RM szülinapja alkalmából még egy fejezet. :)Késő délután volt. Yoongi és Jungkook félájultan hevertek az ágyukon, amikor kinyílt az ajtó, és bezuhant rajta a többi rabszolga, a homlokukat törölgetve.
- Teljesen kivagyok... hol az ágyam... - lihegte Taehyung, majd arccal előre a bolyhos szőnyegre zuhant.
- Ez gyilkos volt... - nyújtózkodott Jin, és leroskadt az ágyára.
Hobi és Jimin is kipirult arccal, izzadtságtól csillogva vonszolta be magát a szobába a maratoni táncpróba után.
- De jó nektek, egész nap csak lustálkodtatok! - csapott Hobi Yoongi hasára, aztán Jungkookhoz vágta a nedves törölközőjét.
- Hogy... hogy mit csináltunk mi?? - ült fel Yoongi - Hallod ezt, Kookie?
- Haaaaaa, haaa haahaa hááááhaahahaahaha - felelte a legfiatalabb a hátán fekve, hanyagul a földre dobva Hobi törölközőjét.
Jimin némán elsétált a földön heverő Taehyung mellett, aki erre felemelte a fejét, és utánaszólt:
- Jimin, hogy te milyen jól táncolsz, hallod!
A szőke fiú megvonta a vállát, lehajtott fejjel elmotyogott egy „kösz"-t, majd rá se nézve bement a fürdőbe. Taehyung erre feltápászkodott, és utánament. Látta, hogy ledobja magáról a ruhát, egy kancsó vizet önt magára, aztán a kis, hideg vizes medencéhez megy, és elmerül benne a feje búbjáig. Taehyung követte a medence széléig. Apró buborékok szálltak fel mellette, szőke haja lebegett a vízben. Jópár másodperc eltelt, mire újra felbukkant a feje. Kis kezeivel hátrasimította a vizes tincseit, telt ajkai kinyíltak, szaporán vette a levegőt, és csak állt ott, nyakig a jéghideg vízben. Taehyung már attól is fázott, hogy csak nézte. A hideg elkezdett Jimin csontjáig hatolni. Összeszorította a fogát és összevonta a szemöldökét a fájdalomtól, de nem mozdult.
- Gyere már ki, még megfagysz! - kiáltott rá Taehyung.
Jimin nem válaszolt. Két kezét az arcára szorította. Mozdulatlanul állt egy darabig, majd hirtelen megrázkódott a válla. Zokogni kezdett. Taehyung döbbenten nézte, majd fogta magát és bement érte a vízbe. Már attól hápogott és didergett, hogy térdig belemerészkedett. Megragadta Jimin karját, és kiráncigálta a medencéből. Átölelte a törékeny, remegő kis testet, jéghideg bőrétől majdnem szívrohamot kapott, mivel az ő teste forró volt még a kimerítő táncpróbától, de csak szorította magához. Érezte Jimin szapora szívverését és azt, hogy rázza a sírás. Végre a hideg kis karok viszonozták az ölelést, Tae nyaka köré fonta őket, fejét a vállára támasztva. Taehyung kézen fogta, és bevitte a melegvizes medencébe. Odabent két kezébe fogta az arcát, és egy vigasztaló csókot nyomott a reszkető, lilára hűlt, vastag ajkakra. Jimin nem csókolta vissza, de jólesett neki a meleg, puha érintés, úgyhogy nem is hárította el. Amikor elszakadtak egymástól, megszólalt:
- T-tae, é-hén ne-em t-t-udok né-hélküle é-élni!
- Ó, dehogynem tudsz! - a társa újra magához ölelte, és megsimogatta a fejét.
Ekkor lépett be Hoseok és Jin, hogy ők is megmosakodjanak. Taehyung a szemével Jiminre mutatott, jelezve, hogy mi a helyzet. A két fiú sajnálkozóan nézett a kis szőkére, majd elkezdtek vetkőzni. Ekkor belépett Jungkook, halálra vált arccal.
- Itt a herceg!! - súgta.
- Mi? Hol itt?
- Itt, nálunk, a szobánkban!!
Jimin felkapta a fejét, és elszakadt Taehyungtól.
- De hát nem jöhet be! - mondta Hobi.
- Mégis itt van! - vonta meg a vállát Jungkook.
VOCÊ ESTÁ LENDO
A császár rabjai - BTSxBTS (+18+)✔
FanficA császár öt szép fiút tart rabszolgaként, akiknek nappal zenével és tánccal kell szórakoztatniuk őt, éjjel pedig másképpen... A császár rabjait senki más nem érintheti, még a fia sem, de a jóképű Namjoon herceget nem igazán érdekli ez a szabály. A...