Κεφαλαίο 15

71 9 0
                                    

  Την επομένη η Ιόλη έμεινε σχεδόν όλη την ημέρα στο κρεβάτι. Ο Πέτρος με την Εύα είχαν σχεδιάσει από την προηγούμενη, βόλτα στην Αντίπαρο και εκείνη προφασίστηκε πως έπρεπε να βγει για να παίξει βιολί.
  Δεν είχε αποφασίσει ακόμα αν μετάνιωσε για το χθεσινό συμβάν με τον Πέτρο. Η αλήθεια ήταν πως εκείνος έδειχνε να έχει αλλάξει πραγματικά. Όσο ήταν στο νησί δεν είχε πιει σταγόνα αλκοόλ. Όποιος γνωρίζει τον Πέτρο ξέρει πως για αυτό το θέμα τουλάχιστον δεν θα μπορούσε να προσποιηθεί. Άρα της έλεγε αλήθεια πως έχει κόψει το αλκοόλ. Παρόλα αυτά η Ιόλη δεν είχε σκοπό να τα ξαναβρεί μαζί του. Ακόμα και ήταν σίγουρη πως δεν θα σήκωνε ποτέ ξανά χέρι πάνω της.
  Για το χθεσινό συμβάν όμως, δεν βρίσκει καμία δικαιολογία. Ήταν μάλλον μια παρόρμηση της στιγμής. Λίγο το αλκοόλ, λίγο η απουσία του Έκτορα την έφεραν σε εκείνη την κατάσταση. Και ναι, θυμάται ξεκάθαρα πως το περασμένο βράδυ τον ήθελε πολύ. Τόσο που αν δεν έκανε κίνηση είναι σίγουρη πως σήμερα θα ξυπνούσε με αυτό το απωθημένο.
 
  Ξαπλωμένη ακόμα στο κρεβάτι της, με τον αέρα από το ανοιχτό παράθυρο να δροσίζει την ατμόσφαιρα, χαζεύει αδιάφορα στο κινητό της. Η σκέψη του Έκτορα δεν έχει φύγει ακόμα από το μυαλό της και σίγουρα δεν τον έχει ξεπεράσει. Κανονικά δεν θα 'πρεπε; Την απάτησε,  δεν την διεκδίκησε όταν του ζήτησε να χωρίσουν και μόλις χθες η ίδια κοιμήθηκε με άλλον άντρα. Τι άλλο πια χρειάζεται για να απαλλαγεί από την σκέψη του;
  Τα δάχτυλά της πληκτρολογούν στην αναζήτηση του Facebook το όνομά του. Φυσικά και τον βγάζει πρώτο στις πρόσφατες αναζητήσεις. Μπαίνει στο προφίλ και τα χέρια της έχουν ένα απαλό τρεμουλο• λες και φοβάται πως θα την ανακαλύψει.
  Σκρολάρει στην οθόνη και τα μάτια της ανοίγουν διάπλατα στην τελευταία φωτογραφία που προστέθηκε με ετικέτα . Ο Έκτορας μαζί με μια κοπέλα να χαμογελούν διάπλατα στον φακό.《 Ποια είναι αυτή;》 μονολογεί και αμέσως Μπαίνει στο προφίλ της. Ο μοναδικός κοινός φίλος είναι ο Έκτορας. Κάτω από την κοινή φωτογραφία τους, υπάρχει ένα βιντεάκι με γνώριμη τοποθεσία και ημερομηνία, ίδια με εκείνο το βράδυ που ο Πέτρος της αποκάλυψε πως τον είδε με άλλη.
  Ανοίγει το βίντεο και φέρνει το κινητό κοντά στο πρόσωπό της. Ο Έκτορας, προφανώς μαζί με εκείνη περπατούν αγκαλιά μπροστά από τον ανεμόμυλο στην χώρα της Πάρου. Η κάμερα εστιάζει επάνω τους καθώς μιλάνε και για μια στιγμή η κοπέλα σταματάει να προχωράει. Ξεκινούν να τσακώνονται, φαίνεται από το τρόπο που κουνάνε τα χέρια τους. Η Ιόλη σμίγει τα φρύδια μπερδεμένη μα συνεχίζει να βλέπει. Ο Έκτορας την πιάνει από το μπράτσο και αρχίζει να την ταρακουνάει. Τα μάτια της Ιόλης γουρλώνουν. Εκείνη προσπαθεί να ξεφύγει από τη λαβή του μα ο Έκτορας την χτυπάει και εκείνη πέφτει κάτω. Ξαφνικά πλήθος κόσμο τρέχει να βοηθήσει την κοπέλα και τότε εκείνη... σηκώνεται με χαμόγελο και δείχνει την κάμερα σε όσους προσφέρθηκαν να την υπερασπιτούν. Το βίντεο συνεχίζει με την ίδια σκηνή μα με διαφορετικούς περαστικούς. Λίγο πριν τελειώσει, ένα μικρό κείμενο εμφανίζεται στην οθόνη γράφοντας 《 Κοινωνικό πείραμα κατά την κακοποίηση γυναικών 》 Η Ιόλη καλύπτει το ορθάνοιχτο στόμα με το χέρι της κι ύστερα διαβάζει την λεζάντα πάνω από το βίντεο. 《 Είναι τρομακτικό το πόσοι αδιαφόρησαν》
  Πετάει το κινητό στο στρώμα λες και της καεί τα χέρια. Σοκαρισμένη ακόμα ρίχνει την πλάτη της πίσω στο κρεβάτι και τρίβει απεγνωσμένα το μέτωπό της.
  - Τι έκανα γαμώτο; Λέει με έναν λυγμό, μη μπορώντας να πιστέψει αυτό που μόλις είδε.
  Μια θολούρα επικρατεί μέσα στο κεφάλι της με το μόνο ξεκάθαρο γεγονός, πως χώρισε τον Έκτορα άδικα. Σιγά σιγά όλα μπαίνουν σε μια τάξη. Ο Έκτορας που αναφέρθηκε σε μια συμφοιτητρια του. Ο Πέτρος που της είπε ψέματα πώς τάχα τον είδε να φιλάει άλλη. Πως τα έκανε πάλι έτσι; 《 Γαμώτο 》 Φωνάζει και πετάει το μαξιλάρι με δύναμη στο πάτωμα. Ανακάθεται ταραγμένη και παίρνει πάλι το κινητό στα χέρια της. Μετά τον χωρισμό τους η Ιόλη είχε σβήσει τον αριθμό του κυρίως για να μην μπει στον πειρασμό να του τηλεφωνήσει. Τουλάχιστον η μνήμη της δεν την έχει εγκαταλείψει και έτσι τώρα πληκτρολογεί τον αριθμό του μιας και τον ξέρει απ' έξω.
  Στο πρώτο κιόλας χτύπημα εκείνος απαντάει.
  - Ιόλη; Στην φωνή του ακούγονται ανακατεμένα η ανησυχία και η λαχτάρα.
  - Μπορούμε να μιλήσουμε; Τον ρωτάει απαλά κρατώντας την ανάσα της.
  - Είσαι καλά; Την ρωτάει και από πίσω ακούγεται ο ήχος από κλειδιά.
  - Όχι.

Ο Έκτορας περπατά νευρικά πάνω κάτω στην αυλή του σπιτιού του και ελέγχει τακτικά τον δρόμο. Όταν η Ιόλη περνάει την αυλόπορτα δειλά εκείνος τρέχει φανερά ανήσυχος κοντά της.
  - Τι έγινε; Την ρωτάει και από συνήθεια αγκαλιάζει το πρόσωπό της. Μόλις το αντιλαμβάνεται κατεβάζει τα χέρια του και αρκείται σε ένα βλέμμα. Η Ιόλη χαμηλώνει τα μάτια της και παίζει αμήχανα με το ύφασμα του φορέματος της.
  - Συγνώμη. Ψελλίζει και εκείνος δείχνει να ξαφνιάζετε.
  - Συγνώμη Έκτορα. Συγνώμη για τον τρόπο που σου μίλησα, για το ότι δεν σε πίστεψα, για την συμπεριφορά μου μπροστά στον Πέτρο... Εκείνος ξεφυσάει ανακουφισμένος και την τραβάει πάνω του. Την αγκαλιάζει σφιχτά και μυρίζει τα μαλλιά της. Πόσο του είχε λείψει αυτή η αίσθηση;
  - Έτσι όπως σε άκουσα νόμιζα πως σε χτύπησε. Της λέει και η Ιόλη ακούει τον γρήγορο ρυθμό της καρδιάς του.
- Ξέχνα για λίγο τον Πέτρο και εστίασε σε εμάς. Του ζητάει κολλημένη πάνω στο στήθος του. Εκείνος την απομακρύνει μαλακα από τους ώμους και βυθίζει τα πράσινα μάτια του μέσα στα δικά της.
  - Ανησυχώ Ιόλη. Από την μέρα που εμφανίστηκε αυτός έχω χάσει τον ύπνο. Φοβάμαι για εσένα, για την Εύα... Εκείνη σηκώνεται στις μύτες των ποδιών της και φιλάει πεταχτά τα χείλη του.
  - Σε εμάς Έκτορα. Επαναλαμβάνει τα λόγια της ψιθυριστά και εκείνος κοιτάζει γύρω του. Με μια απότομη σκύβει μπροστά της και την σηκώνει πάνω στον ώμο του. Η Ιόλη τσιρίζει ξαφνιασμένη και ο Έκτορας τρέχει προς το σπίτι.
  - Θα μου ξαναπείς πως συμπεριφερομαι σαν έφηβος; Την ρωτάει καθώς ανεβαίνει τα σκαλιά και εκείνη δεν μπορεί να απαντήσει από τα γέλια.
  - Λεγε. Φωνάζει τάση ενοχλημένος και την βάζει να καθίσει πάνω στον πάγκο της κουζίνας.
  - Ποτέ. Απαντάει ηττημένη και τινάζει τα μαλλιά που έχουν μπει μπροστά στο πρόσωπό της. Το γέλιο της τον παρασύρει και τα χέρια του την αγκαλιάζουν από την μέση.
  - Μου έλειψες Ιόλη. Παραδέχεται μόλις σοβαρεύουν και ακουμπά το μέτωπό του πάνω στο δικό της.
  - Και εμένα μου έλειψες.

This is not loveWhere stories live. Discover now