《 Θα έρθουμε και εμείς εκεί 》 Λέει ταραγμένη η μητέρα της Ιόλης στο τηλέφωνο. Εκείνη ακουμπά τον γοφό της στον πάγκο της κουζίνας και τρίβει το μέτωπό της.
- Σε παρακαλώ μαμά, ας μην αρχίσουμε πάλι. Απαντάει χαμηλόφωνα για να μην ξυπνήσει το παιδί.
- Δεν φοβάσαι καθόλου βρε Ιόλη; Τόσα σου έκανε το κτήνος και εσύ δέχεσαι να τον φιλοξενήσεις στο σπίτι σου; Φωνάζει από την άλλη γραμμή και η Ιόλη ξεφυσάει.
- Το παιδί ζητάει τον πατέρα του. Δεν μπορώ να της λέω συνέχεια δικαιολογίες.
- Ε, ας την πάρει για μια βδομάδα. Λέει η μητέρα της κι εκείνη τινάζεται από τη θέση της.
- Αποκλείεται. Δεν τον εμπιστεύομαι. Αυτός είναι ικανός να μην την επιστρέψει πίσω. Και μόνο στην σκέψη ταράζετε. Η μητέρα της συμφωνεί με την σιωπή της.
- Φοβάμαι Ιόλη. Είσαι στην άλλη άκρη της χώρας μόνη σου. Κι αν σου κάνει κάτι; Αν σε χτυπήσει ξανά;
- Δεν θα κάνει τίποτα.
- Πως το ξέρεις; Την μαλώνει και η Ιόλη γεμίζει ένα ποτήρι κρασί και βγαίνει στην αυλή.
- Το υποθέτω. Της απαντάει και πίνει μια γουλιά.
- Θα έρθουμε Ιόλη. Θα μου πεις τις ημερομηνίες που θα είναι αυτός εκεί και θα έρθουμε μαζί με τον πατέρα σου. Εκείνη ρίχνει την πλάτη της πίσω στην καρέκλα.
- Καταρχάς δεν είναι ακόμα σίγουρο. Μπορεί τελευταία στιγμή να αλλάξει γνώμη. Κι επίσης δεν μένω σε κανένα παλάτι. Δύο δωμάτια έχει όλα κι όλα το σπίτι. Που θα κοιμηθείτε; Ψάχνει απελπισμένα δικαιολογίες.
- Και στην αυλή κοιμάμαι. Αρκεί να είμαι εκεί για να σε προστατέψω. Η Ιόλη δεν μιλάει.
- Για να μην σχολιάσω πάλι το γεγονός πως πήγες και έμεινες μόνιμα στη Πάρο. Ειλικρινά μερικές φορές δεν μπορώ να σε καταλάβω. Μια χαρά δεν ήμασταν στην Θεσσαλονίκη; Τι σε επιασε στα καλά καθούμενα και τραβολογάς και το παιδί; Η Ιόλη έχει απομακρύνει το ακουστικό από το αφτί και έχει ακουμπήσει το κινητό στο τραπέζι.
- Μαμά σε κλείνω, ξύπνησε η Εύα. Λέει ψέματα και τερματίζει την κλήση. 《 Έλεος 》 μονολογεί με το κεφάλι της να κρέμεται προς τα πίσω.
Η Βιολέτα, η μοναδική φίλη της Ιόλης που τυχαίνει να μένει στο ακριβώς δίπλα σπίτι, μπαίνει στην αυλή. Δεν χρησιμοποιεί ποτέ την πόρτα. Πάντα περνάει πάνω από το χαμηλό πεζούλι που χαρίζει τα οικόπεδα.
- Μην την μαλώνεις μωρέ. Ενδιαφέρεται η καημένη. Λέει μόλις φτάνει κοντά της δείχνοντας πως έχει ακούσει την κουβέντα. Κάθεται απέναντι της και ακουμπά ένα άδειο ποτήρι κρασιού που έφερε από το σπίτι της.
- Ήρθες προετοιμασμένη. Της λέει χαμογελαστά η Ιόλη και σηκώνεται να φέρει το κρασί από την κουζίνα.
- Η κουβέντα σηκώνει αλκοόλ, απαντάει η Βιολέτα και ακούει το γέλιο της Ιόλης από μέσα.
- Της είπες για τον Πέτρο; Ρωτάει για τον πρώην σύζυγό της μόλις επιστρέφει. Η Ιόλη κουνάει το κεφάλι της θετικά και γεμίζει το ποτήρι της Βιολέτας με κρασί. Εκείνη την κοιτάζει και ύστερα πίνει μια γουλιά.
- Εσύ είσαι σίγουρη; Εννοώ, δεν φοβάσαι που θα τον έχεις μέσα στα πόδια σου για μια ολόκληρη εβδομάδα; Η Ιόλη δαγκώνει εσωτερικά το μάγουλό της σκεπτική.
- Εσύ τι λες; Ρωτάει Ρητορικά.
- Τότε γιατί δεν του προτείνεις να νοικιάσει ένα δωμάτιο;
- Αυτή ήταν η συμφωνία στην αρχή. Μόλις το είπα όμως στην Εύα έβαλε τα κλάματα και ζητούσε επίμονα να μείνει ο μπαμπάς της εδώ. Δεν ήθελα να την κακοκαρδίσω. Η Βιολέτα κουνάει το κεφάλι της δείχνοντας να καταλαβαίνει. Έχει και εκείνη δύο παιδιά κοντά στην ηλικία της Εύας.
- Τον έχει ανάγκη και είναι λογικό. Λέει η Βιολέτα με εκείνη να συμφωνεί.
- Τέλος πάντων, ας αλλάξουμε θέμα. Έχω ακόμα χρόνο να το σκεφτώ. Η Βιολέτα χαμογελάει και τσουγκρίζουν τα ποτήρια τους.
- Σήμερα γνώρισα κάποιον. Κάνει την εισαγωγή η Ιόλη και η Βιολέτα παραλίγο να πνίγει με το ποτό της. Γουρλώνει τα μάτια της και ακουμπά το ποτήρι με θόρυβο στο τραπέζι.
- Ω Θεέ μου. Και εγώ σου μιλάω για τον πρώην σου; Λέγε. Φωνάζει ενθουσιασμένη και η Ιόλη γελάει κάνοντας της νόημα να χαμηλώσει την φωνή της. Ρίχνει μια βιαστική ματιά μέσα στο σπίτι και ύστερα τραβάει την καρέκλα πιο κοντά στο τραπέζι.
- Τον λένε Έκτορα και μου χάρισε μια τουλίπα όταν έπαιζα το απόγευμα στο λιμάνι. Η Βιολέτα περιμένει με αγωνιά την συνέχεια και κουνάει τα χέρια της για να μάθει το παρακάτω.
- Μου ζήτησε να βγούμε αλλά εγώ δεν μπορούσα. Καταλήγει και η Βιολέτα Γουρλώνει ξανά τα μάτια της.
- Τι; Γιατί; Ρωτάει απογοητευμένη.
- Επειδή έπρεπε να πάρω το παιδί. Της υπενθυμίζει και εκείνη μισοκλείνει τα μάτια της.
- Αφού ήταν σε εμένα. Λέει εκείνη.
- Ε και; Σε εσένα θα το άφηνα;
- Ναι. Επιμένει η Βιολέτα και η Ιόλη χαμηλώνει το βλέμμα της.
- Δεν γινόταν. Η Βιολέτα ξεφυσάει.
- Συγνώμη, εσένα δεν σου λείπει καθόλου το σεξ; Ο τελευταίος άντρας που πήγες ήταν ο Πέτρος. Η Ιόλη κουνάει το κεφάλι της θετικά.
- Ε και γιατί βρε κορίτσι μου αρνήθηκες να βγεις με τον άνθρωπο; Δεν είπαμε να τον παντρευτείς, ένα ραντεβουδακι μόνο. Λέει η Βιολέτα και η Ιόλη δαγκώνει αμήχανα τα χείλη της.
- Σκέφτηκα την Εύα. Γνωρίζεις πως η προτεραιότητα μου είναι μόνο το παιδί.
- Η Εύα θα ήταν μια χαρά Ιόλη. Ούτε που θα καταλάβαινε πως λείπεις. Την μαλώνει μαλακά κι εκείνη το σκέφτεται.
- Θα ένιωθα τύψεις. Λέει και η Βιολέτα μουγκρίζει ρίχνοντας πίσω το κεφάλι της.
- Για μια βραδιά; Ιόλη πίστεψε με δεν έχω γνωρίσει πιο αφοσιωμένη μάνα από εσένα. Δεν πρόκειται να σου πει κανείς ότι παρατάς το παιδί σου για γκόμενο. Κακώς δεν πήγες. Λέει και η Ιόλη μένει σιωπηλή.
- Τουλάχιστον ήταν καλός; Ρωτάει πιο εύθυμα και εκείνη χαμογελάει λοξά.
- Κούκλος, ψιθυρίζει και η Βιολέτα παριστάνει πως καρφώνει ένα μαχαίρι στην καρδιά της.
- Γαμώτο Ιόλη.
- Μου ζήτησε να παίξω το 《 El tango de Roxanne 》και μου είπε πως αν τύχει να ξαναβρεθούμε θέλει να βγούμε. Η Βιολέτα ανακάθεται και κάνει αέρα με το χέρι της πάνω στο πρόσωπό της.
- El tango de Roxanne; Επαναλαμβάνει παριστάνωντας πως έχει εξάψεις. Η Ιόλη γελάει και κουνάει το κεφάλι της.
- Δύο τινά. Ή έχασες το καλύτερο σεξ της ζωής σου ή ο τύπος ήταν αθεράπευτα ρομαντικός και γλύτωσες. Η Ιόλη ανασηκώνει τους ώμους της και πίνει λίγο από το κρασί της.
- Όπως κι αν έχει... Όταν τον ξαναδείς θα βγεις ραντεβού μαζί του. Λέει και η Ιόλη την κοιτάζει με ένα λοξό χαμόγελο.
- Θα βγεις. Επιμένει η Βιολέτα και εκείνη τελικά συμφωνεί.
- Το υπόσχεσαι; Υψώνει το μικρό δαχτυλάκι μπροστά της.
- Υπόσχομαι. Λέει η Ιόλη και τυλίγουν τα δάχτυλά τους.
YOU ARE READING
This is not love
Teen FictionΗ Ιόλη είναι μουσικός του δρόμου. Ο Έκτορας, φοιτητής ψυχολογίας δοκιμάζει κοινωνικά πειράματα επίσης στους δρόμους. Μια τυχαία συνάντηση στην Πάρο θα ενώσει αυτά τα δύο ανήσυχα πνεύματα. Η Ιόλη έχει μια κόρη, ο Έκτορας μια μικρή αδερφή. Το παρελ...