13. Ромашки і троянди

24 4 0
                                    

Для яскравого світла потрібна наявність темряви.
Френсіс Бекон

       — Бабуся, я вдома!

      Недбало кинувши в кут мокру парасольку, з—під якої тут же починає натікати калюжка, Техьон  стягує рукавички, пальто і шарф, закидає їх на спинку стільця, що стоїть поруч, на якому вже висить сіра пом'ята сорочка. На підлогу в різні боки летять брудні черевики, а хлопець натягує блякло—рожеві розтоптані капці і, човгаючи, йде до кімнати.

       — Бабуль?

       — Міндже, синку, ти повернувся?

       — Так, — він підходить до бабусі і цілує її в бліду м'яку щоку, озирається. — Де Марія?

      — Яка Марія?

      — Ти поїла?

      — А ти зробив уроки? Батько незабаром прийде з роботи, і ми… — жінка замикається, оглядається, повторює: — Міндже? Ти вже зробив уроки?

       — Так—так, я все зробив.

       — Я так пишаюся тобою, синку!

      Бабуся посміхається, а Техьон  приречено зітхає. У коридорі грюкають двері і чуються кроки. Виглянувши, він бачить, що Марія повернулася, в руках у неї пакети з продуктами, а волосся трохи намокли від дощу. Він допомагає їй із покупками, несе їх на кухню, ставить на стіл і починає розкладати на полиці та в холодильник.

      — Хлопчику мій, ти сьогодні рано, — Марія каже з легким акцентом, вона іноземка, але слова звучать дуже розбірливо, ніби просто з іншого діалекту переучувалася. Ось уже кілька років вона працює доглядальницею в будинку Кіма і чудово справляється зі своїми обов'язками. Техьон  вважає її справжнім скарбом і навіть не уявляє, що без неї робив. — Буквально на десять хвилин відійшла, всі потрібні продукти скінчилися, довелося швиденько втікати, а тут знову дощ почав. Цього року дуже сиро!

      — Ненавиджу дощ. Лить і ллє, у мене скоро гриби на шкірі виростуть, — бубонить хлопець, поглядаючи у вікно на краплі, що стікають по склу. — Я вчора тільки завантажив холодильник, куди поділися продукти?

      Марія розводить руками та сумно посміхається.
       — Вибач, недодивилася. Бабуся трохи побуянила. Поки я білизну розвішувала, вона вирішила допомогти мені з готуванням, майже все в туалет викинула.

ДволикіWhere stories live. Discover now