A király belemarkolt Jungkook hajába, gyengéden harapdálta az ajkait, és puha csókokat nyomott rá. Közben finoman végigsimított kikötözött karján, és a fiú érezte, hogy odalent megrándul a férfiassága. Volt valami izgató ebben a váratlan gyengédségben, miközben a kés még mindig ott volt a férfi kezében. Az ajkai most a felsértett nyakát cirógatták, olyan finoman, hogy beleborzongott. Aztán a szabad keze megmarkolta a torkát, és rászorított. Jungkook lassan kezdett kifogyni az oxigénből. Próbált nyugodtan lélegezni, miközben érezte, hogy elszédül, de egy idő után egyáltalán nem kapott levegőt. Mivel meg volt kötözve, nem tudott védekezni a szorítás ellen, csak vonaglott összeszorított fogakkal, mígnem a férfi végre elengedte. Köhögve kapkodott levegőért.
Végigsimított a feszülő mellkasán és bordáin, megmarkolta vékony derekát, nyelvét a mellbimbójára nyomta, majd mozgatni kezdte. Jungkook felhomorította a hátát és hangosan felsóhajtott. A férfi nyelve lejjebb vándorolt, puha csókokat nyomva a hasára és az oldalára. Kezei a belső combjára csúsztak és belemartak, olyan erősen, hogy felszisszent a fájdalomtól. Farka mégis keményedni kezdett, mielőtt eltűnt a király ajkai között. Felnyögött a nedves, meleg érintéstől, amint az ajkak fel-le csúszkáltak rajta. Fel-fellökte a csípőjét, hogy mélyebbre hatoljon a szájában, kéjesen nyöszörögve az élvezettől. Mikor már nagyon közel járt a csúcshoz, a férfi elengedte, és felkelt az ágyról. Azt hitte beleőrül, hogy ilyenkor hagyja abba, amikor már majd szétrobban.
Kétségbeesve nyöszörgött a folytatásért, mikor a király váratlanul jó nagyot csapott a meredező hímtagjára. Felkiáltott a fájdalomtól, de csak még jobban kívánta a folytatást. Egyelőre nem kapta meg.
- Akkor élvezel el, amikor megengedem. Megértetted?
Jungkook bólintott.
- Válaszolj rendesen! - kiáltott rá, és lekevert neki egy pofont.
- Igen, uram!
- Jó fiú... - morogta a király, majd szájon csókolta.
Ekkor megint előkerült a kés. Jungkook érezte, hogy a hideg fém végigfut a mellkasán, majd oldalt a bordáin. Úgy csiklandozta, hogy beleremegett, de nem mert nagyon ficánkolni, mert félt, hogy meg fogja vágni így. De hiába volt óvatos, a penge a bőrébe hatolt, és egy pár centis vágást ejtett az oldalán, majd nem sokkal később mellette egy újabbat. Felszisszent, érezte, hogy meleg vér szivárog a sebből. A király a másik oldalán, majd feljebb, a mellkasán és a nyakán is ejtett néhány kisebb vágást.
- Hagyja abba, uram, kérem! Meg fog látszani! - könyörgött Jungkook.
- Ne aggódj, ezek gyorsan gyógyulnak - a férfi megsimogatta az arcát a penge lapjával, némi vért kenve a bőrére - Nem is ez a fő eszközöm arra, hogy igazi könnyeket csaljak ki belőled, ez csak az előkészítés - mutatta a kést a rémült fiúnak - hanem.... - elővett egy kis ezüst tégelyt a ruhája zsebéből, és a szeme elé emelte - ez!
Kinyitotta a tégelyt. Piros krém volt benne.
- Mi ez, felség? - kérdezte Jungkook.
- Sós, csípős chili krém, a vacsoráról hoztam el.
Jungkook nyelt egyet. Mit akarhat ezzel?
A király megvágta a belső combjainak érzékeny bőrét is, mire hangosan felnyögött a fájdalomtól. A király ezután egy rongyot gyűrt a fiú szájába.
- Ne hangoskodj, nem akarom, hogy meghallja valaki. Minden hangos nyögésért vagy kiáltásért egy újabb vágást kapsz - közölte hidegen - Értetted?
Jungkook betömött szájjal nem tudott beszélni, ezért csak bólogatott. A félelemtől hatalmasra nyíltak a szemei.
A király belemártotta az ujjait a tégelybe, és a krémet az oldalán lévő sebekbe kente. A csípős, sós massza úgy égette a sebet, hogy Jungkook csillagokat látott. Megrántotta a kezén és lábán lévő köteleket, ökölbe szorultak a kezei, összeszorította a szemét, és ráharapott a rongyra. Könnyek folytak a szeméből. És ez még csak a kezdet volt, a férfi lassan, sorban az összes rajta ejtett sebbe belekente a krémet.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A császár rabjai - BTSxBTS (+18+)✔
Hayran KurguA császár öt szép fiút tart rabszolgaként, akiknek nappal zenével és tánccal kell szórakoztatniuk őt, éjjel pedig másképpen... A császár rabjait senki más nem érintheti, még a fia sem, de a jóképű Namjoon herceget nem igazán érdekli ez a szabály. A...