Ik wordt wakker in een kamer met een vreemde geur. Alles is angstaanjagend wit en het is heel stil.
Of nee, toch niet. Ik hoor voetstappen op de gang.
Waar ben ik in hemelsnaam?
Dan herinner ik me het weer, alles van deze nacht speelt zich af in mijn hoofd als een film.
Ik lig in het ziekenhuis.
Maar waarom ik, en niet Hanne?'Liene, wakker worden' roept mijn mama.
Ik ben blij mijn eigen kamer weer te zien.
Deze nacht was mijn nachtmerrie niet zo erg maar ik zal blij zijn als ik er vanaf ben.Ik doe mijn kleren aan en ga naar de keuken.
Mirthe zit alweer vol energie in het rond te hopsen ( er bestaat echt geen ander woord voor wat zij doet.) en mama zit Bram te voeren.
Ben ik nou echt de enige die hier normaal
kan doen?Samen met Leslie fiets ik naar school.
Iedereen uit mijn klas zit te praten over zijn of haar blog.
Ik voel me een beetje buitengesloten en besluit om vanavond ook een blog aan te maken.
De bel gaat, we hebben les bij mvr. Del, NAWE =:-(
Ik heb echt geen zin in school.
Toch gaat de les sneller voorbij dan ik dacht.
De volgende ook, de voormiddag, de hele dag gaat voorbij in no time.
Dat komt niet omdat de lessen leuk zijn maar omdat ik alleen maar kon denken aan mijn blog.
Leslie vraagt of ik nog even bij haar thuis kom maar ik zeg dat het nu niet gaat dus ik fiets razendsnel naar huis en klap de computer open."Titel van de blog" Shit! Ik wist dat ik iets vergeten was, ik weet tot in de puntjes hoe ik mij ga voorstellen en al waarover ik mijn eerste artikel ga doen maar ik heb nog geen enkel moment gedacht aan een titel.
Dit is verschrikkelijk, ik heb dus totaal geen idee hoe ik mijn blog ga noemen.
Ik besluit eerst de andere vragen op te lossen en dan terug te gaan naar deze vraag.
De andere vragen gaan gelukkig wel snel vooruit en al snel zit ik terug aan mijn eerste vraag.
Een goede titel...
Het moet iets zijn dat mensen aanspreekt, dat de mensen iets verklapt over mijn blog maar nog niet alles.
Dit is ZO moeilijk!
Nou, de blog gaat over mij, dingen die ik leuk en cool vind.
De blog ik dus typisch mij.
Hé, daar kan ik wel iets mee doen.
Het gaat over mij, me.
Dat klinkt wel goed, me, maar er moet nog iets bij.
Wat is er met mij?
Opeens denk ik terug naar een boek dat ik ooit gelezen heb, daarin wordt een meisje modeontwerpster en noemt ze haar 'merk' missy, omdat haar naam Eline is en dat begint met de E.
E spreekt men in het Engels uit als ie dus Miss-ie werd Missy.
Is dat geen goed idee?
Miss erbij, dan krijg je Miss Me.
Ik vind het een geslaagde titel.
Ik kan eindelijk mijn laatste vraag invullen.
Ik druk op oké en daar is mijn blog.
JE LEEST
Miss Me
Mystery / ThrillerLiene is een rustig meisje dat al veel heeft meegemaakt. Net als de rest van de klas maakt ze een blog aan. Daarop schrijft ze over wat ze meemaakt en meegemaakt heeft. Ze geeft ook tips voor mode en het leven. Ze gebruikt een pseudoniem waardoor ni...