De volgende dag kwam ik moe op school aan.
Gisterenavond was lekker ontspannend geweest.
Ik wou dat het altijd zo kon zijn.
Maar jammer genoeg is vandaag school.
Met Mila en co.
Dat wordt zeker en vast weer lekker gezellig.
NOT!Ik kwam aan in de klas waar we het volgende lesuur moesten zijn.
'Hey Liene.
Heb je lekker kunnen slapen of zat je met Hanne in je hoofd', zei Mila heel rustig.
'Ja, wij konden niet slapen hoor.
We dachten de hele tijd aan Hanne, en waarom jij ons niet eerder had gezegd wat er was gebeurd.', probeert Katja zo snibbig mogelijk te zeggen.
Waarschijnlijk heeft ze die tekst er van Mila moeten instuderen want ze zou uit zichzelf nooit zoiets onaardigs zeggen.
Hoe langer ik erbij stilstand, hoe meer ik tot het besluit kom dat Mila een afschuwelijke vriendin is.
Katja zou voor Mila in het vuur springen maar Mila is nooit echt vriendelijk tegen haar geweest.
Waarom zou ik nog iets terugzeggen?
Dat zijn ze toch niet waard.
Met die gedachte in mij achterhoofd ga ik aan mijn bank zitten en probeer ik me te focussen op de les.De les ging over ziektes denk ik.
Voor 100% kon ik niet vervolgen maar ik heb wel een paar woorden opgepikt:
Coccinelle, escargot, forticule.
Klinkt allemaal nogal vreemd niet?
Ach ja.'s Middags ga ik thuiseten.
Met een leeg hoofd fiets ik naar huis.
Zalig dat gevoel dat je even aan niets hoeft te denken.'Hey Lientje,
Kom gezellig mee aan tafel zitten.
Papa is er ook.', zegt mama als ze de voordeur hoort opengaan.
'Hey dag Liene schatje, ik heb gehoord dat jullie gisteren nog laat opgebleven zijn.
Ben je vanmorgen uit bed geraakt?'
'Haha, en als je het echter wil weten: ja'
Zei ik voor ik begon met eten.
JE LEEST
Miss Me
Mystery / ThrillerLiene is een rustig meisje dat al veel heeft meegemaakt. Net als de rest van de klas maakt ze een blog aan. Daarop schrijft ze over wat ze meemaakt en meegemaakt heeft. Ze geeft ook tips voor mode en het leven. Ze gebruikt een pseudoniem waardoor ni...