27. Омут твоїх очей

20 2 0
                                    

Ти той, за кого себе видаєш...
Будь обережним, вибираючи собі маску.
Курт Воннегут «Мати Темрява»

      Ледве не підстрибуючи на місці від нетерпіння, Хосок намагається вивудити подробиці такої гучної заяви. Проте Техьон не поспішає розповідати йому деталі. Йому навіть приносить збочене задоволення можливість спостерігати нетерпіння і нерозуміння несподіваного партнера.

       — Ну, скажи мені! — тягне Хосок і хапає його за рукав, але одразу отримує по руці.

       — Не заважай. Я за кермом. Чи хочеш потрапити до аварії?

      Надувшись, Хосок відвертається і дивиться у вікно. У відбитку скла видно, що куточки його губ незадоволено опущені, і він, кривляючись, щось бурмоче собі під ніс. Незважаючи на серйозність ситуації, Техьон мимоволі посміхається і тут же намагається набути серйозного вигляду. Все ж таки Хосоку дивним чином вдається трохи розрядити обстановку і зняти напругу.

      Коли Техьон зрозумів, куди веде ключ—карта, то ледь не збожеволів від хвилювання. Він у ту ж мить нерозважливо хотів кинутися на те місце, і це напевно могло призвести до плачевних наслідків. Цей Хосок зупинив його, змусивши спочатку відправити анонімне повідомлення до поліції та залишити координати знайденого контейнера. Нехай професіонали займаються своєю справою. Перед цим вони, звичайно, постаралися витерти свої відбитки пальців із дверей та замку, а також приховати сліди нещодавньої присутності.

      Судячи з веселощів, що випливає на кожному кроці, Хосоку страшенно подобалася гра в шпигунів, тоді як сам Техьон від досади ледь не стер зуби. Йому, такому молодому та перспективному, тепер доводиться потай від усіх займатися подібним розслідуванням! Воістину, шляхи Господні несповідні.

      Поміркувавши на тему подальших дій, Техьон заїхав додому та взяв травматичний пістолет, яким давно вже не користувався. Йому, в принципі, і раніше не доводилося застосовувати його на людях, однак у свій час він регулярно відвідував стрільбище і навіть через стільки часу оцінював свої шанси на попадання по противнику як стерпні. Та й у разі чого, пістолет може відлякати нападника, адже звідки йому буде відомо, чи смертельна це зброя чи бутафорія?

      На все про все пішло близько двох годин, і, хоча вже почало сутеніти, Техьон був налаштований вкрай рішуче. У момент, коли вони приїхали в привокзальний район і сповільнилися на Веселій вуличці навпроти AK Plaza, у Хосока закралися неприємні припущення. Долоні в нього спітніли від тривожного очікування.

ДволикіWhere stories live. Discover now