17. Як ти там?

24 3 2
                                    

Одного удару долі зазвичай мало.
Публій Сір

      Юнги не засмучений. Він спустошений повністю до дна, як ті самі пляшки з соджу, які валяються біля його ніг. Лише порожня тара, яка незабаром вирушить на звалище. Саме на це скидається зараз душа Юнгі, і він усміхається дурному порівнянню, що так нав'язливо лізе йому в голову. Він повторює це знову і знову, його вже нудить від цього, але він не може зупинитися, в голові ніби шарманка повторюється щоразу: «Твоя душа — порожня тара, порожня тара…».

      Лише схопивши одну з пляшок і з силою жбурнувши її в стіну так, що вона з гучним дзвінком розлетілася уламками в різні боки, він на мить відчуває полегшення.

      «Розбито, розбито, розбито…», — починає вторити нова луна.

      Дзвінок у двері застає зненацька, саме тоді, коли він замахнувся вдруге. Завмерши, Юнгі лається, чекаючи, коли непроханий гість піде, але дзвінок повторюється, голосніше і наполегливіше.

      — Ну, кого чорти принесли у такий час?

      Він різко відчиняє двері, і, судячи з сусідки, що відпрянулася назад, вигляд у нього точно несамовитий. Вона окидає його тривожним поглядом, відзначаючи пом'ятий одяг, скуйовджене волосся і моторошний перегар, яким можна вбивати. Та й сам Юнгі ледве стоїть на ногах, хитаючись на всі боки, наче неваляшка.

      — Пане детектив, у вас усе гаразд? Ви щось розбили... — спитала вона стурбовано, намагаючись заглянути в квартиру йому через плече. Сусіда у такому вигляді вона бачить уперше. Він, бувало, повертався додому п'яним, але поводився завжди тихо, не забував вітатися і вже точно ніколи не буянив.

      — Вибачте, — видавив він язиком. — Впустив чашку.

      — Прямо на мою стіну?

      — Так.

      — Я можу чимось допомогти? Може, лікаря викликати?

      — Ні.

      Зробивши крок назад, він зачиняє двері перед носом жінки і тулиться до них спиною. Сусідка стоїть ще з хвилинку, а потім човгає додому. Завтра вся округа знатиме, що Мін Юнгі, порядний детектив, ступив на слизьку стежку і став алкоголіком. Мабуть, у нього проблеми на роботі, а може, його взагалі звільнили. Тоді він аж ніяк не добропорядний громадянин і його варто побоюватись. А може навіть треба влаштувати йому бойкот, вижити з дому, адже кому потрібні такі ненадійні сусіди? Поганий приклад для дітей і головний біль для пристойних людей. І все це напевно тому, що у нього немає нормальної жінки поряд, яка наставить його на правдивий шлях.

ДволикіWhere stories live. Discover now