Коли довго вдивляєшся у прірву,
безодня починає вдивлятися в тебе.
Фрідріх Ніцше— Плавніше. Плавніше рухайся, зведи лікті. Ноги разом. Шкарпетку витягни вперед, опиши півколо перед собою! Плавніший! Чонгуку, та що з тобою сьогодні?
Тренер підходить до хлопця і кладе йому долоню на плече, легко стискає і плавно веде донизу, по напружених м'язах. Той важко дихає, впершись у коліна і опустивши голову. День не задався з самого ранку і думки його надто далекі від танців.
— З тобою все гаразд?
— Так. Вибачте, сонсним.
Чонгук вибачливо кланяється і струшує з лиця піт, що заливає очі. Чубчик злипся і повисла бурульками, надаючи йому виснаженого вигляду.
— Якщо тобі недобре, присядь, перепочинь. На, випий, — учитель простягає хлопцеві пляшку з водою, в якої вже дбайливо відкрутив кришечку. Той жадібно п'є воду, закинувши голову і дозволяючи чоловікові дивитися, як кадик ходить у нього під шкірою.
— Дякую, сонсенне. Я в порядку. Просто… Давайте ще раз повторимо цю партію.
— Ти виглядаєш стомленим, а тренування тільки почалося, — не відстає вчитель.
— Вибачте… Я…
Вчитель вистачає хлопця за руку і піднімає рукав вище за ліктя. Проводить пальцями по напружених м'язах і венах, що здулися, невдоволено хитає головою.
— Знову вночі працював? Ти ж знаєш, студентам нашої школи заборонено підробітки. Якщо хтось дізнається, ти не просто позбудешся стипендії, ти вилетиш звідси, як пробка з пляшки. Ми ж із тобою домовлялися, якщо тобі потрібні гроші, ти завжди можеш…
— Мені так шкода…
Здається, Чонгук за все життя не вибачався стільки, скільки за сьогоднішній день. Йому справді дуже шкода, що він підводить вчителя, що порушує правила школи, що йому доводиться брехати всім довкола, включаючи рідного брата. Він не може брати гроші у вчителя, незважаючи на їхні «особливі» стосунки, йому просто не дозволяє совість, тому краще тяжка праця.
Але хто ж знав, що і без того дороге навчання у цьому семестрі знову зросте в ціні? Чонгук розуміє, що нові просунуті комп'ютери в читальному залі та сучасний ремонт з дизайнерським інтер'єром у жіночому гуртожитку дуже важливі, підвищують репутацію Школи мистецтв і взагалі з кожним нововведенням перетворюють її на заклад найвищого рангу, але в душі не може не обурюватися несправедливістю життя. Відверто кажучи, йому начхати на нові комп'ютери, тому що у нього є ноутбук, втім, як і у всіх студентів, а живе він не в гуртожитку, а з братом у будинку родички. Яка йому справа до цих апгрейдів, і чому він повинен платити за них? У результаті життя багатеньких студентів, які без проблем можуть витратити за день навіть мільйон, стане ще краще, а він повинен ризикувати всім і надриватися, щоб хоч приблизно відповідати потрібному рівню. Йому подобається вчитися тут, але він уже не раз пошкодував, що вирішив стрибнути вище за свою голову, і з кожним днем сердився на весь світ все сильніше.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Дволикі
FanfictionПсихічний стан Чиміна погіршується, але він воліє не бачити цього. Тим часом, на просоченому дощем обличчі Сеула, все частіше з'являються криваві плями - послання невловимого серійного вбивці. І поки всі ховаються під масками, щось приховуючи, п...