25. Не вір підорам. Вір фактам.

20 2 0
                                    

Минуло лише кілька днів, а ніби вічність минула.

Юнгі сидить мовчки, лише похмуро дивиться у вікно на дощ, що мрячить, та на сірі навислі хмари. Куточки його губ опущені, а очі тьмяні, немов у мерця. Повільно капає по трубках ліки, заповнюючи вени. Течуть ліниво думки, тягнуться, мов патока, тільки смак їхній — гіркота. Говорити йому не хочеться навіть у думках, навіть із самим собою. І хоч нічого йому сказати самому собі, нема чим втішитися, в голові вперто народжуються суперечки.

Зараз Юнгі готовий заплатити будь-яку ціну, аби зрозуміти, що він зробив не так. Того дня він кинув усе і стрімголов понісся до ледь знайомої людини, від якої не чув жодного доброго слова і від якої стільки натерпівся. І він на власні очі бачив, на чию користь Чимін тоді зробив свій вибір: відштовхнув руку друга і простяг ворогові.

І що ж йому тепер із цим робити? Забути, викинути з голови чи віддатися у владу ненависті та постаратися помститися? А може, набратися сміливості та розібратися у всьому, поговорити? Ось тільки кому потрібні такі потуги, крім нього самого?

Минуло справді багато років, Чимін, можливо, не пам'ятає нічого з дитинства, а ті слова — лише відлуння давно забутих бажань із підсвідомості.

Стиснувши зуби, Юнгі терпляче чекає, коли тиск у щелепі стане нестерпним, а тривожні думки відступлять під натиском болю і знову, вже тверезо, віддається спогадам. Справа Нічного Мисливця справді остання у його кар'єрі. Та й яка там кар'єра, так, дитячий белькіт. Не досяг успіху на цій ниві: не гірше за всіх, але й не краще — посередність. Дивом він не помер, не став інвалідом, хоча відновлюватись доведеться довго.

Згадуючи силу ударів нападника, Юнгі дивується, як він взагалі примудрився так легко позбутися? Чому він досі живий? Адже все могло бути набагато гіршим.

А в нього всього лише перелом руки в двох місцях, тріщини в ребрах, сильний струс, відбиті нирки, безліч забій і на шматки розірвано серце. Останнє — найболючіше, і на душі порожнеча.

Перед очима знову і знову виникає невиразний образ. Поки маніяк бив його, Чимін лише стояв і дивився — хіба не дивна реакція? Немає такої людини в місті, що не знав би про Нічного Мисливця, невже Чимін виняток? А може, йому подобалося спостерігати за тим, що відбувається?

Юнгі щиро не розумів, як можна байдуже дивитись на жорстоке побиття іншої людини і ніяк не відреагувати. Але проблема в тому, що він не бачив його обличчя, не міг сказати точно, чи тішився хлопець, що відбувається, чи застиг від жаху, не в змозі зрушити з місця і втекти.

ДволикіWhere stories live. Discover now