Lenora'yı mutlu etmek için aldığım donutların kutusunu düz bir şekilde tutmaya çalışarak kapıyı açtım.
Lenora iki gündür mutsuzdu. Abisiyle kavga ettiğini, onunla konuşmayacağını söylemişti. Bu onun için imkansız gibi bir şeydi.
İçeriden gelen sesleri duymamla kaşlarımı çattım. Lenora birisine bağırıyordu?
Hızlı adımlarla salona girdiğimde ayakta dikilen ve birbirlerine sinirlice bakan abi-kardeşi gördüm.
"Bana artık çocuk muamelesi yapmayı bırak dedim sana! Benim aklım var!" Lenora ayağını sertçe yere vurarak Harry'e bağırdığında Harry ona parmağını kaldırdı.
"Sesini yükseltme bana! Madem çocuk değilsin, neden iki gündür konuşalım dediğimde kaçıyorsun? Şımarık bir çocuksun!" Harry'nin sözleri üzerine Lenora'nın elini yumruk yaptığını gördüm. Mutfak tezgahına yavaşça donut kutusunu bırakırken Lenora sonunda beni fark ederek baktı.
Harry de arkasını dönüp bana bakmıştı.
"Ben odama geçeyim." Dedim omzumdaki çantamı tutarken.
"Gerek yok. Harry de gidiyordu." Lenora abisine sert bakışlar atmaya devam etti.
"Gitmiyorum. Bak, bazı şeyleri anlamayacak durumda olabilirsin. Pişman olmanı, üzülmeni istemiyorum. O çocuğa bağlanmanı istemiyorum."
"O çocuğu seviyorum ben! Aşık oldum ona! Tamam mı? Anlıyor musun beni? Hislerimden eminim ben. Aylarca sabırla bekledi beni Niall. Aylarca emin olmam için bekledi. Neden anlamıyorsun?" Lenora'nın yüksek sesi kırık çıkıyordu. Gözlerinin dolduğunu görmüştüm.
"Aşk mı? Ne aşkından bahsediyorsun sen? Cidden sen kendini aşık falan mı sanıyorsun? Gerçekten salaksın." Harry'nin sert sözleri üzerine Lenora olduğu yerde dondu.
"Sana inanamıyorum. Sen Bethany- "
"Onun ağzını adına alma." Harry sertçe sözünü kestiğinde Lenora gözünden akan yaşı arasında alayla güldü.
"Neden? Ona aşık değil miydin? Daha 17 yaşındayken onunla yaşadığın ilişkiyi unuttun mu? Ben 21 yaşındayım! 21! İlk defa aşık oldum. Beni rahat bırak. Ben senin duygularına hep saygı duydum! Etrafımda sırf sana yakınlaşmak için benimle oynayan sürtükler bana sahte arkadaşlık yaparken bile hep saygı duydum! Sen de bana duy. Güven." Lenora'nın sözleri tokat gibi suratıma çarptı.
Beni de öyle görür müydü? Bir sürtük-
Hayır.
Harry bir anlık bana baktı. Gözlerimiz buluştuğunda sanki içinde korku görmüştüm. Gözlerini 2 saniyede benden ayırıp tekrar Lenora'ya baktı.
Kafamın içinde Bethany denen o kız ve Harry vardı.
Harry onu hâlâ seviyor muydu?
"Ben seni üzmemek için her şeyi yapıyorum. Seni sadece korumak istiyorum. Başka bir amacım yok."
"Ne yapıyorsun pardon da? İstediğin kişiyle, istediğin zaman takılıyorsun. Derslerinde en iyisinin. Sadece mülakatla senede 1 kişi alan şirkete girdin. Sen canın ne isterse onu yapıyorsun. Ben senin hayatına karışmıyorum, karışamam da. Sen de karışma." Lenora'nın üzüntüsünden dolayı ağır konuştuğunu bildiğimden yavaşça yanına gidip elimle kolunu kavradım. Bana dönmedi bile. Harry'nin öfkeli gözleri benle Lenora arasında gitti ve derin bir nefes alarak ellerini saçlarından geçirdi. Lenora'nın koluna baktım ve hafifçe okşadım.
"Sırf senin için nelerden vazgeçtiğimi bilemezsin." Harry'nin öncekine göre kısık çıkan sesiyle gözlerimi şaşkınlıkla ona çevirdim.
Bana bakıyordu.
"Ne demek istiyorsun? Aptal sürtüklerden mi bahsediyorsun? Arkadaşım gibi davranıp beni sırtımdan bıçaklayanlar hani?" Sertçe yutkundum.
"Sakinleş Lenora. Gel otural-" Onu koltuğa doğru çekecektim ki elimden sertçe kurtuldu.
"Sakinleş, sakinleş öyle mi? Benim neler yaşadığımı hiçbiriniz anlayamazsınız. Ne kadar yalnız bir çocukluk hatta ergenlik yaşadığımı bilmiyorsunuz. Herkesin arkadaşı, sevdiği kişiler varken ben okulun popüler çocuğunun ucube kız kardeşiydim. Kızlar benimle konuştuğunda o kadar mutlu olurdum ki geceden sabahı planlar, öğlen yemeğinde konuşacaklarımızı düşünürdüm. Onların tek derdi ise sendin abi. Seninle yakınlaşmaktı. Senin en sevdiğim yemek, senin en sevdiğim müzik grubu. Kimse benim ne sevdiğimi sormadı bile." Lenora'nın yaşları yanaklarından süzülürlen Harry ona bir adım attı ama Lenora elini havaya kaldırıp 'dur' işareti yaptı.
"Hestia ile ilk tanıştığımda aklımdan geçenler neydi biliyor musun? Onun lezbiyen olmasını veya sevgilisinin olmasını diledim. Çünkü onu o kadar sevdim ki korktum. Seni görürse-"
"Lenora." Sesim titreyerek sözünü kestiğimde ellerimin titrediğini hissettim.
"Özür dilerim Hestia. Seninle ilgisi yok. Sana güvenim sonsuz. Sadece beni anlamasını istiyorum. Neler yaşadığımı anlamasını istiyorum." Lenora acıyla fısıldarken Harry bu sefer durmayıp Lenora'yı tutup sarıldı. Lenora abisinin göğsünde hıçkırarak ağlamaya başladığında Harry suratını acıyla buruşturdu.
Gözlerimden süzülen yaşlar yanaklarımı ıslatmaya başladı.
Bana güveni sonsuzdu.
O güveni boşa çıkarmıştım.
Abisine aşıktım.
"Senin bir gözyaşına dünyaları yakarım. Ağlama. Söz veriyorum artık üstüne gelmeyeceğim. Eğer Niall'a bu kadar güveniyorsan, ona kalbini verecek kadar güveniyorsan, ben de güvenirim. Sen yeter ki ağlama. Hepsi geçti minik tırtılım. Bak, s-senin Hestia'n var. Çocukken bez bebeğin vardı ya, en yakın arkadaşım derdin o bebeğe. Gerçek olacağını, bir gün canlanacağını söylerdin. Canlandı." Harry'nin sözleriyle dudağımı sertçe ısırarak hıçkırmamak için nefesimi tuttum. Nefesim sıkışıyordu. Lenora kafasını çevirip bana baktı. Ağladığımı görür görmez beni tutup kollarına çekti.
Harry'nin onu sardığı kolları arasına.
Lenora ikimize birden sarılırken kafasını boynuma gömdü. Benim kafam ise onun omzundaydı.
Harry diğer kolunu bana sardı.
Ağladım. Lenora ile beraber ağladım.
Harry ikimizi de kucaklarken ağladım.
Lenora için ağladım. En yakın arkadaşımın acıları için, gözyaşı için ağladım.
Harry için ağladım. Ona sarıldığım için, ona aşık olduğum için.
Kendim için ağladım. Bu iki kardeş için, kalbimi onlara söküp verebileceğim için.
"İyi ki varsınız." Lenora ağlaması arasından konuşurken kolum sıkıca boynuna dolanmıştı. Saçları üzerine öpücük kondurdum. Göz yaşları boynumdan, tenime süzülüyordu.
"Senin için varız." Dedim elimle saçını okşarken.
"Senin için varız." Harry beni tekrar ettiğimde kafamı kaldırıp içinde kaybolduğum gözlerine baktım.
Yansımamı gördüm.
Benim gibi acı içinde olduğunu gördüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hestia//h.s
FanfictionBilinmeyen Numara: selam Harry Bilinmeyen Numara: hayatımıza hoş geldin