Κεφαλαίο 14

64 10 1
                                    

   Η Βιολέτα την βοηθάει να περάσει το χαμηλό πεζούλι κρατώντας την από το χέρι. Έχουν πιο ήδη αρκετά, με την Ιόλη να παραπατάει ζαλισμένη.
  - Μακάρι να μπορούσα να πιω κάθε βράδυ έτσι. Λέει με το ένα πόδι στον αέρα και η Βιολέτα γελάει.
  - Θα σου είχε πάρει το παιδί η πρόνοια. Της απαντάει και η Ιόλη καταφέρνει να περάσει στην αυλή της.
  - Σωστά. Κουνάει το δάχτυλο συμφωνόντας μαζί της.
  - Καλύτερα να εκμεταλλευτούμε την παρουσία του Πέτρου. Γιατί αν φύγει θα καταλήξουμε να πίνουμε μόνο σόδα. Το γέλιο της ακούγεται δυνατά μέσα στην νύχτα και η Βιολέτα την μαλώνει.
  - Έχεις κλειδιά για το σπίτι; Την ρωτάει καθώς  απομακρύνετε μα η Ιόλη της δείχνει την μεγάλη μπαλκονόπορτα.
  - Έχω αφήσει ανοιχτά. Απαντάει και την αποχαιρετά με ένα φιλί στον αέρα.

  Στο σπίτι επικρατεί η απόλυτη σιωπή. Η Ιόλη σέρνει με δυσκολία το φύλλο της μπαλκονόπορτας και προσπαθεί να μπει όσο πιο αθόρυβα γίνεται. Πατάει στις μύτες των ποδιών της καθώς πηγαίνει στο υπνοδωμάτιο μα είναι σκοτεινά και η ζάλη δεν βοηθάει ιδιαίτερα. Το πόδι της σκαλώνει στο καλώδιο που φορτίζει το κινητό του Πέτρου στο πάτωμα. Η Ιόλη παρατάει και καταλήγει να πιάνεται από τα πόδια του Πέτρο που κοιμάται στον καναπέ. 《 Γαμώτο 》 ψιθυρίζει ενώ προσπαθεί να βρει την ισορροπία της μα ο Πέτρος έχει ξυπνήσει.
  - Ιόλη; Ρωτάει με τη φωνή βραχνιασμένη από τον ύπνο. Εκείνη κλείνει το στόμα της για να μην γελάσει και ρίχνει το βάρος της στο τραπέζι.
  - Παραπάτησα. Του λέει εύθυμα και εκείνος σηκώνεται.
  - Έχεις πιει; Την ρωτάει αναζητώντας τα μάτια της στο σκοτάδι και εκείνη γελάει ξανά.
  - Λίγο; Δείχνει με τα δάχτυλά της και εκείνος τρίβει το σβέρκο του.
  - Έλα να σε βοηθήσω να ξαπλώσεις. Λέει και τυλίγει το χέρι γύρω από την μέση της. Η Ιόλη στηρίζεται πάνω του και σέρνει τα βήματά της δίπλα του.
  Ο Πέτρος την βάζει να ξαπλώσει στο κρεβάτι και από την κουζίνα της φέρνει ένα ποτήρι νερό. Την σκεπάζει με το σεντόνι και χαμηλώνει δίπλα της.
  - Θα αφήσω την πόρτα ανοιχτή. Ό,τι χρειαστείς φώναξε με. Της λέει απαλά και χαϊδεύει το μάγουλό της. Εκείνη κλείνει τα μάτια στο χάδι του και τρίβει το πρόσωπό της πάνω στο χέρι του.
  - Ξάπλωσε μαζί μου μέχρι να με πάρει ο ύπνος. Του ζητάει και ο Πέτρος σκύβει το κεφάλι.
  - Σε παρακαλώ; Λέει με νάζι και κάνει μια θέση δίπλα για να ξαπλώσει εκείνος.
  - Είσαι μεθυσμένη Ιόλη. Δεν νομίζω πως είναι καλή ιδέα. Της λέει και εκείνη μουγκρίζει με πείσμα.
  - Μόνο για λίγο. Επιμένει και χτυπά το στρώμα για να του δείξει τη θέση του. Ο Πέτρος ξεφυσάει και τελικά υποκύπτει. Ξαπλώνει στην άκρη του κρεβατιού, τόσο που αν κανεί πως γυρίζει θα βρεθεί κατευθείαν στο πάτωμα.
  Η Ιόλη τυλίγει το χέρι της γύρω από την γυμνη του μέση και αισθάνεται το κορμί του σκληρό. Τελικά είναι παραπάνω γυμνασμένος από όσο δείχνει. Σέρνει το σώμα της κοντά και προσπαθεί να περάσει το πόδι της πάνω στο δικό του. Ήταν μια συνήθεια από τότε που ήταν παντρεμένοι. Το μακρύ φόρεμα όμως συγκρατεί το γόνατό της και εκείνη ξεφυσάει αγανακτισμένη. Σηκώνει την πλάτη της και κατεβάζει βιαστικά και άγαρμπα τις τιράντες.
  - Ιόλη. Παραπονιέται ο Πέτρος παίρνοντας τα μάτια του από πάνω της. Εκείνη γελάει και συνεχίζει απτόητη.
  - Αφού με ενοχλεί. Λέει με τέτοια φυσικότητα που ο Πέτρος μειδιά.
  - Θα με βοηθήσεις; Τον ρωτάει αγανακτισμένη όταν όλο το σώμα της έχει μπερδευτεί μέσα στο ύφασμα. Ο Πέτρος την κοιτάζει για μια στιγμή και ύστερα σηκώνεται από την θέση του. Γονατίζει πάνω στο στρώμα και τραβάει προσεκτικά το ύφασμα πάνω από το κεφάλι της. Η Ιόλη ξεφυσάει ανακουφισμένα και πέφτει με φόρα πίσω στο μαξιλάρι.
  Το ημίγυμνο κορμί δεν προδίδει πως έχει κάνει ένα παιδί. Ο Πέτρος το παρατηρεί στα κρυφά και συνειδητοποιεί πως είναι ακριβώς όπως το θυμόταν. Αψεγάδιαστο.
  Όταν Ξαπλώνει πάλι δίπλα της χρειάζεται να στρώσει τη φόρμα του για να μην αποκαλυφθεί ο ερεθισμός του. Η Ιόλη όμως κάνει τα αδύνατα δυνατά για να τον προκαλέσει. Τυλίγει το γυμνό πόδι της πάνω στο δικό του και η δαντέλα από το σουτιέν της κολλάει πάνω στο στήθος του. Τα μάτια του κλείνουν σφιχτά και παίρνει μια βαθιά ανάσα για να βρει τον αυτοέλεγχο του.
  - Είσαι δροσερός, του λέει η Ιόλη χαμηλόφωνα ενώ τρίβει το σώμα της πάνω του.
  - Καις, για αυτό σου φαίνεται έτσι. Λέει όσο πιο ατάραχα μπορεί μα η ανάσα της ανατριχιάζει το λαιμό του. Τα δάχτυλά της χαϊδεύουν τα τατουάζ πάνω στο στέρνο του και ο Πέτρος στρώνει ξανά την φόρμα του.
  - Πονάει; Τον ρωτάει καθώς ακολουθεί το χαραγμένο σχέδιο με τον δείκτη της.
  - Τα τατουάζ; Ρωτάει κοιτάζοντας επίμονα πάνω από τον ώμο της. Αν διανοηθεί να εστιάσει πάνω της δεν είναι σίγουρος πως θα αντέξει να μην την αγγίξει.
  - Όχι, η προσμονή. Πονάει; Ρωτάει και εκείνος σμίγει τα φρύδια του. Τώρα μιλάει το αλκοόλ ή η Ιόλη;
  - Τι εννοείς; Ρωτάει και αναγκάζεται να αναζητήσει τα μάτια της. Δυσκολεύεται να περιοριστεί μόνο εκείνη. Η Ιόλη χαμογελάει λοξά κοιτάζοντας τα γεμάτα χείλη του. Το χέρι της πηγαίνει αργά στο καβάλο του και ο Πέτρος συγκρατεί με δυσκολία το βογκητό του.
  - Αυτή η προσμονή. Ψιθυρίζει και χαϊδεύει το σημείο που προεξέχει πάνω στο ύφασμα.
  - Ιόλη, προφέρει χαμηλόφωνα το όνομά της και εκείνη του κλείνει το στόμα με την παλάμη της. Πιάνει το χέρι του και το περνάει απ' όλο το κορμί της. Μόλις φτάνει στο εσώρουχό της ανοίγει τα πόδια της και πιέζει το χέρι της πάνω στο δικό του. Ο Πέτρος αναστενάζει μόλις η δαντέλα υγραίνει τα δάχτυλά του.
  - Γιατί η δικιά μου προσμονή δεν άντεξε. Λέει και ο Πέτρος την κολλάει πάνω του με μια απότομη κίνηση. Το ύφος του είναι άγριο μα όχι με τρόπο που την τρομάζει.
  - Γαμώτο Ιόλη. Γιατί το κάνεις αυτό; Λέει μέσα από τα δόντια του με τα χείλη της να απέχουν μια ανάσα. Εκείνη χαμογελάει λοξά. Δεν ξέρει αν φταίει το αλκοόλ ή η προδοσία του Έκτορα. Όμως αυτή τη στιγμή τον θέλει απεγνωσμένα.
Σκαρφαλώνει επάνω του και ξεκουμπώνει το σουτιέν της. Ο Πέτρος δαγκώνει το κάτω χείλος του μα δεν τολμά να την αγγίξει.
  - Γιατί σε θέλω. Απαντάει και φιλάει τα  χείλη του με λαχτάρα. Ο Πέτρος ανταποκρίνεται με θερμή και κολλάει το γυμνό στήθος της επάνω του. Τα δάχτυλά του τραβούν απαλά τα μαλλιά της και εκείνη αναστενάζει. Την βάζει να ξαπλώσει και τα υγρά φιλιά του απλώνονται σε κάθε σημείο του κορμιού της.
  Δύο δάχτυλά βυθίζονται αργά μέσα της και η γλώσσα του κολλάει στο σημείο ανάμεσα από τα πόδια της. Η Ιόλη βογκάει από ηδονή και σφίγγει τα σεντόνια. Είχε ξεχάσει πόσο καλός είναι σε αυτό.
  - Σςς, θα ξυπνήσουμε το παιδί. Την μαλώνει μαλακά και εκείνη στηρίζεται στους αγκώνες της.
  - Κλείδωσε την πόρτα. Του λέει και εκείνος σηκώνεται αμέσως. Όταν γυρίζει προς το μέρος της η Ιόλη έχει σηκωθεί όρθια και τον τραβάει από το χέρι. Κολλάει την πλάτη του στο φύλλο της ντουλάπας και γονατίζει μπροστά του. Το κεφάλι του πέφτει πίσω και τα χέρια του κρατούν τα μαλλιά της σε μια αυτοσχέδια κοτσίδα. Το στόμα της τον φέρνει πολύ κοντά στην κορύφωση, τόσο που όταν τραβιέται Πονάει ηδονή.
  Την σηκώνει στην αγκαλιά του και την ακουμπά απαλά στο στρώμα. Βγάζει εντελώς την φόρμα του, ανοίγει τα πόδια της και μπαίνει μέσα της με δύναμη. Η μέση της Ιόλη τεντώνει και το όνομά του βγαίνει βίαια από τα χείλη της.
  - Είσαι ακόμα τόσο σφιχτή. Λέει λαχανιασμένος ενώ μπαινόβγαινε μέσα της και τα λόγια του την κάνουν να σπαρταράει. Έχει χάσει το μέτρημα για το πόσες φορές έχει τελειώσει μέσα σε λίγα λεπτά. Κι όμως όλες έγιναν με την ίδια ένταση.
  Ο Πέτρος κουνιέται τόσο έντονα που τα σώματά τους κάνουν θόρυβο. Μερικοί αναστεναγμοί βγαίνουν μαζεμένοι από τα χείλη του και στο τέλος αποτραβιέται για να τελειώσει επάνω της.
  Ξαπλώνει λαχανιασμένος δίπλα της και εκείνη στρέφει το βλέμμα επάνω του. Του Χαμογελάει αχνά και χαϊδεύει το ιδρωμένο πρόσωπό του.
  - Το καλύτερο σεξ στα τελευταία πέντε χρόνια. Του λέει και ο Πέτρος δίνει ένα πεταχτό φιλί στα χείλη της.
  - Ακόμα κι αυτό όμως, δεν με βοηθά να ξεχάσω όσα μου έκανες. Τον γειώνει απότομα και σηκώνεται από διπλά του.

This is not loveWhere stories live. Discover now