Το οξυγόνο στα πνευμόνια της όλο και λιγοστεύει. Διαβάζει ξανά και ξανά το χαρτί, ψάχνει για το λάθος, ίσως να είναι συνωνυμία.
- Και δεν είναι μόνο αυτό. Λέει ο Πέτρος και βγάζει ένα δεύτερο χαρτί μέσα από το φάκελο. Η Ιόλη κοιτάζει μουδιασμένη μη ξέροντας τι άλλο θα ακολουθήσει.
- Η γυναίκα που αναγράφεται ως μητέρα του παιδιού... Λέει και της δίνει το χαρτί,
- Πέθανε πριν εννέα χρόνια. Ένα δάκρυ κυλά από τα μάτια της και στάζει πάνω στο φύλλο. Τα χέρια της αρχίζουν να τρέμουν και το στομάχι της ανακατεύετε. Ο Πέτρος την παρατηρεί σιωπηλός όσο η Ιόλη παλεύει να χωνέψει όσα μόλις έμαθε.
- Που τα βρήκες όλα αυτά; Του ψιθυρίζει χωρίς να παίρνει τα μάτια της πάνω από τα χαρτιά. Εκείνος ρίχνει αργά την πλάτη του πίσω στην καρέκλα.
- Ζήτησα αυτή τη χάρη από έναν παλιό γνωστό. Η Ιόλη στρέφεται με τα καταγάλανα μάτια της προς το μέρος του.
- Δεν μπορεί να ναι αλήθεια. Ψελλίζει με το κάτω χείλος της να τρέμει και την φωνή της να σπάει. Ο Πέτρος πιάνει αμέσως το χέρι της και το φιλάει.
- Δυστυχώς είναι Ιόλη. Λέει και ένας λυγμός βγαίνει από τα χείλη της. Με τις παλάμες της κρύβει το πρόσωπό της και κλαίει έντονα εκεί μέσα. Ο Πέτρος σηκώνεται αμέσως από την θέση του και γονατίζει δίπλα της. Τα χέρια του αγκαλιάζουν τις γάμπες της και τα μάτια του αναζητούν τα δικά της.
- Κοίταξέ με Ιόλη, της ζητάει απαλά και εκείνη κουνάει αρνητικά το κεφάλι της. Τα δάχτυλά του ανοίγουν αργά τις παλάμες της και το κατακόκκινο πρόσωπό της ξεπροβάλλει σπαράζοντας του την καρδιά.
- Είμαι τόσο ηλίθια,τόσο ηλίθια. Λέει με λυγμούς και ο Πέτρος σηκώνεται για να την αγκαλιάσει.
- Ηρέμησε. Ψιθυρίζει τρυφερά πάνω από τον ώμο της και φιλάει παρατεταμένα το μάγουλό της. Η Ιόλη τον σφίγγει πάνω της ενώ όλο το σώμα της τρέμει.
- Πως το έκανα αυτό Πέτρο; Λέει και υψώνει το κεφάλι της ρουφώντας όσο περισσότερο οξυγόνο μπορεί. Εκείνος γέρνει προς τα πίσω και πιάνει απαλά το πρόσωπό της.
- Ξέχνα το Ιόλη. Πες πως δεν τον γνώρισες ποτέ. Πες πως ήταν κάτι περιστασιακό και ήρθε η ώρα να λήξει. Εκείνη κουνάει το κεφάλι της αρνητικά.
- Τον γνώρισα στο παιδί γαμώτο. Επέτρεψα σε έναν άγνωστο να μπει στη ζωή του παιδιού μου. Ξεσπάει πάλι και ο Πέτρος χαμηλώνει το βλέμμα.
- Υπάρχει λόγος που το κρύβει. Και αυτή η γυναίκα; Πως πέθανε; Ρωτάει και αμέσως καρδιά της σφίγγεται από τον φόβο.
Αν την σκότωσε αυτός; Τινάζεται όρθια και ο Πέτρος σπεύδει αμέσως να την ηρεμήσει.
- Ιόλη κοίταξε με. Της λέει δυνατά καθώς εκείνη περπατάει πάνω κάτω χαμένη στον ιστό σκέψεων που έχει δημιουργήσει.
- Κοίταξε με. Την πιάνει από τους ώμους και την ακινητοποιεί. Η Ιόλη τον κοιτάζει με τα υγρά της μάτια πανικοβλημένα.
- Μην φτιάχνεις σενάρια με το μυαλό σου. Αν την είχε σκοτώσει τώρα θα ήταν σίγουρα στην φυλακή. Τα λόγια του δείχνουν να την ηρεμούν. Παίρνει μια βαθιά ανάσα και κάθεται πίσω στην θέση της.
- Γιατί να πει ψέματα Πέτρο; Ποιος ο λόγος; Ρωτάει ύστερα από μερικές στιγμές σιωπής. Εκείνος ανασηκώνει τους ώμους ανήξερος.
- Δεν μπορώ να καταλάβω. Ίσως επειδή ήταν μικρός δεν ήθελε να μαθευτεί πως έχει παιδί.
- Αν ήταν έτσι τότε γιατί το αναγνώρισε; Όχι κάτι άλλο είναι. Του απαντάει σκεπτική στηρίζοντας το πιγούνι της πάνω στην παλάμη της.
- Όπως και να ' χει δεν θα μάθουμε ποτέ. Είναι καλύτερα που ήρθαν έτσι τα πράγματα Ιόλη. Της λέει ο Πέτρος και πιάνει το χέρι της.
- Είναι σίγουρο πως αυτές οι πληροφορίες ισχύουν; Τον ρώτησε εκείνη και ο Πέτρος της γνέφει θετικά.
- Χίλια τοις εκατό. Απαντάει εκείνος με σιγουριά και η Ιολη περνά τα δάχτυλα μέσα από τα μαλλιά ενώ ξεφυσάει.
- Θέλω να μάθω γαμώτο. Έχω δικαίωμα να ξέρω. Λέει και βουρκώνει ξανά.
- Όχι Ιόλη. Μην το σκαλίζεις άλλο. Φτάνει που τώρα ξέρεις την αλήθεια. Προσπαθεί να την μεταπείσει και εκείνη σηκώνεται όρθια. Μαζεύει βιαστικά τα χαρτιά και τα ρίχνει μέσα στο φάκελο.
- Αυτά θα τα χρειαστώ. Του λέει καθώς ετοιμάζεται να φύγει. Ο Πέτρος προλαβαίνει και την πιάνει από το χέρι σταματώντας την.
- Μην πας τέτοια ώρα σπίτι του. Δεν είναι καλή ιδέα. Της ζητάει σχεδόν ικετευτικά μα τα μάτια της έχουν γυαλίσει.
- Μου χρωστάει μια εξήγηση Πέτρο. Λέει με θυμωμένο ύφος και τραβάει το χέρι της με δύναμη μέσα από το δικό του.
- Ιόλη! Φωνάζει πίσω από την γυρισμένη της πλάτη μα εκείνη τον αγνοεί. 5
YOU ARE READING
This is not love
Teen FictionΗ Ιόλη είναι μουσικός του δρόμου. Ο Έκτορας, φοιτητής ψυχολογίας δοκιμάζει κοινωνικά πειράματα επίσης στους δρόμους. Μια τυχαία συνάντηση στην Πάρο θα ενώσει αυτά τα δύο ανήσυχα πνεύματα. Η Ιόλη έχει μια κόρη, ο Έκτορας μια μικρή αδερφή. Το παρελ...