Jungkook halk nyögések, sóhajok és csókok hangjára ébredt az éjszaka közepén. Hoseok éjjeliszekrényén, a szoba túloldalán egy olajlámpás meleg fénye remegett, megvilágítva két ölelkező, meztelen testet az ágyon. Jungkook végignézett a többieken; szemben Yoongi ágya üres volt, a mellette lévőn Jimin a szemét dörzsölgette, a többiek mélyen aludtak.
- Sssssssh, halkan... - súgta Yoongi, miközben teste Hobi combjai között hullámzott.
Puhán megcsókolta, hogy ha mégis ki akarna szökni egy hang, azt időben elnyelje.
- Mmmmhh - Hoseok átkarolta a másik nyakát, majd lecsúsztatta a kezeit a hátán a derekára, onnan a fenekére.
Próbálta visszafogni a nyögéseit, de közeledett a csúcshoz, így ez nem ment könnyen. Yoongi a nyakára tette a kezét, hüvelykujjával az állát simogatta, másik kezével a hajába túrt, közben nyelvét mélyen a szájába nyomta. Ő is egyre hevesebben kezdett lélegezni.
Jungkook érezte, hogy a takarója lassan sátorrá formálódik az ágyékánál. A két fiú szeretkezése a pislákoló, narancsvörös láng fényében az egyik legszebb dolog volt, amit valaha látott.
Hobi nagyot sóhajtva hátravetette a fejét, Yoongi a nyakát és a kulcscsontját szívogatta, vigyázva, hogy ne hagyjon rajta nyomot.
Jungkook észrevette, hogy Jimin is felébredt, és a paplant az orrára húzva nézi őket. Összetalálkozott a tekintetük. Jimin szeme félhold formát vett fel, Jungkook ebből tudta, hogy mosolyog a takaró alatt. Ő is visszamosolygott rá, felhúzva a vállát és az orrát.
Yoongi felgyorsította a lökéseit, megragadva Hoseok combjait. Homlokát ráncolva összeszorította a szemét, és beharapta az alsó ajkát, így próbálta tompítani lihegése hangját. Jungkook elámult, milyen szexi így az arca a láng fényében. Hoseok az öklébe harapott, másik kezével magához húzta Yoongit a tarkójánál fogva, aki arcát egy fojtott nyögéssel a nyakába fúrta. Egyszerre élveztek el. Zihálásuk lassan nyugodt légzésbe ment át. Kicsit még simogatták és csókolgatták egymást, aztán Yoongi az éjjeliszekrényen tartott kendőkért nyúlt, amelyekkel letisztogatta magát és Hobit is. Jungkook egy utolsót pillantott Jiminre, aki rákacsintott, majd mindketten becsukták a szemüket, és úgy tettek, mintha aludnának, nehogy a másik kettő észrevegye, hogy közönségük volt.
Yoongi visszabújt a saját ágyába, Hoseok pedig eloltotta az olajlámpást. Vaksötétség borult a szobára. Jungkook hamarosan békés szuszogást hallott minden ágy felől, de neki nagyon nehezére esett visszaaludni. Lába közé kapta a takaróját, szorosan átölelte a párnáját, belefúrta az arcát, és várta, hogy végre békén hagyják a gondolatai, és elnyomja az álom.
-----------------------
- Jó reggelt, szépségeim! - húzta el az eunuch a hosszú, nehéz függönyöket a hatalmas ablakokon.
Nyomában két szolga hozta be a bőséges reggelit. A hat rabszolga nyöszörögve, nyújtózkodva ébredezett. Taehyung a fejére húzta a takaróját, így fejezve ki határozott tiltakozását.
Az eunuch kiosztotta a gyakorlóruhájukat, vagyis egy-egy pamutnadrágot. Ezen kívül nem viseltek mást a táncpróbán. Jimin is kapott egyet, amitől elkerekedtek a szemei.
- Ma már te is velük próbálsz. Az orvos szerint lehet - mondta az eunuch - Szóltam az instruktornak, hogy legyen veled kíméletes. Tudsz táncolni? Énekelni?
Jimin szerényen megvonta a vállát.
- Szeretek. Hogy mennyire tudok, az majd most kiderül - felelte mosolyogva, miközben belebújt a nadrágba.
KAMU SEDANG MEMBACA
A császár rabjai - BTSxBTS (+18+)✔
Fiksi PenggemarA császár öt szép fiút tart rabszolgaként, akiknek nappal zenével és tánccal kell szórakoztatniuk őt, éjjel pedig másképpen... A császár rabjait senki más nem érintheti, még a fia sem, de a jóképű Namjoon herceget nem igazán érdekli ez a szabály. A...