úgy alakult, hogy szinte egész este szeretkeztünk, és rohadt jól esett..
-Ez kurva jó volt! - dőlt le mellém Em lihegve.
-Imádlak hátulról dugni - mosolyodtam el, majd rákulcsoltam az ujjaimat az övére.
-Imádod azt is, amikor squirtelek, azt sem tudom hol vagyok, és még visszarakod nekem... Szinte sikítva nyőgtem már.
-És baj volt?
-Nem! Már az egész lábam remegett, de nagyon jól esett.. bocsi baba, hogy olyan hangos voltam, nemtudod milyen érzés, amikor ejakulálok, és még mindig rakod be nekem.. nagyon eufórikus!
-Örülök, hogy jól esett! Hidd el, engem nem zavart! Szerintem zengett tőlünk a lakás, max a szomszédok megutálnak! - nevettem fel.
-Hogy nem fáradsz el? Mármint én feküdtem az egyik póznál, de te 40 percen át raktad be nekem... annyira.. izmos vagy - simította végig a kezét a karomon.
-Jó kondiban vagyok, meg persze, a végére már kezdek elfáradni, de amikor látom rajtad, hogy már nagyon fel vagy hevülve, akkor nem bírom abbahagyni... Tudod milyen jó érzés hallgatni a nyőgéseid? Hogy kielégítelek, és orgazmusod van, és már le kell, hogy fogjam a lábaid, mert nem bírsz egyhelyben maradni! Annyira növeli az egóm, hogy így megtudlak dugni..
-Ma tényleg nagyon megtoltál, azt hittem leszakad az ágyunk.. kimegyek inni, hozzak be neked is? - simította meg az arcom.
-Igen! Kérlek! - adtam egy puszit a szájára, de amikor Em felált, észrevettem, hogy összecsuklott a lába kissé..
-Basszameg.. jól vagy? - pattantam fel gyorsan teljesen meztelenül.
-Aha.. csak azt hiszem nem bírok még lábraállni.
-Feküdj vissza kérlek! - fektettem le őt, és betakargattam. -Annyira gyökérnek érzem magam! Kérlek ne haragudj! - öleltem át szomorúan.
-Dehogy haragszom! Ne viccelj! Kibaszott jó volt! Órákig csináltuk! - mosolyodott el.
-Egy fél óra maximum és visszaáll a vérkeringésed! Hozok vizet! - álltam fel.
Konkrétan rohadt nagy léptekkel kinyitottam a hűtőt, kivettem a vizet, töltöttem neki, majd a kedvenc joghurtját is megfogtam, és bevittem.
-Köszönöm! És ahj de aranyos vagy, ez a kedvencem! - mondta egy nagy mosollyal.
-Tudom, szeretlek! - pusziltam meg, és bebújtam mellé az ágyba.
-Szeretlek! És ne érezd rosszul magad! Rohadt jól esett! - ivott bele a vizébe.
-De bűntudatom van... úgy szexeltünk, hogy járni sem bírsz most..
-De ez okés! Idő kell, hogy a vérkeringésem a helyére álljon! Egyáltalán mennyi az idő?
-Hajnali 2.
-Órákig szeretkeztünk, ez tök normális! - ölelt át a takaró alatt.
-Csak megijedtem... féltelek, nekem te vagy a legfontosabb - temettem a fejem a mellkasába.
-Nekem pedig te - kezdte el simogatni a hajam.
-Ma összevesztem anyámmal..
-Mi? Mi miatt?
-Ki akar vinni minket Törökországba pár napra, de úgy, hogy papa és mama is jön..
-Ohh, és te mennél?
-Nem, te szeretnél?
-A papád miatt annyira nem, de ezt a döntést most a te kezedbe adnám. A te családod, és bárhogy döntesz támogatlak!
-Köszönöm baba! Nagyon hálás vagyok érted!
Rohadt nagy bűntudatom volt amiatt, hogy ennyire megdugtam a barátnőmet... Jól esett neki, de szörnyű volt látni, hogy felálni is alig bír.
-Megpróbálsz újra felálni baba? - kérdeztem egy 15 perc összebújás után.
-Aha, de ugye segítesz, ha nemtudok? - nézett a szemembe.
-Ilyet ne kérdezz - álltam fel, és megfogtam őt óvatosan a kezénél.
-Nézd! Már okés! - kezdett el lassan menni bicegve.
-Basszameg, nem, nem okés - kezdtem el dörzsölni a halántékom.
-Akkor még visszafekszem! Egy fél óra és okés lesz! - dőlt vissza az ágyba.
-Utálom magam! - rángattam fel a boxerem.
-De baba... nyugi már.. nem csináltál semmi rosszat!
-Undorom magamtól... - mentem ki a szobából, hogy rágyújtsak. Nagyon ideges voltam... legszívesebben behúztam volna egyet magamnak. Tudom, hogy ez nagyjából normális, de akkoris nagyon szar volt így látni Emet, és ennek én vagyok az okozója...
Már egy pár perce kint cigiztem az erkélyen, amikor a barátnőm jött utánam a pólómban, és egy bugyiban.
-Pihenj kérlek!
-Nyugodj meg egy kicsit.. - ült le mellém, és elkezdte simogatni a hátam.
-Féltelek, nagyon...
-De nem kell! Ez teljesen okés! Szeretkeztünk órákon át, kellett egy kis idő, amig összeszedem magam. Ha fél óra kellett, akkor fél! Ha egy, akkor egy. A lényeg az, hogy kurva sok orgazmusom volt, remegtem végig, és kicsit összecsuklott a lábam, mert hirtelen akartam felálni. De emiatt ne hibáztasd magad, mi csak szerelmeskedtünk szenvedélyesebben!
-Tudom, csak nem akarok neked semmi rosszat okozni...
-Nem okoztál!
-Biztos? - néztem aggódoan a szemébe.
-Biztos! Őrült jó volt ez az este! - csókolt meg mosolyogva.
-Őrülten vacsizzunk meg így hajnali 2-kor, aztán őrülten jól megmasszírozlak, és aludjunk! - csókoltam vissza.
-Najoooo kuss - lökött vállba nevetve.
-Gyere hercegnő! - nyomtam el a cigimet, és felkaptam őt az ölembe, majd leültettem az ágyba.
-Mit kapok? - kérdezte egy nagy mosollyal.
-Egy fincsi vacsorát! Nem vagyok nagy szakács, szóval.. melegszendvics? Az profin megy! - mondtam vörös arccal.
-Tökéletes! - puszilta meg az arcom.
-És gossip girls! - kapcsoltam be a laptopot, és beállitottam neki.
-Ohh ágyba vacsora, és a kedvenc sorozatom! Elvagyok kényeztetve!
-El is foglak kényeztetni - suttogtam a fülébe. -Akkor mindjárt jövök! - mentem ki.
VOUS LISEZ
Az iskola hercegnője [18+] BEFEJEZETT
Roman pour Adolescents[LMBTQ] Ha nem olvasod el "A karácsonyi buli" fejezetet, akkor az első részt sem fogod érteni! Előfordulhat 18+ -os tartalom. Trágárszavak. Nem vagyok profi író, célközönségem a 16-18 közötti tinik. Transznemű karakter, esetenként túlzott szexua...