Привиду кімнати не потрібні,
Будинки не потрібні;
У твоїй душі всі коридори
Йому знайомі…Емілі Дікінсон
-Що зараз ти відчуваєш?
-Коли ви припините ставите це дурне питання?
-Тебе він дратує? Тоді скажи, що ти відчуваєш.
-І ви залишите мене?
-Сьогодні – можливо.
-Роздратування. Втому. Мені набридло сюди ходити.
-Але приходиш. Чому?
Чимін мовчить, роздивляється малюнок на серветці, що лежить на столі, і Намджун відповідає сам:
-Через нього. Ти тут через Сокджина.
Хлопець скидає брови і зло дивиться, грубо випльовує:
-Ну і що? Яке вам діло?
Намджун намагається зберегати спокій, а на обличчі тримати достатньо співпереживаючу маску, але при цьому не перетинати межу, щоб це не виглядало як жалість. Просто співпереживання і участь. Вже і так зрозуміло: у Чиміна один із страхів – патологічний страх виглядати жалюгідним. При цьому він чудово знає, що жалюгідний, він це розуміє, але таке відношення зі сторони вбиває його. Можливо, якщо б він був звичайним хлопцем, то все це виглядало б інакше, але після того, як він побував на вершині, впасти на саме дно – дуже боляче. Зламані крила зовсім зіпсували його характер, він захищається, як може.
Минулої зустрічі Сокджин розповів, що Чимін викинув усі сценічні костюми, усі фотографії і не терпить згадки о його минулій кар’єрі. Йому боляче від однієї думки, що це не повернути, і це кидає його у ще більш глибоку депресію. Але він чомусь не кинув танці і, можливо, продовжує писати музику. Сокджин ні разу не вдалося послухати її, але щось хлопець пише, це точно. Можливо, одного разу ця інформація зможе зіграти свою роль у лікуванні, але поки що:
-Скажи, як ти хотів би змінити своє життя?
-Зараз? Я хочу додому. Не хочу розмовляти.
-А в цілому?
-Думаю, я хочу чогось нормального. Як у всіх.
«Брехун. Ти ніколи не жив як всі і до сих пір сумуєш за минулим життям. Тебе зводить з розуму те, що ти не можеш повернути».
-А якщо це неможливо?
-Звучить не дуже надихаюче. Ви точно психолог?
-Як ти помітив, я тут не для того, щоб надихати. Я тут, щоб допомогти відкрити правду про себе, щоб ти зміг прийняти її.
-Я повинен прийняти, що не можу бути нормальним?
-Ти доволі цікавий, щоб бути нормальним.
-Що робить мене таким цікавим?
-Твоє патологічне припущення, що ти найрозумніший хлопець у цій кімнаті і бачиш мене наскрізь, і як висновок – не довіряєш.
-Може, це ви робите багато припущень. Якщо вірити усім цім дипломам у вас на стіні, ви набагато розумніші за мене, хоча. Знову ж, це просто папірці, а не інші люди.
-Ти думаєш, що гарно спілкуєшся з людьми?
-Судячи з нашого спілкування, не гірше, ніж ви.
-У тебе агресивний підхід.
-Ви також любите тиснути.
-А ти не до кінця відкритий. Але це природньо. Щоб між нами з’явилась довіра, ми повинні краще вивчити один одного.
-Ви не думаєте, що я відповідаю чесно?
-Поки що ні. Але будеш. У свій час.
Зовсім не плануючи цього, Намджун раптом пропонує Чиміну зайняти його місце. Ну в буквальному сенсі, а просто спробувати проаналізувати його, зрозуміти характер, визначити смаки і дізнатись про страхи. При цьому обіцяє бути відвертим і чесним, щоб Чимін не «виявив», і хлопець раптом погоджується. Він каже, йому набридло, що його роздивляється під мікроскопом, і нехай тепер сам психолог буде на місці криси із лабораторії.
Намджун тріумфує. Тепер справа точно зрушилась з мертвої крапки, і Чимін пішов на контакт, нехай навіть таким способом, але в його очах не загорілась зацікавленість, але й байдужна порожність замінилась чимось схожим на бажання помститися недокучливому психологу, придумуючи про нього гидоту. А з цим Намджун впорається, він упевнений.
***
-Знайди-но мені цей номер у базі, -Юнгі з невинним виглядом підходить до колеги і протягує папірець із номером автівки.
-Це по якій справі? –з таким же виглядом цікавиться Чанук і питливо підіймає брів. Юнгі трохи мнеться і все ж таки відповідає:
-Особисте. Так мовити, внутрішнє розслідування.
-Ага, я так і повірив. Будеш виним, -чоловік швидко пише номер у базу і нажимає на пошук, через пару секунд бачить власника авто і, власне, саме авто.
-Mercedes-benz Maybach 62s, -задумливо читає він. –Твою матір, Юнгі, тільки не кажи, що ти підрізав цього мажора чи подряпав йому автівку! У такому випадку краще образу піди повісся, тому що твоїх прокурених органів не вистачить на відшкодування збитків.
-Та заспокойся ти, я на ідіота схожий? Скажи, хто власник?
-Якийсь Кім Сокджин, двадцять шість років. Не одружений, приводів не було, -Чанук кликає на фото, збільшуючи його. –Так, а з цього місця детальніше, навіщо тобі цей красунчик? Слідкуєш за айдолом?
І дивиться осудливо, тріумфально і єхидно одночасно, якщо так взагалі можна дивитись А Юнгі фото бачить і розчаровано кривиться – там зовсім не та людина, яку він очікував побачити.
-Не той. Хто ще на автівці їздить? Може за довіреністю чи…
-Та ніхто. Це його власне авто. Чорт, це скільки заробляти потрібно, щоб придбати схожу у такому молодому віці? Так-так., -чоловік кликає на ще декілька рядків, розкриваючи, і уважно читає: -він ще і безробітній. Тобто взагалі ні де офіційно не працював. Але державний університет закінчив із відзнако. Сирота з дев’яти років, до п’ятнадцяти змінив шість дитбудинків, після сліпа пляма, а потім раптом з’являється як студент університету. Непогано. Точно коханку багату знайшов, інакше звідки стільки грошей? Ех, я також хочу таку коханку.
І знов дивиться уважно, йому страшно цікаво, він чекає пояснень, але від Юнгі хрон дочекаєшся пояснень. Він взагалі виглядає як відкрито розчарований, і це помітно неозброєним оком. Чанук загубився у здогадках. Техьона вони всі вважають дивним, але Юнгі також іноді темна інопланетна конячка.
«З чого я взагалі взяв, що все легко вийде зрозуміти?» - Юнгі засмучений. Життя останнім часом підкидає йому занадто багато загадок, і відповіді він поки не отримав жодної.
— Роздрукуй мені його справу, з більшою фізіономією. А де Техьон? Він ще годину тому мав здати мені звіт!
Чанук кривиться невдоволено, йому прикро, що нічого не вдалося випитати, але продовжувати подальші розпитування — марно. Тому він відправляє файл на друк і тицяє пальцем за спину.
- Наша фея в кімнаті відпочинку. Він просидів тут учора весь день, усю ніч і виглядав просто огидно, я його відіслав подрімати. Навіть дівчат із відділу кадрів відіслав, коли вони його повечеряти звали. Як би не захворів хлопець. Тоді тобі доведеться працювати одному, навіть покричати не буде на кого.
— На тебе буду, бо сидиш, ледарю, ніякої користі від тебе!
Забравши роздруківку, Юнгі йде до кімнати відпочинку, де, обклавшись папками, міцно спить Техьон. Зглянувшись на хлопця, детектив його не смикає, починає перебирати папери, сподіваючись знайти потрібний звіт. Звичайно, шукане виявилося зім'ятим під головою у сплячого, і дістати, не розбудивши, — неможливо.
На щастя, Техьон сам прокидається від шуму і зараз ліниво тре заспані очі. Волосся в нього збилося набік і зараз нагадує гайдя вороня, а на комірі сорочки видніється помада. Все-таки колись встиг. Заплющивши очі, Юнгі пішов наливати каву — собі і сплячій красуні, бо хотілося якнайшвидше розібратися з новими даними, і обом явно був потрібний допінг.
Хлопець із вдячністю приймає чашку з кавою і жадібно сьорбає, але тут же кривиться і починає кашляти.
- Фу! Гірко!
— Це востаннє, коли я тобі робив каву, — ображається слідчий, з подивом думаючи, з якого часу він став такий добренький, що обслуговує всяку невдячну дрібницю.
— Ні, сонбенім. Все чудово, це найкраща кава в моєму житті, — хлопець показово відпиває з чашки великий ковток і голосно ковтає, зображуючи на обличчі таке захоплення, що Юнгі вражає його акторську майстерність. Йому б у кіно зніматись із таким талантом.
- Доповідай, - він киває на папку з паперами і вловлює, як різко змінюється настрій Техьона. Хлопець відкриває на першій сторінці і починає говорити:
— Інформації не так багато. Усі жертви мали контакт із невідомими, чиї номери на даний момент вже не обслуговуються. Жоден з номерів не був зареєстрований, тому з'ясувати особу тих, хто дзвонив, неможливо. Це перше. А ось друге, - Техьон облизує палець і перегортає пару сторінок. — Роздрукування за місцем вихідного сигналу дало цікаві результати: щоразу дзвінки певній жертві виходили з одного місця. Але кожен новий номер — із нового району.
— Можна зробити висновок, — підсумував Юнгі, — злочинець обережний і постійно рухається. Зробивши свою чорну справу, він переїжджає на нове місце.
- Загалом, ці дані нам все одно нічого не дають, - зітхає Техьон і тремтить волосся. Понюхавши свою сорочку, гидливо морщиться: — Сонбе, мені б у душ, а то я вже смердить.
- Відставити душ. Ти перевірив щодо збігу цих районів з місцями злочину?
- Чорт, ні. Але... — замішавшись, він розгублено озирається, піднімає кілька листів, що валялися поруч, очі його розширюються, він схоплюється зі свого місця і, заплутавшись у ногах, ледь не валився на детектива. — Але можу з упевненістю сказати, що все збігається на сто відсотків! Це точно він! Він спілкувався зі своїми жертвами і вбивав їх неподалік свого місця проживання.
Це серйозна зачіпка. Юнгі теж схоплюється, не знаючи, за що хапатися і з чого почати. Спочатку потрібно перевірити район останнього місця злочину та всіх квартиронаймачів, які оселилися незадовго до вбивства та з'їхали одразу після нього. Хоча останній район спочатку проблемний: неподалік знаходиться кілька коледжів та школа, там завжди великий наплив студентів, які постійно то прибувають, то їдуть. Перевіряти доведеться дуже багато людей.
- До речі, - продовжує Техьон, - я вчора опитав родичів чотирьох загиблих, решта відмовилася розмовляти. Тільки мама однієї з дівчат, які загинули в сімнадцятому, змогла згадати, що у дочки незадовго до смерті з'явився якийсь залицяльник. Мати його не бачила, але дівчинка була з нею дуже близька і все розповідала, вона відгукувалася про нього добре, на кшталт: дуже порядний і дуже гарний хлопчик із простої, але пристойної родини. Щоправда, вони мали всього пару побачень, які вони провели чи то в бібліотеці, чи то в парку. Після її зникнення зник і цей хлопчик, і даних про нього немає жодних.
— Сестра останньої жертви теж стверджувала, що в неї завівся «порядний молодий чоловік», з яким у неї «все дуже серйозно», і знову ж таки його ніхто не бачив. Збіг?
Техьон знизує плечима і поринає в роздуми, а потім збігає, відпросившись. Юнгі закурює, намагаючись привести думки до порядку, але розумного в голову нічого не спадає. Їм тепер відомо дуже багато, але зрештою не відомо нічого.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Дволикі
FanfictionПсихічний стан Чиміна погіршується, але він воліє не бачити цього. Тим часом, на просоченому дощем обличчі Сеула, все частіше з'являються криваві плями - послання невловимого серійного вбивці. І поки всі ховаються під масками, щось приховуючи, п...