Важко забути біль, та ще важче згадати радість.
Щастя не залишає пам'ятних шрамів.
Мирний час нічого не вчить.
Чак ПаланікХосок сидів на підлозі перед маленьким столиком, затиснувши в одній руці компаб, а в другій пульт від телевізора. Але хаотичне миготіння перед носом не давало спокійно зосередитись ні на їжі, ні на перегляді серіалу.
— Чонгуку, сядь! — не витримав він і, тицьнувши кімпабом перед собою, позначив місце, куди треба сісти. Потім клацнув пультом, вимикаючи звук, і уважно дивився на брата.
Той важко зітхнув і плюхнувся на потерту плоску подушечку, підігнувши під себе одну ногу. Вигляд у нього був задумливо-пригнічений: куточки губ опущені, очі сумні, як у цуценя, з яким господар не захотів грати. Тому з боку це виглядало швидше комічно, ніж викликало тривогу.
— Ну, і що сталося? Поділишся? Не можу більше дивитись на твою кислу фізіономію, — «ввімкнув» дбайливого старшого брата Хосок і запхнув залишки кімпаба в рот, а потім облизав пальці і потягся за новим.
- Мені обов'язково розповідати? — Чонгук простежив поглядом за зникаючою в роті брата їжею, але зробив це з такою байдужістю, що Хосок запережив серйозно — зазвичай Чонгук той ще ненажера, і якщо їжа його не цікавить, значить, трапилося щось справді серйозне.
— Звісно, кажи. Адже я твій брат і завжди підтримаю.
— Мені подобається один хлопець, — почав він і заглянув у вічі брата.
Хосок подумки ледь не підстрибнув від досади, бо консервативні батьки й так безрадісно поставилися до нездорової пристрасті одного сина, а тепер їх доведеться «втішити» — у блакитному полку прибуло. Хто ж рід продовжить? — спитають вони, заливаючись сльозами та заламуючи руки. І спробуй їм поясни про сурогатне материнство, штучне запліднення та інші сучасні рішення, які досі здаються попереднім поколінням єрессю.
Але потім вони, звичайно, змиряться і будуть няньчитися з онуками, зрідка важко зітхаючи і схвально поглядаючи на "невісток", що орють у полі і тягають мішки з овочами. Жінки так працювати не зможуть.
Картинка здалася настільки зрозумілою, що Хосок здригнувся вже по-справжньому і поспішив повернутися до реальності.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Дволикі
FanfictionПсихічний стан Чиміна погіршується, але він воліє не бачити цього. Тим часом, на просоченому дощем обличчі Сеула, все частіше з'являються криваві плями - послання невловимого серійного вбивці. І поки всі ховаються під масками, щось приховуючи, п...