20. Szenvedély (Minjoon +18+)

686 55 4
                                    

Namjoon elnézést kért a menyasszonyától, és émelygésre panaszkodva ott hagyta a táncparkett közepén. Felszaladt a szobájába, remélve, hogy az eunuch teljesítette, amit kért tőle. Kinyitotta az ajtót, aztán gondosan be is zárta maga mögött. Meglátta Jimin szőke fejét a párnáján. Gyorsan ledobta magáról a ruháit, és az ágyra ült, amikor észrevette, hogy a kis szerelme mélyen alszik. A szexi démon helyét átvette az ártatlan angyalka; enyhén kinyílt ajkakkal szuszogott békésen, keze ernyedten feküdt a feje mellett a párnán. A herceg rátette a tenyerét erre a kézre, és összefűzte az ujjaikat, puha puszikkal szórta tele az arcát, majd finoman az ajkához ért, és szenvedélyesen megcsókolta. Hamarosan érezte, hogy egy kar a nyaka köré fonódik. Lehúzta róla a takarót, feltárva a tökéletes kis testet, amely nemrég olyan észveszejtően hullámzott a színpadon. Átkarolta a derekát, magához szorította, és olyan hevesen csókolta, mintha fel akarná falni.

Nagyon rég voltak így együtt, és már úgy hiányzott neki Jimin teste, hogy már az ölelésétől is az orgazmus közelébe került. Belemarkolt a fenekébe, kőkemény farkát az alhasához préselte, majd állatias morgással a hátára fordult, és magára húzta a fiút. Jimin kezdett felébredni. Ujjaival a herceg hajába túrt, majd másik kezének hüvelykujját csókolózó ajkaik közé fúrta, és lenyomta vele Namjoon nyelvét, hogy kinyissa a száját. Felemelkedett, combjai közé vette a herceg nyakát, és merevedő farkát a férfi szájához illesztette. A haját markoló kezével felemelte a fejét, és magára húzta, miközben előretolta a csípőjét, hogy még mélyebben a szájába hatolhasson. Namjoon csodálkozott a hirtelen jött dominanciáján, de nagyon felizgatta. Felnézett a fölötte tornyosuló Jiminre, és engedelmesen szopni kezdte. A fiú öntelt félmosollyal nézett le rá, majd beharapta az alsó ajkát, és hátravetette a fejét az élvezettől. Megszorította a herceg tincseit, és gyorsított lökései tempóján, míg Namjoon fuldokolni nem kezdett. Akkor kihúzódott, hagyta, hogy kicsit levegőhöz jusson, majd újra magára húzta a fejét.

Egy idő után a herceg megragadta a csípőjét és eltolta magától

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.

Egy idő után a herceg megragadta a csípőjét és eltolta magától. A farka kicsúszott a szájából, mire a fiú elégedetlen morgást hallatott.

- Te kis vadállat! - mordult rá a herceg, miközben egy lendülettel lelökte magáról, és agresszíven a hasára fordította.

Egyik kezével leszorította a fejét a matracra, másikkal felhúzta a fenekét, majd mögé helyezkedett, és arcát a gömbök közé fúrta. Hüvelykujjaival szétfeszítette a gerezdeket, és puha nyelvcsapásokkal nyalni kezdte, időnként belefúrva nyelvét a lyukba.

- Mmmmmm, de jó ízed van - morogta fojtottan.

Nagyot csapott a feszes popsira, ami megremegett a csapás alatt, majd megmarkolta, és másik kezével vadul ujjazni kezdte. Egyből eltalálta az érzékeny pontját, közben továbbra is nyalta a perem körül. Jimin fennakadt szemekkel markolta a lepedőt, még a nyál is kicsordult a szája sarkánál.

- Most nagyon keményen meg foglak baszni, te szégyentelen kis kurva! - hörögte a herceg, ujjait eszelős tempóban mozgatva a lyukban.

Jimin a szájára szorította a párnát, és belesikított, hevesen lihegve és zihálva közben. Hamarosan valami nagyot és keményet érzett magában, ahogy lassan belécsúszik, szétfeszítve a bejáratát. Aztán erős lökésekkel még mélyebbre és mélyebbre hatolt benne.

A császár rabjai - BTSxBTS (+18+)✔Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora