Наймогутніші душі народжуються у стражданнях.
Найсильніші з них покриті шрамами.
Халіль Джебран— Цей мій коханий, — покрутивши в руках гостре лезо, Седжин грайливо пустив зайчик у вічі Чиміну. — Я тому й став пластичним хірургом. Мені дуже подобається відчуття, як плавиться жива шкіра під моїми руками, як забираються непотрібні клапті, оголюючи живе тіло. Людина без шкіри не може брехати, вона оголена так само, як і її почуття. І навіть не думай, що я виявлю жалість. Я був дуже терплячий у ці роки, але сьогодні ти свій шанс упустив. Не приймаєш пряник, отримай батіг, — холоднокровно сказав він і, піднявши з підлоги ланцюг, ступив уперед. Чимін знову відповз до протилежного краю ліжка, забився в кут, обхопивши себе тремтячими руками. Його думки металися в голові, як налякані птахи, переплітаючись уривками спогадів, безглуздих жалю та лайок.
— Не підходь до мене!
Але той нахилився над ним, величезний, страшний, мов дикий звір, смикнув, ледь не впустивши на підлогу, а потім штовхнув на спину. Сам вмостився на Чиміні верхи, притиснувши одну його руку коліном, а на другій обв'язавши зап'ястя ланцюгом, закріпив кінець на ґратчастому узголів'ї, простяг назад і один раз обмотав навколо шиї. Чимін гарячково смикався, вкладаючи у свої удари всю силу, але навіть якщо маніяк і відчував біль від стусанів, то не подавав виду. Незабаром та інша рука була прив'язана до ліжка. Тяжко дихаючи, Чимін з жахом не зводив з мучителя переляканих очей.
Він відчував, як зашморгом стискає горло крижаний ланцюг, як б'ють його ланки зап'ястя, але це здавалося дрібницею порівняно з тим, що чекало на нього далі.
— Я так довго чекав. Так довго ... Ці кровні узи, будь вони прокляті! Якби не вони, я вже давно зважився б, — сховавши обличчя біля шиї Чиміна, він прошепотів: — Мені так погано від того, що я маю з тобою зробити...
З одного боку, це було схоже на ниття розпещеної дитини, але з іншого — по голосу відчувалося, що вона свято вірить у правильність своїх дій, і їй справді боляче творити подібне. Він ніби боровся сам із собою.
Піднявши руки, Седжин повільно опустив їх на плечі Чиміна і, ніжно погладжуючи, заходився примовляти, немов утішаючи маленьку дитину або вмовляючи самого себе:
— Ну, будь добрим хлопчиком! Потерпи, скоро все пройде!
Його погляд став зовсім затуманеним, він ніби в трансі провів долонею по грудях Чиміна, а потім засунув руку зі скальпелем під футболку і різким рухом знизу вгору розполосував тканину. Слідом розрізав рукави і, ледве торкаючись лезом оголеної шкіри, почав малювати на грудях хитромудрі візерунки, спускаючись все нижче і нижче. Замружившись, Чимін чекав різкого болю від шкіри, що знімається, але відчув лише легкі дотики. Розплющивши повіки, скосив очі вниз, і почав дивитися, як пурхають над ним чужі руки. Було в цьому щось чарівне, містичне, хвилююче. Скрізь, де малювався візерунок, поступово з'являлися червоні лінії, що набухали кров'ю.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Дволикі
FanficПсихічний стан Чиміна погіршується, але він воліє не бачити цього. Тим часом, на просоченому дощем обличчі Сеула, все частіше з'являються криваві плями - послання невловимого серійного вбивці. І поки всі ховаються під масками, щось приховуючи, п...