20. Кров і сперма усюди

20 3 0
                                    

Найкраще в секреті зберігається
те, про що всі здогадуються.
Джордж Бернард Шоу

      Намджун заздалегідь замовив столик у маленькій та затишній кафешці і тепер чекав Сокджина. Зазвичай вони обговорювали останні новини в булочній біля офісу, де випивали по філіжанці кави і з'їдали по незмінному круасану. Вільного часу в обох не так вже й багато вдень, зазвичай дружні бесіди не затягувалися надовго, але сьогодні все має бути трохи інакше.

      День сьогодні звичайнісінький, і різниця лише в тому, що обидва нещодавно поскаржилися на нудьгу і одноманітність у повсякденності. І якщо вже обидва в схожому становищі, то умовилися трохи культурно розважитися.

      Щоправда, Сокджин чомусь затримується. Намджун постукує пальцем по столу – саме так виражається його нетерпіння. Він намагається контролювати свої жести та міміку, але зараз його ніхто не бачить. Пригнічуючи все наростаюче бажання почати гризти ніготь, він кілька разів глибоко вдихає і видихає, а потім дивиться на годинник, що висить на стіні навпроти.

      Джин затримується вже на двадцять хвилин, і від цього з'являється гнітюче почуття незручності. Аж раптом він не прийде? Може, знайшов заняття цікавіше? А раптом узагалі забув?

      Намджун шалено боїться виглядати смішно чи безглуздо: якщо прочекати занадто довго, то Сокджин може подумати, що в ньому занадто зацікавлені. А якщо піти зараз, то він може вважати його недостатньо серйозно налаштованим. Можливо, його просто затримали на роботі або він потрапив у пробку… Іти не хочеться, але спокійно чекати і не сіпатися не дозволяє гордість.

      —  Чорт. Хвилююся, ніби на першому побаченні, — обурюється Намджун, морщачи ніс і намагаючись не стежити очима за секундною стрілкою годинника. —  Ще десять хвилин і все.

      Раптом брязкає дзвіночок, відчиняються двері, впускаючи в приміщення прохолодне сире повітря та шум дощу. Вихід перекриває велику чорну парасольку. Стряхнувши з нього краплі дощу, високий молодик складає парасольку і ставить біля дверей, а потім розгублено обертається і зустрічається поглядом з Намджуном, широко посміхається. Намджун ковтає і, підвівшись, кличе за столик, а потім незручно розкланюється, вітаючись. Збоку це виглядає вкрай кумедно, ніби два старі зустрілися.

ДволикіWhere stories live. Discover now