Речі не завжди такі, якими вони здаються.
Перше враження оманливе, лише небагато
бачать те, що ретельно приховано.
Римський поет ФедрЮнгі швидко, поки не сталося щось непередбачене, розплачується з все ще переляканою продавщицею, але, здається, вона тепер і сама зрозуміти не може, чого злякалася, лише з недовірою поглядає то на одного, то на іншого. Але на погляд видно, жінка пристрасно бажає, щоб неприємні покупці покинули це місце.
Вони обидва виходять із магазину, і Юнгі простягає Чіміну пакет із ліками, рука зависає в повітрі — той не поспішає приймати подарунок.
— Я поверну гроші, — бурчить Чимін невдоволено, витримавши напружену паузу.
— Ага. Але де шанобливу приставку втратив, дрібний? І чого дивишся, бери! — Детектив трясе пакетом у нього перед носом.
Але Чимін не рухається. Юнгі раптом нагадує, як хлопець подавав йому запальничку, не в руки, а поклав поруч. Як спритно ухилився від зіткнення тоді, в офісі Намджуна. Напевно, все це неспроста. Він вішає пакет на ручку дверей і відходить на кілька кроків назад, витягує цигарку, підкурює. Випустивши хмару диму, крізь неї спостерігає за хлопцем. Той уже риється в пакеті, дістає пігулки з упаковки і, не запиваючи, розжовує одразу дві, навіть не скривившись від гіркоти, а потім хапається за поручні і починає обережно спускатися. Але, мабуть, у всесвіті інші плани — на першій сходинці він чіпляється однією ногою за іншу і з різким скриком летить униз.
Юнгі так швидко не рухався жодного разу в житті. Він взагалі завжди такий повільний, розмірений і лінивий. Якщо в нього падає зі столу чашка, то він ніколи не смикнеться за нею, а холоднокровно спостерігатиме, як летить вона на підлогу, як розплющується кава і розлітаються уламки. Але сигарета, що зараз випала з рота, не встигає торкнутися землі, як він уже тримає хлопця в руках.
Той виявляється напрочуд важким, під пальцями чітко промацуються міцні м'язи, хоча на вигляд і не скажеш. А ще він дуже напружений, як зведена пружина. Його очі збільшуються вдвічі, не менше, і на обличчі проступає новий вираз, такий, якого Юнгі досі не бачив наживо. Зате він практично стає схожим на того іншого, старого Чиміна.
Через секунду все змінюється, у нього з очей ледь іскри не сиплються. Хлопець грубо відштовхує детектива так сильно, що той відлітає назад, ледве утримує рівновагу і ледь не завалюється на землю.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Дволикі
FanfictionПсихічний стан Чиміна погіршується, але він воліє не бачити цього. Тим часом, на просоченому дощем обличчі Сеула, все частіше з'являються криваві плями - послання невловимого серійного вбивці. І поки всі ховаються під масками, щось приховуючи, п...