22. Bűnös tettek (Tae+Yoongi+Jimin +18+)

855 55 4
                                    

- Ez a legszebb popsi a világon - simogatta Yoongi a gömbölyű testrészt őszinte csodálattal, miközben Taehyung gyengéden harapdálta a másik felét - nem csodálom, hogy mindenki beléd szeret, Jiminie.

Csilingelő kuncogás hallatszott a popsi túloldaláról.

- Szerintem pedig az elbűvölő személyiségem miatt szeretnek belém!

- Te ne akard jobban tudni, hogy mások miért szeretnek beléd, ez nem a te dolgod! - csapott rá Tae egy jó nagyot.

A szóban forgó popsi megremegett és kipirosodott, de hamarosan gyengéd csókokkal engesztelték ki ketten is. Olajba mártott ujjak kezdtek körözni a bejárat körül, Yoongi egyik ujja le-föl csúszott rajta, majd lassan befurakodott a halvány rózsaszín lyukacskába. Hozzáértő mozdulatokkal bírta halk nyöszörgésre Jimint, aki fejét a karjai közé ejtette, beletúrva szőke tincsei közé.

Nemsokára Taehyung hosszú ujja is csatlakozott Yoongiéhoz, másik kezükkel közben markolászták az ellenállhatatlan gömböket, időnként lecsúsztatva őket az izmos combok közé, Jimin izgatott hímtagjára. Majd fokozatosan újabb ujjak csatlakoztak innen-onnan, Jimin pedig egyre hangosabban nyögdécselt.

Mikor a két fiú érezte, hogy a lyukacska készen áll, lefutottak pár udvariassági kört, végül úgy döntöttek, hogy Yoongi kezdje az érdemi munkát, lévén ő az idősebb, és ő van... kíméletesebb méretekkel megáldva. Mögé térdelt, egy kis olajat öntött oda, ahova kell, és lassan, óvatosan belé nyomult, mindkét kezével megtámasztva Jimin csípőjét.

- Aaaahhhhnnnngh - nyögött fel a szőke, angyali hangjával csak még jobban felizgatva Yoongit.

Tae elé térdelt, két kézzel felemelte a fejét, és lehajolt, hogy megcsókolja, izgatottan belemorogva a szájába. Jimin felhúzta kis kezét a fiú combján, és először a kezébe, majd megszakítva a csókot a szájába vette a szerszámát, és mesteri technikával kényeztetni kezdte. Tae hátravetette a fejét az élvezettől, Jimin arcát és állát simogatva közben, de nemsokára újra lenézett rá - látni akarta a szép szemeit, ahogy odaadóan néznek rá a kusza, arany tincsek alól.

- Ahh, nem bírom... - lihegte Yoongi, és kirántotta magát - pihennem kell, gyere, vedd át!

Taehyung engedelmesen elfoglalta helyét a hátsó bejáratnál, és könnyedén becsúsztatta a kőkeményre előkészített szerszámát. Mély morgások hagyták el a száját, miközben megragadta Jimin vállait, és felhúzta magához a fiút. Hátulról átölelte a derekát, arcát a nyakhajlatába fúrta. Egyik kezét felcsúsztatta a mellkasán, egészen a nyakáig, amit gyengéden, de határozottan átfogott, majd maga felé fordítva az arcát, éhesen falni kezdte az ajkait.

Yoongi Jimin elé térdelt, simogatta a farkát, miközben puha csókokat lehelt a mellkasára. Jimin átölelte és közelebb húzta magához. Teste a ritmikus lökésekkel szinkronban mozdult előre és hátra. Elszakadva Tae ajkaitól, Yoongit kezdte csókolni, közben a hajába túrt, majd végigsimított a hátán.

Az érzéstől, hogy elöl és hátul is egy-egy forró test simul hozzá, egészen elgyengült, a mennyben érezte magát. Különösen amikor a válla fölött a két szeretője csókolta egymást. Nem tudott betelni a látványtól.

Pár perc múlva Tae lefektette Jimint az oldalára, mögé feküdt, és így hatolt belé. Yoongi Tae mögé helyezkedett, és gondos előkészítés után ugyanezt tette vele. Megkapaszkodott a derekában és a vállában, és felvette a csípője mozgásának ritmusát.

Tae ajkait mély nyögés hagyta el, amikor megérezte magában Yoongit. Hátranézett rá, és hátranyúlt, hogy még közelebb invitálja, amíg egy csókban nem találkoztak. Yoongi előre nyújtotta a karját, hogy Jimint is elérje, így átölelte mindkét fiút maga előtt.

A császár rabjai - BTSxBTS (+18+)✔Onde histórias criam vida. Descubra agora