Jungkook igyekezett a kezeivel takargatni a testén virító sebeket, mikor visszaérkezett a szobájukba, de hiába. A többiek rögtön felkapták a fejüket az érkezésére, és Yoongi azonnal észrevette, hogy valami nincs rendben.
- Mi történt, hol voltál? - lépett közelebb hozzá.
- A királynál. Azt mondta, a császár engedélyével használhat engem. Én hülye meg elhittem.
- A királynál?! Te jó ég, az egy beteg szadista! - hüledezett Jin, és átölelte a fiút - Mit csinált veled?!
Elvette Jungkook kezeit a testéről, és látta, hogy tele van penge ejtette vágásokkal.
- Mondom, hogy egy vadállat! Szegény kicsikém! - simogatta meg az arcát - Az orvos mindjárt itt van, hogy megnézze Jimint, mutasd meg neki ezeket!
- Ugyan, ez semmiség! És az orvos nem tudhatja meg hol jártam, senki nem tudhatja meg! Képzeljétek, azt is megetette velem Őfelsége, hogy a császár a fiának ajándékozta Jimint!
- Ez mellesleg igaz - mondta Hoseok - Valóban ezt tette.
- Komolyan? Akkor biztos nagyon boldog most Jimin! - villantotta ki nyuszi mosolyát Jungkook.
- Olyan boldog, hogy egyből jobban is lett. Lement a láza, és még vacsorázott is - mesélte Hobi boldogan, aztán közelebb hajolt a fiú füléhez, és a következőket már súgta: - Csak most bánatos egy kicsit, mert a herceg egész este felé sem nézett. De hát ez érthető, ma van az eljegyzése...
Kopogtattak az ajtón, ami aztán lassan kitárult. Jungkook gyorsan beugrott az ágyába, és nyakig magára húzta a takarót. Jimin felkapta a fejét, reménykedett, hogy szerelme és új tulajdonosa látogatja meg, de nem ő volt, hanem az öreg doktor. Odaballagott az ágyához, levetkőztette, megfogta a homlokát, a nyakát, megnézte a torkát, megtapogatta a nyirokcsomóit. Egy hosszú, karcsú réztölcsért vett elő, széles végét a mellkasára tette, a keskenyebbiket a füléhez illesztette, és meghallgatta a szívverését és a légzését.
- Sokat tisztult a tüdeje, a láza is lement - közölte a többiekkel - Reméljük, folytatódik ez a hirtelen javulás! - mosolygott kedvesen, és megpaskolta a szőke fiú arcát.
- Utazhatok? - kérdezte lelkesen Jimin.
- Arról még szó sem lehet! De már időnként felkelhetsz, a könnyebb mozgás megengedett.
- Milyen odalent a hangulat? - váltott témát a fiú.
- Nagyon kellemesen telt az este, de most már mindenki visszavonult a szobájába.
- A herceg... boldognak tűnik? - kérdezte bátortalanul Jimin, lenézve a takarója szélét babráló kezére.
- Nem tisztem megítélni, de úgy láttam, hogy igen. Nagyon boldognak látszik.
Jimin egy szomorkás mosollyal bólintott. Az orvos elköszönt, jó éjt kívánt, a rabszolgák pedig megköszönték a fáradozásait, és tisztelettel meghajoltak felé.
Mikor elhagyta a szobát, Yoongi felkelt, és bebújt Jungkook mellé az ágyba. Hátrasimította a fiatalabb homlokán a szénfekete haját, és adott egy gyengéd csókot a szájára.
- Meséld el, mi volt azzal a szörnyeteggel - kérte lágy hangon.
A többi fiú is odaült Jungkook ágyára. Ezt kihasználva Jimin felkelt, felvett egy fehér selyemköntöst, megkötötte az övet a derekán, és csendben kiosont a szobából. Bár már nem kellett volna osonnia, mert hivatalosan is a herceg tulajdonába került, megszokta, hogy titokban kell átmennie hozzá.
VOCÊ ESTÁ LENDO
A császár rabjai - BTSxBTS (+18+)✔
FanficA császár öt szép fiút tart rabszolgaként, akiknek nappal zenével és tánccal kell szórakoztatniuk őt, éjjel pedig másképpen... A császár rabjait senki más nem érintheti, még a fia sem, de a jóképű Namjoon herceget nem igazán érdekli ez a szabály. A...