Вальтер писав: «Якщо людину відвідує екстаз і
бачення, і він приймає свої мрії за
реальність – він ентузіаст. Якщо він підтримує
свої фантазії вбивством — він фанатик».Раз у раз поглядаючи на блідого, як папір, товариша, Намджун внутрішньо здригався. Втекти з лікарні було не найкращою ідеєю, але Юнгі, щойно дізнавшись від Чанука про те, що трапилося з Техьоном, ніби збожеволів. Він одразу поривався поїхати до нього до лікарні, що була на іншому кінці міста, але Чанук умовив цього не робити. Все одно той у реанімації у тяжкому стані і зараз до нього нікого не пускають.
«Якби при падінні він не зачепив пластиковий карниз, що трохи пом'якшив удар, то помер би на місці. Хоча навіть таке диво, що він протримався до приїзду лікарів. У нього множинні переломи, сильний струс мозку, розрив легені. І вкрай поганий перелом шиї зі зміщенням. Швидше за все, навіть якщо він виживе, ніколи не зможе повернутися до повноцінного життя».
Ці слова досі дзвеніли у вухах кожного з присутніх. Навіть Сокджин, який жодного разу не бачив Техьона, виглядав дуже пригнічено. Він з силою стискав кермо і не відривав погляду від дороги, очі його були почервонілі. Намджун дивився на це і думав, що його хлопець дуже чутливий і дуже шкода, що йому доводиться через все це проходити. Адже в його житті і так досить неприємностей.
У відділення Сокджин не заходив — він із самого початку вирішив повернутися додому, щоб надати допомогу Чиміну, якщо той раптом повернеться. Намджун обіцяє приєднатися до нього пізніше, адже в поліції для нього є ще справа. Хоча Хосок лише співробітник його контори, він відчуває відповідальність за нього. Тим більше відомо, що у разі проблем батьки хлопця нічим не допоможуть, а лише додадуть нервування своєї панікою.
Скрутно попрощавшись із Сокджином, Намджун спостерігає, як до Юнгі, що ледве стримує перекошене від болю обличчя, кидаються майже всі колеги, але чіпати бояться — події останніх днів усіх дуже налякали, і вони побоювалися остаточно покалічити бідолашного начальника.
У допитній вже чекає Хосок. Він ледь не блідий за Юнгу, на лобі і шиї видніється нервовий піт. У тремтячих руках він тримає стаканчик з кавою, але, зважаючи на все, досі жодного разу до нього не доторкнувся. Хосок офіційно не затриманий, він може переміщатися в межах дозволеного відділення, але його поки не відпускають, всі чекають, що він хоч щось згадає або доповнить.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Дволикі
Fiksi PenggemarПсихічний стан Чиміна погіршується, але він воліє не бачити цього. Тим часом, на просоченому дощем обличчі Сеула, все частіше з'являються криваві плями - послання невловимого серійного вбивці. І поки всі ховаються під масками, щось приховуючи, п...