Aaa megvan a septumom, gecire fájt amúgy. Btw csak én szeretem mostanában Steve Lacy zenéit?
Em szemszöge
-Most mi legyen? - néztem Zoé szemébe.
-Mi lenne? A tesóm minden héten más csajjal van, de nem szokott velük randizgatni is - furcsálta.
-Ha átbassza Fannit én kinyírom - mondtam idegesen.
-Át fogja - konstatálta nyugodtan.
-És amúgyis, miért nem szólt nekem arról, hogy járnak?! - lettem egyre mérgesebb.
-Nem köteles mindenről beszámolni - vonta meg a vállát Zoé.
-De! A legjobb barátnőm arghh - bosszankodtam tovább.
-Szerintem észrevettek minket - mondta halk nevetéssel.
-Dejo...
-Sziasztok! - mondta félénken Fanni.
-Szia! - szórt szikrákat a szemem.
-Mizu hugi? Elhoztad a csajod kajálni? - röhögött Kristóf.
-Inkább magyarázd el mitcsináltok - reagálta le élesen Zoé.
-Megtudom magyarázni - hebegett Fanni.
-Akkor halljam! - szúrtam oda.
-Most mit paráztok? Eljöttünk randizni, ahogy csak ti - karolta át Fannit Kristóf.
-Tök jó, menjünk - mondtam idegesen, és megfogtam Zoé kezét.
-Em nemár! - kiabálta utánam csalódottan Fanni.
-Naaa nyugi ez nem olyan nagy dolog - nyugtatgatott a barátnőm már a kijárat előtt.
-De igen! Nekem az! Mindent megbeszélünk elvileg. Erre elmegy randizni a tesóddal. Eszem megáll.
-Naaa nyugi - húzott magához a derekánál engem.
-Próbálnék - öleltem át, és a fejemet a mellkasába temettem.
-Menjünk haza - suttogta a fülembe, és adott az arcomra egy puszit.
Hazafelé úton Zoé végig simogatott, és nyugtatott engem. Fannitól egy halom üzenetem jött, de nem néztem meg őket. Inkább személyesen akartam volna vele beszélni.
Ezúttal Zoé anyja fogadott minket a házukban.
-Jóestét! - mondtam egy halvány mosollyal.
-Szia drága! Miújság? - ölelt meg az anyukája.
-Minden rendben, köszönöm, hogy ma itt aludhatok.
-Ne viccelj, ez csak természetes.
-Menjünk - biccentett Zoé, hogy menjek fel vele.
A lépcsőn követve Fanni újbol hívott, tudtam, hogy lehetetlen nem megbocsájtani neki. A legjobb barátnőm. Egyszerűen csak nem telefon téma volt ez. Zoé szobájába érve levettem magamról a pulcsim, és bedőltem mellé az ágyába.
-Miafasz volt ez a nap? - kérdeztem.
-Nemtudom... hosszú - konstatálta, amikor őrülten elkezdett csipogni a telefonja. Kurva sok értesítés jött.
-Mi az? - kérdeztem amikor idegesen a telefonjára dermedt.
-Tomi az. Találkozni akar. Elvileg van valami gáz...
-Nyugodtan találkozzatok ha akartok.
-Nélküled nem, áthívom ide - mondta.
-Rendben, de ugye Szilvi nem jön? - nyeltem nagyot.
-Nem hinném, vagyis remélem - nyomkodta mérgesen a telóját.Egy fél óra múlva beálított Tomi a szakadó esőböl kilépve, mivel az is rákezdett nemrég.
-Nem hiszitek el mivan - rontott rá az ajtónkra.
-Na miaz? És ki engedett be? - kérdezte furán Zoé.
-Nem tökmindegy bazdmeg? Inkább figyelj végre rám.
-Jólvanna jesszusom.
-Bocs... én csak szarul érzem magam mivel.. Szilvi kidobott - ült le mellénk az ágyra.
-Mi? Miafaszért?
-Megcsalt... valami csávóval akit egy buliról szedett össze. És most vele jár. Aljas ribanc, de mégis hiányzik....
-Bazdmeg ne hiányozzon már. Az egy kurva. Jobbat érdemelsz. Sokkal jobbat - ölelte át Zoé.
-Igaza van - mondtam halkan és alig észrevehetően, mivel nem túl sok közöm volt a storyhoz.
-Tudom... de fáj, kibaszottul. És most itt van ez legalább nekem, lenyúltam tőle. - vett ki a zsebéből egy kis tasak füvet.
-Tomi fejezd be, inkább szívj rendes cigit, de ne ezt a szart - vette ki Zoé a kezéből.
-Nemár ez nem szar - mondta szomorúan.
-Eltesszük - rakta bele a fiókjába.
-Remek - dőlt hátra az ágyban a vizes ruhájában.
-Agyon baszlak egyszer....
-Majd ő téged - mutatott rám nevetve.Kb egy óra múlva, amikor lent filmeztünk hárman, haza állított Kristóf is.
-Mit néztek? - jött be lazán az ajtón, és lerugta magáról az air forceát.
-Téged meztelenül - válaszolt Tomi.
Gyerekkoruk óta ismerhetik egymást, hiszen Zoé legjobb barátja.
-Rég láttalak nyálaska - borzolta szét a haját Kristóf, mint egy jó báty.
-Nemár ne hívd már így - szólt rá Zoé.
-Már megszoktam - sóhajtotta Tomi, és egy újabb adag popcornt nyomott a szájába.
-Ennek meg mi baja? Mindig visszaszól - kérdőjelezte meg Kristóf.
-Semmi - válaszolt szűkszavúan a barátnőm.
-Elmondhatod nembaj, a kurva exem megcsalt, de tök jó minden - evett bele újra a popcornba, de most kissé idegesebben markolt bele mint előzöleg.
-Ohh az szívás tesó. De nem gáz, majd lesz másik. Vagyis nekem mindig volt, ilyen külsővel mint az enyém - nevetett fel hangosan.
-Kösz, ez biztató...
-Beszélhetnénk? - kérdezte Zoé a bátyjától kissé feszülten.
-Ja mondd.
-Mármint ketten - állt fel a kanapéról amig én Tomival kettesben maradtam a nappaliban. Remek.Zoé szemszöge
-Nem baszhatod át ezt a Fannit vagy kit - mondtam indulatosan.
-Mert? - nevetett a bátyjám.
-A csajom legjobb barátnője.
-Hugi, nyugodj már le. Jó csaj. És okos. Vele talán nem csak egy menet lesz. Talán akarnám vele hosszútávon is - vakargatta a tarkóját.
-Tényleg?
-Igen. Láttad már mekkora mellei vannak? Kész főnyeremény.
-Azt hittem végre megkomolyodtál - forgattam a szemem.
-Bejön. Tényleg. Ne féltsd Emet. Neki ehhez semmi köze, ahogy neked sem. Na és most megyek kajálok valamit a konyhában - veregette meg a vállam, és kiment.-Szerintem én lassan lépek - állt fel Tomi a kanapéról.
-Mi? Miért? - kérdeztem visszaérve a nappaliba.
-Késő van, holnap suli, anyám levágja a faszom mert azt hiszi drogozom, soroljam még?
-Najo menj. És majd írj - öleltem át.
-Ja ahogy te szoktál - húzodott egy gúnyos mosoly a szájára.
-Na nemááár, de komolyan.
-Jólvanna majd írok pancser, sziasztok! - biccentett, és kilépett a bejárati ajtón.
-Remélem minden oké lesz vele - sóhajtottam.
-Persze - hajtotta rá a fejét a vállamra Em.
-Ha megcsalták, csalja vissza - vonta meg a vállát teli szájjal Kristóf.
-Ez nem megoldás!
-Na és mi van Fannival? - nézett rá Em.
-Semmi. Bűntudata van amiért nem szólt neked kettőnkröl.
-Tehát jártok?
-Ja valami olyasmi - harapott bele a bátyám a szendvicsébe.
-Remek - sóhajtott Em.
-Jacuzzi? - néztem rá.
-Nem hoztam fűrdöruhát.
-Akkor meztelenül - suttogtam bele a fülébe, miközben megpusziltam az arcát. Éreztem, ahogy beleborzongott. És egy pillanat alatt vörösre váltott az arca.
-Rossz vagy - nézett rám.
-Nem érdekel - csókoltam meg, miközben beletúrtam a hajába.
-Istenem ne itt - szólt oda a bátyám.
-Menjünk fel - húztam magammal az emeletre.
-Na ez már tetszik - csukta be magunk után a szoba ajtómat.
-Reméltem - estem neki, és ledöntöttem az ágyra. Tovább csókoltam őt, és a derekát simogattam, amikor éreztem, hogy leljebb ereszkedik rajtam. Őszintén kicsit meg is ijedtem, mivel nem voltam kész még az első szexemre. Vagyis nem éreztem magam annak. De Em a nyakamnál megállt, és elkezdte erőteljesen szívni. Nem tudtam ellanálni, még ha akartam volna se. Egy halkat belenyőgtem, ami eléggé tetszett neki, mivel jobban rámsimult. Egyből bizseregni kezdtem odalent, kurvára ráizgultam.
-Megfoghatom őket? - néztem fel rá két sóhaj között. Tudta, hogy mire gondolok, mivel kezeimet odairányította a feszes melleihez. Miközben megmarkoltam őket éreztem, hogy meg volt duzzadva a mellbimbója. Ő is felizgult rám. Egyre jobban sóhajtoztam, amikor rohadt hangos ordibálást hallottam lentről.
-Ez meg miafasz? - emelkedett fel rólam Em.
-Nemtudom, gyere - fogtam meg a kezét, és elindultam lefelé idegesen.
-Mi történt? - kérdeztem anyáméktól.
-Kérdezd apádat, aki megcsalt egy 28 éves kis kurvával - csapta be bőgve anyám a szobaajtaját.
-Hogy mivan? - akadtam ki teljesen.Friss septummal geci szar csókolózni, mert folyamat összeér az orrom a barátnőmével, és úgy fáj xd
ESTÁS LEYENDO
Az iskola hercegnője [18+] BEFEJEZETT
Novela Juvenil[LMBTQ] Ha nem olvasod el "A karácsonyi buli" fejezetet, akkor az első részt sem fogod érteni! Előfordulhat 18+ -os tartalom. Trágárszavak. Nem vagyok profi író, célközönségem a 16-18 közötti tinik. Transznemű karakter, esetenként túlzott szexua...