Dobok ütemes dübögése némította el a vacsoránál zajló csevegést. A császár, a felesége, a fia és a velük egy asztalnál ülő nemesurak és hölgyek kezében megállt az evőeszköz, és minden tekintet a kitáruló, széles ajtó felé irányult, amelyen át besétáltak a dobosok, majd elfoglalták helyüket a fal mellett, folyamatosan verve hangszereiket. Nyomukban Jungkook osont be, mint aki láthatatlanná szeretne válni, és pont ezzel az esetlenséggel hívta fel magára mindenki figyelmét. Gyorsan lekuporodott a fal mellé, és figyelte a nagy, nyitott ajtót. A császár pufók arcán széles vigyor jelent meg, amint belekortyolt a kristálypohárba kitöltött borába. A dobok ritmusára elegáns, határozott léptekkel bevonult a négy táncos. A ritmus bonyolultabbá és fürgébbé vált, a lépteik szökkenésbe és ugrásokba fordultak, majd mikor megérkeztek a terem közepére, a dobok már peregtek. Majd hirtelen elhallgattak, mikor két hatalmas lángoszlop csapott fel a kétoldalt elhelyezett fémtálakból. A közönség visszatartott lélegzettel és ragyogó arccal nézte őket, szemeikben tükröződtek a lángok fényei.
Néhány dob újra megszólalt, sokkal halkabban, mint az előbb, és magas hangú fúvós hangszerek kezdték kísérni őket. A táncosok tökéletes szinkronban követték mozgásukkal a ritmust. Hullámzó csípőmozdulatokkal Taehyung előrelépett közülük, kezében egy hosszú, áttetsző vörös selyemsállal, amit a levegőbe dobott, majd engedte, hogy visszahullva végiglibegjen a testén, mielőtt újra elkapta volna a széleit. A lenge anyag gyengéden körbesimogatta kígyózó testét, majd egy határozott mozdulattal az asztal felé dobta a kendőt, egyenesen a császár kezei közé, aki örömmel húzta az arcához. A táncos visszatért a három társa közé, majd Hoseok jött előre, szédületes szaltókkal és ugrásokkal kápráztatva el a nézőket. Mellette kétoldalt Yoongi és Seokjin egymás tükörképeként, halálos pontossággal bonyolult és érzéki mozdulatsort mutattak be, majd valahonnan egy-egy pálca került a kezükbe, amelyeket a lángokba mártottak, majd teljesen egyszerre a szájukhoz emelték. Ajkaik közül aztán hosszú, színes lángcsóvák törtek elő. A hölgyek az asztalnál felsikoltottak a látványtól. Taehyung csatlakozott Hoseokhoz, a nyaka köré fonta a karját, homlokát az övéhez nyomta, és érzéki, kettős táncba kezdtek, majd mind a négyen egy sorba rendeződtek, egyszerre mozogtak az élénkülő ritmusra, majd látványos fináléval vetettek véget a produkciónak.
Jungkooknak még az előadás elején leesett az álla, és azóta is tátott szájjal ült a helyén, hatalmasra kerekedett szemekkel. A közönség magán kívül volt a gyönyörűségtől. Heves taps és éljenzés töltötte meg a termet. Taehyung tisztelettel meghajolva a császár elé lépett, aki visszaadta neki a kendőjét. Az uralkodó elégedett mosollyal nézett körbe a ragyogó arcokon, büszkén, mintha a produkció az ő érdeme lett volna. Namjoon karba tett kézzel, mosoly nélkül, kővé dermedt arccal nézte Taehyungot, majd magához intette, és észrevétlenül három szem kis lila bogyót tett a szájába. Aztán ismét a tányérja felé fordult. A táncosok hangtalanul, szinte észrevétlenül hagyták el a termet. Jungkook magához tért, felpattant a fal mellől, és nagy szökkenésekkel utánuk iramodott.
- Állj! - kiáltott a császár, mire nemcsak ő, hanem az egész társaság mozdulatlanná dermedt - Gyere ide, fiú!
Jungkook nagyot nyelt, majd lassan odasétált az uralkodóhoz. Az kinyújtotta felé tömzsi ujjait, és intett neki, hogy jöjjön még közelebb. A fiú emlékezve az eunuch szavaira, mélyen meghajolt, és nem nézett a császár szemébe. Akaratlanul is a hercegre irányult a pillantása, aki szinte átfúrta a szemével. Egyszerre vonzotta és megrémítette ez a mély tekintet.
- Ez itt a legújabb szerzeményem, ma hozták - fordult a császár a társaság felé, megpaskolva Jungkook arcát - Nemsokára ő is a többiekkel táncol majd.
- Jaj, de szép fiúcska! - kiáltott fel az egyik úrhölgy.
- Bizonyára addig pedig csak neked táncol, felség, az ágyadban! - szólt egy fiatal nemes.
VOCÊ ESTÁ LENDO
A császár rabjai - BTSxBTS (+18+)✔
FanficA császár öt szép fiút tart rabszolgaként, akiknek nappal zenével és tánccal kell szórakoztatniuk őt, éjjel pedig másképpen... A császár rabjait senki más nem érintheti, még a fia sem, de a jóképű Namjoon herceget nem igazán érdekli ez a szabály. A...