Reggel, miután az eunuch közölte velük a jó hírt, a rabszolgák megkönnyebbülten ölelkeztek össze. Taehyung Jimin nyakába ugrott, aki szintén nagyon boldog volt, de közben összeszorult a szíve, mert nem tudott másra gondolni, mint hogy az esküvő után a herceg elköltözik a felesége országába.
Az eunuch szétosztotta a táncpróbához való nadrágokat, közben kiadta az instrukciókat:
- Az eljegyzési bálra nagyszabású műsor készül. Ma hosszú próbára készüljetek, egyetek előtte rendesen! Yoongi és Jungkook, ti itt maradtok, mert a császár zenét és éneket kér az ebédhez. Délre menjetek le, előtte próbáljatok, és ne késsetek!
Az eunuch elhagyta a szobát, a fiúk pedig öltözködni kezdtek. Jimin az ágya szélén ülve húzta fel a nadrágját, amikor nem bírta tovább, eleredtek a könnyei.
- Hát neked mi bajod? - kérdezte Hoseok.
- Semmi.
- De hát sírsz!
Jimin csak szipogott, letörölte a könnyét, nem válaszolt.
- Hol voltál éjszaka? - kérdezte Taehyung.
- A hercegnél.
- Minek?
- Bocsánatot kértem tőle. Aztán... hát... lefeküdtünk.
- Elment az a maradék eszed is?! - kiáltott fel Yoongi idegesen.
- El.
- Ha megtudják, kivégeznek, te esztelen! - szidta Taehyung is.
Jimin megvonta a vállát és lehajtotta a fejét.
- Nem érdekel. Ha elköltözik, akkor akár ki is végezhetnek.
- Miket beszélsz?! - lépett hozzá Jin.
- Szeretem őt...
- Óóh, Jimin! - ült le mellé Taehyung, átkarolva a vállát - Üdv a klubban! - nevetett.
- Hajlamosak vagyunk beleszeretni abba, aki kicsit kedves hozzánk, vagy jó az ágyban, ez a mi sorsunk - mosolygott Seokjin, megborzolva a fiú haját - Szerintem a herceggel kapcsolatban már mind átestünk ezen!
A többiek mind egyetértően bólogattak, még Jungkook is.
- Nagyon gyengéd volt hozzám. Úgy éreztem, hogy talán... ő is érez irántam valamit...
- Jimin, ő a herceg! - rázta meg Jin - A császári trón örököse! A világ legnagyobb birodalmának lesz az uralkodója! Te pedig egy rabszolga vagy, akit ezek az uralkodók kizárólag arra használnak, hogy beléd ürítik a napi feszültségüket. Ha meg is védett tegnap, és utána megmártotta benned a farkát, az még nem azt jelenti, hogy bármit is érez. Ébresztő! Ez itt a valóság!
Jimin bólintott, és kitörölt egy újabb könnycseppet a szeméből.
- Tudom... csak...
- Te egy csodás fiú vagy, Jimin, de Jinnek igaza van. Valamilyen trükkel mindegyikünkön átment már egyszer-kétszer, és persze mind odáig vagyunk érte. De tudnunk kell, hol a helyünk - mondta Tae.
Jimin megint bólintott, nagyot sóhajtott, majd megkötötte magán a nadrágja madzagját, és a többiekkel együtt elindult a gyakorlóterembe.
Yoongi és Jungkook egyedül maradtak a szobában. Az idősebb elővette a hangszerét, és pengetni kezdte.
- Szegény Jimin. Rossz lehet olyat szeretni, aki sose fogja viszonozni - mondta, miközben behangolta a húrokat.
A szemébe hulló fekete tincseit egy laza mozdulattal a füle mögé simította. Ujjai fürgén és szakértő módon tették a dolgukat a hangszeren. Jungkook nézte őt, eszébe jutott az esti kép, ahogy az olajlámpás fényében, az orgazmusához közeledve behunyta a szemét és beharapta az ajkát. Milyen gyönyörű látvány volt... És most is az. Egyszerre aranyos és szexi...
VOUS LISEZ
A császár rabjai - BTSxBTS (+18+)✔
FanfictionA császár öt szép fiút tart rabszolgaként, akiknek nappal zenével és tánccal kell szórakoztatniuk őt, éjjel pedig másképpen... A császár rabjait senki más nem érintheti, még a fia sem, de a jóképű Namjoon herceget nem igazán érdekli ez a szabály. A...