21. Дощ і сльози

30 2 0
                                    

Я знаю, що хочу створити справжнє зло.
Але моя лють сильніша за мої роздуми.
Лють, що несе найбільше зло у світ смертних.
Евріпід

Якщо відкинути упереджене ставлення до атмосфери, у морзі було світло, тихо та чисто. Столи біля завішених вікон заставлені пробірками та колбами зі шматочками тканин та органів, усі прилади ретельно та до блиску начищені. За одним із столів сиділа згорблена лаборантка в білому халаті, яка щось ретельно розглядала в мікроскопі і робила позначки в лабораторному журналі. Напевно, пригнічуючий діяв тільки запах - пахло свіжим м'ясом і трохи формаліном.

Юнгі, намагаючись ні до чого не торкатися, терпляче чекав, доки коронер сухо розповість йому подробиці щодо розтину останніх двох жертв. У руках він уже тримав звіт з докладним описом першої жертви, але все одно уважно слухав кожне слово, боячись пропустити будь-яку незначну, але цілком можливо важливу дрібницю.

На тіла, що лежали поряд, накриті білою тканиною, він дивився практично з байдужою холодністю, температура його емоцій зрівнялася із температурою металевої поверхні нержавіючих столів. Юнгі майже пишався своєю витримкою та настроєм.

Сьогодні все інакше, і він інший. На ньому чорна нова сорочка та чорні строгі штани, а новенькі шкіряні туфлі блищать так, ніби їх щойно зняли з полиці дорого бутика. Він машинально потягнувся до волосся, щоб потіребити його, і мало не обсмикнув руку. Йому незвично - довжина набагато менша, ніж раніше, чубчик не лізе у вічі, а біля скронь взагалі практично під нуль зістрижено. У прохолодному моргу здається, ніби йому дме і голова мерзне.

Але оновлений Юнгі дуже подобається самому собі, хоча насолодитися вдосталь не вдалося, натомість треба знову крутитися як білка в колесі, розгрібаючи справи, що навалилися. Мисливець, як завжди, все зіпсував.

«В іншому, воно і на краще, колись буде рефлексувати», - втішив сам себе Юнгі і повернувся до співрозмовника.

- Ма Джункі та Ма Сойон, близнюки, - прочитав зі своєї планшетки коронер. - Вік - двадцять один рік. Студенти сумнозвісної нам школи мистецтв. За попередніми даними, хлопця було вбито приблизно на добу раніше за свою сестру. Дівчина - не більше дванадцятої години тому. Точний час визначити не вдалося, але ці дані досить близькі. Цього разу суб'єкт був не такий акуратний, - коронер підійшов до першого столу, відкинув край простирадла з першого тіла і вказав на порізи. Юнгі до болю закусив губу, стримуючи блювотний позив - біле, безкровне тіло вбитого хлопця було розрізане від горла до паху, а грудна клітка знята. Органи після розтину спочатку дістали, перевіривши, а потім повернули назад, зваливши абияк. - Як завжди, у жертви перерізане горло, випущена кров. Шкіра знята тільки в зоні кистей та передпліч. Також було завдано кілька ударів ножем у область паху та пошкоджено статеві органи.

ДволикіWhere stories live. Discover now