Закохуючись, людина стає брехуном.
Харлан ЕлісонНіхто й ніколи не клопотав над Намджуном так трепетно, як це робив Сокджин. Навіть рідна мати, на увагу і турботу якої він ніколи не скаржився, не поралася з ним так сильно. Збиті коліна та подряпані пальці були ніжно оброблені й забинтовані, а набиті шишки акуратно охолоджені льодом, але зацільовані ніколи. Тобто до сьогодні.
Незручність повисла в повітрі, Сокджин відвернувся до аптечки, дістаючи пластир, але коли повернувся, за виразом його обличчя Намджун зрозумів — незручно лише йому. Для Сокджина прояви турботи та любові були настільки природні, що він навіть не замислювався, яким іншим у цей момент.
— Ти чого так почервонів? — спитав він із тривогою і завалив запитаннями: — Гірше стало? Болить сильно? Голова паморочиться, нудить? Може, варто поїхати до лікарні, раптом струс? Скільки пальців бачиш?
Намджун не витримав і, схопивши долоню, що мигтіла перед носом, притяг до себе і поцілував зап'ястя. Подібний вияв був для нього новинкою, і він знову залився фарбою, почуваючи себе по—ідіотськи щасливим. І ніякі Чиміни не затьмарять його щастя! Та якщо навіть світ перевернеться, він не здасться!
— Заспокойся, сядь, — сказав він суворо, хоч вийшло скоріше благаюче. — Та гаразд я… Вже майже не болить. Він більше… налякав мене, — зізнався Намджун зніяковіло, — чим нашкодив.
— Боже… як він міг так вчинити? Я не вірю ні своїм очам, ні своїм вухам, — сплеснувши руками, Сокджин дивився на диктофон, що сиротливо лежав на столі і чекав свого часу. — Ти певен, що все правильно зрозумів?
— Звичайно, ні. Тому зараз ми всі послухаємо ще раз і перевіряємо ще раз. А потім поїдемо у дільницю та викладемо відомі факти поліцейським. Мій помічник уже поїхав туди, він відверне їх деякий час.
Торкнувшись чола з наклеєним пластиром, Намджун скривився. Коли Чимін сказав йому, що збирається скоїти злочин, причому прямо зараз, він майже попрощався з життям, а тепер йому не вірилося, що все обійшлося. Принаймні він живий, а його череп відносно цілий, хоча удар телефонним апаратом по голові не можна назвати «обійшлося».
Втім, якщо порівнювати з тими, іншими, звірствами, він просто щасливчик. Жаль тільки, що він вчасно не встиг знайти правильних слів для Чиміна. Можливо, це зіграло б свою роль. А можливо і ні. Тепер лише час покаже…
***
Склади за містом виглядали покинутими. Там досі з'являлися люди, але вкрай рідко, найчастіше лише для того, щоб забрати речі, що залишилися. Територію викупила міська влада, збираючись там будувати спочатку новий готель, потім торговий центр, але так і не визначилися, не поділили сфери впливу, лише заважали одна одній. У результаті справа зупинилася, як часто буває, і місце порожніло без діла вже років три—чотири, не менше.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Дволикі
FanficПсихічний стан Чиміна погіршується, але він воліє не бачити цього. Тим часом, на просоченому дощем обличчі Сеула, все частіше з'являються криваві плями - послання невловимого серійного вбивці. І поки всі ховаються під масками, щось приховуючи, п...