LXII.

730 38 6
                                    

Mire visszaértünk az edző teremből Tomin folyt a víz.
-Ennyire azért nem volt durva. Másfél órát voltunk lent! - mentem be a kapun röhögve.
-Jó de én ehhez nem szoktam hozzá! - mondta a levegőt kapkodva.
-Csak futópadoztál! Mindegy, menj el zuhanyozni, utánad én is elmegyek - nyomtam be a kulcsot a zárba egy nagy vigyorral. Hogy Tomi ennyire nem bírja a gym-et...
-Sziasztok! Na milyen volt? - kérdezte Em a sorozatát bámulva.
-Jó! Feltöltődtem! - ittam bele a kulacsomba, de Tomi reakciója csak az volt, hogy kifeküdt a szőnyegre lihegve. -Ja ő meg belehalt! - mondtam röhögve, és ledobtam magamról az edzős pólómat. Szóval már csak egy trans tapeban ültem a kanapén.
-Elmegyek zuhanyozni! - állt fel sóhajtva Tomi, és becsukta maga után a fürdő ajtónkat.
-Ezután te is menj el! Nagyon izzadt vagy! - puszilt meg nevetve Em.
-Baba, megcsinálod légyszi a protein shakem? Én innen most fel nem állok, amig Tomi nem jött ki - döntöttem a fejem a vállára.
-Hmm egy pusziért meg!
Mosolyogva adtam neki egy mély csókot, de a végén azért kapott egy puszit is a homlokára.
-Így már más! - állt fel jókedvűen.
-Szerintem én melegitőben leszek itthon - néztem hátra Emre.
-Okés én meg ebben a lila pizsama gatyában. Nem fogok kiöltözni - mondta nevetve.
-Te még ebben is gyönyörű vagy!

Este végül sorban mindenki beállított, szóval elkezdtük kipakolni a piákat.
-Hello! - pacsiztam le Lujzával a bejárati ajtónk előtt.
-Sziasztok! Házavató! - nyomott a kezembe egy üveg bacardit.
-Kösz! Gyertek be! - csuktam be utánuk az ajtót.
-Woww milyen menő lakás! - vette le a cipőjét Alexandra.
-Jaa igen elég modern meg minden - vontam vállat.

Végül Netti is eljött, és én már akkor láttam Ágin, hogy teljesen zavarban van.
-Én ezt így alkohol nélkül nem bírom - húzta le a piáját.
-Nyugi már, csak beszélgess vele, nem kell a szájában lenni, csak dumáljatok! - mondtam nevetve.
-Jó faszom de én ebben nem vagyok jó! - töltött ki magának egy újabb italt.
-Huu ez a Netti jó csaj! - ült le mellénk Tomi.
-Már Ági nézte ki - löktem oldalba.
-Meleg? - pislogott.
-Biszex vagy mittudomén le is szarom, de őt most hagyd! - szívtam bele a cigimbe.
-Hát ez csodás! - vette ki a számból, és beleszívott.
-Ember! - vettem vissza tőle.
-Hallod menjünk már ki az erkélyre dumálni! - jött oda Lujza.
-Menjünk - álltam fel vele.
-Legutóbb telefonon beszéltünk, és ott kérted el a pszichiáterem elérhetőségét. Most akkor mivan? - kérdezte a cigijébe szívva.
-Jaa semmi hát igen... már egy ideje nem találkoztunk. Igazából már tudom, hogy transznemű vagyok, szóval ja.. hívj Ákosnak - szívtam bele a cigimbe.
-Miafasz! Teljesen lemaradtam mindenről! Miért nem beszéltél eddig erről? Nézd! Nála volt a top surgerym! Kurva jófej orvos! - kezdett el a telefonján mutogatni egy két oldalt.
-Jaa én még nem tartok itt.. még vagy félév mire a hormonokhoz jutok, egyenlőre kaptam beutalót a pszichiáterhez, hogy papíron is igazolja a transzneműségem.. Gondolom nem kell elmagyaráznom, hogy ez milyen hosszú folyamat.
-Ja nekem is kb 1 év volt mire megkaptam az első tesztoszteron adagom. Hidd el, hamar elmegy az idő.
-Figyelj... nem lenne gáz, ha kérdeznék egy két intímebb dolgot? Nincs nagyon körülöttem senki rajtad kívűl, aki ebben tudna segíteni.
-Ahh faszom ki vele! - gyújtott meg magának egy cigit.
-Ja szóval khmm... izé...
-Kitalálom várj.. az a kérdésed, hogy megnőtt a csiklóm, mi?
-Igen.. - mondtam elvörösödve.
-Ja, kb 8-cm.
-És tudod is használni?
-Tesó! Ha arra gondolsz, hogy betudom e rakni a csajomnak a klitoriszom, akkor a válasz az, hogy nem.. sajnos ahhoz túl kicsi.. de egy két dologra jó... kiverheted meg.. leszophat meg ilyesmikre jó.. khmm..
-Figyelj vágom, hogy ez kellemetlen és bocs.. én csak szeretnék egy tisztább képet kapni arról, hogy mi vár majd rám!
-Hát az vár hogy... az elején pár perc alatt elmész majd, mint egy kamasz kb. Megkapod a tesztot, és az első félév halál. Úgy kb 5x kivered majd egy nap, mert folyamatosan kanos vagy, 2 perc alatt elmész, vagy 3 mert nemtudod még annyira irányítani a hormonjaid. Ez geci gáz de elmondom najo... - húzta le a piáját. -Úgy kb az ötödik hónap tesztoszteron után már nőtt a klitoriszom.. Alexandra csak rámült, elkezdtem levetkőztetni, de annyira felizgultam, hogy konkrétan orgazmusom lett basszameg.. Ilyenkor nagyon türelmesnek kell lennie veled a csajodnak, meg kell értenie, hogy ez még új neked, és kb egy 14 éves kamasz fiú hormonjai szintjén vagy. Mint amikor növekedni kezd benned a tesztoszteron, tombolnak a hormonjaid, folyamatosan csak a dugáson jár az agyad. Kibaszott fura lesz.. de aztán megszokod, egy idő után a tested is megszokja, hogy több tesztoszteront termel mint ösztrogént, és egy idő után már bírni fogod 10 percig is, amig elmész! - röhögött fel jóízűen.
-Ne kúrj már fel! 10 percig? Az miafasz? Az semmi! 10 perc nagyon kevés!
-Ja... mostmég annak gondolod, de amikor elkezded kontrollálni magad, akkor rájössz, hogy nem.. 10 perc sok, és kurvára örülni fogsz, hogy nem napi 5x, hanem csak 2x vered ki magadnak majd!
-Najo... de 10 perc után folytatjátok nem?
-De. Elmegyek, aztán ugyanúgy folytatjuk, csak általában menetenként én max 10 percig bírom, utána már csak őt kényeztetem. De asszem ennyi a magánéletemről... mostmár több mint egy éve teszton vagyok, már sokkal mássabb mint az elején. Ja és nőni fog a lábad! - nevetett fel jóízűen.

Az iskola hercegnője [18+] BEFEJEZETTDonde viven las historias. Descúbrelo ahora