19. Engem akarj

539 62 6
                                    

Az öt rabszolga az aznap esti bálra próbált már kora reggel óta. A tervezett műsor még hosszabbnak és látványosabbnak ígérkezett, mint az előző esti, hiszen a bálra a birodalom összes fontos nemese és magas rangú tisztviselője hivatalos volt. Egyszer csak kinyílt a gyakorlóterem ajtaja, és Jimin lépett be rajta. Minden szem rá szegeződött. A koreográfus üdvözölte, majd megkérdezte:

- Mit keresel itt? Miért nem vagy ágyban? Unatkoztál?

- Szeretném, ha betenne a műsorba - mondta Jimin, miután közelebb ment hozzá.

- De hát... te még nem táncolhatsz! A legyengült tüdőd miatt nem is énekelhetsz! Ráadásul ma este lesz az előadás, hogy gondolod ezt?

- Egy magánszámot szeretnék. Én vagyok a vőlegény nászajándéka, egy szóló tánccal szeretném meglepni.

- Biztos vagy benne?

- Teljesen biztos - Jimin Taehyungra kacsintott, aki felvont szemöldökkel mosolygott rá.

- Hát jó, ha úgy érzed, hogy elég erős vagy hozzá... Meglátjuk, mit tehetünk.

--------------------

Namjoon ébredezni kezdett. Egy finom kis kéz simult a mellkasára. Rátette a saját kezét, megsimogatta, és elmosolyodott. Aztán amikor egy gyűrű gyémántköve karcolta meg a tenyerét, teljesen magához tért, és rájött, hogy ez bizony nem Jimin keze. Lehervadt a mosoly az arcáról. Óvatosan leemelte magáról a menyasszonya karját, és felült az ágyban. Ujjaival körözött párat a halántékán, hogy a fejfájását enyhítse, majd felkelt, hogy gyorsan valami ruhadarabot kapjon meztelen testére. Közben a kezébe vette azt a porcelán tégelyt, amelyben a liláskék tantrin bogyót tartotta, megsimogatta, és magában így szólt: „Köszönöm, hogy segítettél rajtam az este, nélküled nem ment volna...", majd visszatette a tégelyt a szekrénybe, és kulccsal bezárta. Miután felöltözött, elhagyta a szobáját, benne az alvó hercegnővel, biccentett az ajtó előtt álló őrnek, aki jó reggelt kívánt neki, és elindult a rabszolgák szobája felé. Azt remélte, ott találja majd Jimint egyedül, de csalódottan kellett tudomásul vennie, hogy a szobában nincs senki. A fürdőbe is benézett, de csak néhány szolgát látott ott, akik szorgosan takarítottak. Szomorúan lesétált hát a nagyterembe, és helyet foglalt az étkezőasztalnál. Egyedül volt, a szülei és a királyi pár még aludtak. Két szolga azonnal sündörögni kezdett körülötte, illatozó ételeket raktak elé, és forró teát töltöttek neki. Állát a tenyerébe támasztotta, és egykedvűen kavargatni kezdte a sötétbarna italt.

------------------

Napközben az egész palota az estélyre készült. A szolgák sündörögtek, vezetőik idegesen osztogatták a parancsokat, a konyhában már napok óta ment a sürgés-forgás, a takarítók lázasan készítették elő a vendégszobákat és a báltermet. A császári család folyamatosan fogadta az elcsigázott, napok vagy akár hetek óta úton lévő vendégeket. Természetesen, mint az este főszereplőinek, a jegyespárnak is ott kellett lennie a fogadóbizottságban, és az újonnan érkezőkkel mindig beszélgetnie kellett pár mondatot. Namjoon nagyon szeretett volna legalább kis időt Jiminnel tölteni, de egy perc nyugta nem volt.

A királylány nagyon élvezte a helyzetet. Időről időre csábosan a hercegre kacsintott, célozva az elmúlt éjszakájukra, megérintette a karját vagy a térdét, belékarolt, megigazította a ruháját, egyszóval jelezte mindenki felé, hogy tökéletes közöttük az összhang.

Ebéd után kaptak egy óra pihenőidőt, amit a lány mindenképpen leendő férjével együtt akart eltölteni. Namjoon borzasztóan vágyott már Jimin társaságára, vagy legalább egy kis magányra, de megadta magát, és beletörődött a sorsába. Gondolta, legalább elbeszélget kicsit a menyasszonyával, hogy jobban megismerje.

A császár rabjai - BTSxBTS (+18+)✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora