Світло вважає, що він найшвидший, але він помиляється:
неважливо, як швидко летить світло — темрява вже
на місці і чекає на нього.
Террі Пратчетт— Буу! — басом видихає маніяк у обличчя Хосока і зловісно регоче.
Незважаючи на бажання не зганьбитися перед маніяком, стримуватися не в стилі Хосока. Він кричить на всю горлянку, збираючись відбрикуватися до останнього і наплювавши на недавнє бажання зберегти гідне обличчя. Можливо, він встигне втекти, поки ворог, оглушений криком, приходитиме до тями, а якщо його гарненько штовхнути під коліно...
— Хьон! Ти з глузду з'їхав?
Бас змінюється знайомим голосом із неабияким відсотком образи. Хлопець нарешті наважується підвести голову і бачить Чонгука, свого брата, який із силою тре забиту ногу. У його очах блищать непролиті сльози.
— Боляче…
— Якого біса ти на мене накинувся, чудовисько? — біситься Хосок, почуваючи себе по—ідіотському. Страх швидко відступає, залишаючи після себе відчуття спустошеності, полегшення і шар липкого поту. — А якби я тобі по голові заїхав?
— Ти? Не сміши, — Чонгук все ще виглядає скривджено. — Тебе довго не було, я хотів зустріти з роботи, і, зрештою, така подяка. Тепер синець буде... Як же боляче. Ти що, маніяка побачив, що кинувся на мене?
— А навіщо ти мене лякав? Знаєш, я цього терпіти не можу!
Жарти Чонгука іноді просто доканують, але довго ображатись на хлопця неможливо. Йому завжди все прощалося, і навіть батьки його практично ніколи не карали, хоча він мало не з пелюшок був жахливим пустуном.
Хосок дивиться за спину, де нещодавно йому чулися кроки переслідувача. Щиро кажучи, він так злякався, тікаючи, що вже не чув, чи тривала погоня, чи маніяк давно відстав. А може, й не переслідував його ніхто, але переляк нізвідки теж не береться. Як би там не було, щось у його житті відбувається, і явно не з гарного розряду. Параноя постійно посилюється, а Хосок звик довіряти своїй інтуїції. Поки вбивцю не зловлять, варто остерігатися подорожей поодинці, нехай навіть кінець світу настане, нехай навіть його на побачення запросить останній красень на землі, він більше ніколи не повторить цієї помилки.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Дволикі
FanficПсихічний стан Чиміна погіршується, але він воліє не бачити цього. Тим часом, на просоченому дощем обличчі Сеула, все частіше з'являються криваві плями - послання невловимого серійного вбивці. І поки всі ховаються під масками, щось приховуючи, п...