Ο ήχος από το ξυπνητήρι ηχεί σαν ενοχλητική σειρήνα στα αφτιά της. Χωρίς να ανοίξει τα μάτια της, κοπανάει στα τυφλά την οθόνη και εκείνο σταματάει.
Η μυρωδιά από το χυμένο κρασί πάνω στο σεντόνι της προκαλεί ναυτία και το πρώτο πράγμα που την καλημερίζει είναι ο πονοκέφαλος.
Αισθάνεται τα μάτια της βαριά όμως δεν έχει άλλη επιλογή από το να σηκωθεί από το κρεβάτι. Η Εύα θα... 《 Η Εύα!》 Μονολογεί πανικόβλητη και τινάζει το σεντόνι από τα πόδια της. Βγαίνει τρέχοντας από το δωμάτιο κι ας νιώθει πως η ζαλάδα θα την ρίξει κάτω. Μόλις φτάνει στο σαλόνι βλέπει το παιδί με τον Πέτρο αγκαλιά στον καναπέ να βλέπουν κινούμενα σχέδια. Η καρδιά μπαίνει στην θέση της και ξεφυσάει ανακουφισμένα με το χέρια πάνω στο στήθος της.
Ο Πέτρος τινάζεται αμέσως από την θέση του και η Εύα στρέφει το βλέμμα πάνω της.
- Καλημέρα μαμά. Λέει με την παιδική φωνούλα της και η Εύα χαμογελάει βεβιασμένα.
- Καλημέρα μωρό μου. Της απαντάει και κάθεται στο μπράτσο του καναπέ.
- Όλα εντάξει; Ρωτάει ο Πέτρος με ανήσυχο βλέμμα και η Ιόλη του νεύει θετικά.
- Κοιμήσου λίγο ακόμα. Είναι νωρίς. Της προτείνει και εκείνη ήδη αποζητά το άνετο στρώμα της.
- Ίσως να ξαπλώσω το μεσημέρι. Για την ώρα θα κάνω ένα ντουζ. Λέει και πηγαίνει στο δωμάτιο για να πάρει καθαρά ρούχα.
Όταν επιστρέφει, ο Πέτρος έχει συμμαζέψει ήδη τον καναπέ και έχει βάλει στην μικρή να φάει. Η Ιόλη πηγαίνει προς την Εύα και φιλάει τρυφερά το μέτωπό της.
- Ο μπαμπάς θα με πάει στην θάλασσα. Λέει με γεμάτο στόμα και μια σταγόνα γάλα τρέχει από τα χείλη της. Η Ιόλη χαμογελάει και την σκουπίζει.
- Υπέροχο έτσι; Της λέει και το παιδί χαμογελάει πλατιά ενώ συμφωνεί κουνώντας το κεφάλι.
- Μέχρι να βγεις από το μπάνιο θα έχουμε φύγει. Ακούγεται ο Πέτρος πίσω από την πλάτη της και εκείνη γυρίζει να τον κοιτάξει.
- Θα σου πρότεινα να έρθεις όμως ειλικρινά νομίζω πως χρειάζεσαι λίγη ξεκούραση. Της κλείνει το μάτι συνωμοτικά και η Ιόλη του νεύει.Το κινητό της δεν έχει σταματήσει να χτυπάει όση ώρα είναι στο μπάνιο. Από τη μια εύχεται να είναι ο Έκτορας. Για να του πει όλα όσα το βράδυ έκανα πρόβα στο μυαλό της. Να τον ρωτήσει γιατί δεν ήταν ξεκάθαρος μαζί της; Γιατί την άφησε να πιστέψει πως αυτό που είχαν θα μπορούσε να καταλήξει σε κάτι ουσιαστικό; Από την άλλη όμως, δεν ξέρει εάν έχει την δύναμη να τον αντιμετωπίσει. Νιώθει ακόμα πολύ πληγωμένη και το τελευταίο πράγμα που θέλει είναι να την δει να ξεσπάει μπροστά του.
Βγαίνει βιαστικά από το μπάνιο όταν το κουδούνι χτυπάει επίμονα για δεύτερη φορά. Αυτή είναι σίγουρα η Βιολέτα, σκέφτεται και τρέχει στην πόρτα δένοντας την ζώνη από το μπουρνούζι στη μέση της.
- Δεν κρατήθηκες έτσι; Ρωτάει μόλις ανοίγει μα το χαμόγελό της σβήνει αμέσως.
- Αν κρίνω από την έκφρασή σου, μάλλον δεν αναφερόσουν σε εμένα. Λέει ο Έκτορας κοιτώντας την με σκοτεινιασμένο βλέμμα. Η Ιόλη σφίγγει το χερούλι της πόρτας και παλεύει για να πάρει τα μάτια της από πάνω του.
- Τι δουλειά έχεις εσύ εδώ; Τον ρωτάει ψυχρά και εκείνος δαγκώνει θυμωμένα τα χείλη του. Με μια απότομη κίνηση την σπρώχνει προς τα μέσα και κλείνει πίσω του την πόρτα.
- Τι διάολο Ιόλη; Εδώ και δύο μέρες με έχεις εντελώς γραμμένο. Σε ψάχνω στα τηλέφωνα, σου έχω στείλει εκατό μηνύματα και με ρωτάς τι δουλειά έχω στο σπίτι σου; Φωνάζει και εκείνη σφίγγει το μπουρνούζι πάνω της.
- Φύγε. Του λέει ανέκφραστη και δείχνει την πόρτα. Εκείνος υψώνει τα φρύδια του ξαφνιασμένος.
- Τι; Ρωτάει σαν να μην άκουσε αυτό που του είπε.
- Φύγε Έκτορα. Επαναλαμβάνει και πηγαίνει να του ανοίξει την πόρτα. Εκείνος την αρπάζει από το μπράτσο και την τραβάει πάνω του. Τα πρόσωπά τους είναι τόσο κοντά που η ανάσα του καεί το δέρμα της.
- Δώσε μου μια εξήγηση για αυτή την συμπεριφορά Ιόλη. Λέει μέσα από τα σφιγμένα του δόντια και εκείνη τον σπρώχνει με όση δύναμη έχει.
- Δεν έχω να σου δώσω καμία εξήγηση. Έχεις πάρει αυτό που ήθελες, οπότε...Να μην σε κρατάω άλλο. Ο Έκτορας σμίγει τα φρύδια του και κάνει ένα βήμα πίσω.
- Για πιο πράγμα μιλάς; Την ρωτάει και όλο το αίμα κάθεται στο πρόσωπό της.
- Σταμάτα να παριστάνεις τον ανήξερο, σε παρακαλώ. Ήθελες να πας μαζί μου και το πέτυχες, μπράβο. Χτυπάει τα χέρια της με ειρωνεία και ο Έκτορας συνεχίζει να την κοιτάζει μπερδεμένος.
- Τι είναι αυτά που λες; Ρωτάει προσπαθώντας να βγάλει μια άκρη. Εκείνη ξεφυσάει και σταυρώνει τα χέρια της.
- Σε είδαν Έκτορα. Χθες το βράδυ, σε είδαν να φιλάς μια άλλη. Το πρόσωπο του πανιάζει και τα μάτια του ανοίγουν διάπλατα.
- Τι; Αποκλείεται Ιόλη, δεν ήμουν εγώ στο ορκίζομαι. Κάνει ένα βήμα κοντά της και τα μάτια του την ικετεύουν. Εκείνη υψώνει το χέρι της σαν ασπίδα και οπισθοχωρεί.
- Ήσουν ή δεν ήσουν με άλλη εχθές. Του φωνάζει και κάνει υπεράνθρωπη προσπάθεια για να μην κλάψει. Αυτή η καταραμένη φωτογραφία δεν λέει να βγει από το μυαλό της.
- Όχι, δηλαδή ήμουν με μια κοπέλα... Μπερδεύει τα λόγια του και εκείνη χαμογελάει με πικρία.
- Εντάξει, πήρα την απάντηση που ήθελα. Του λέει ψυχρά και εκείνος πιάνει τα χέρια της.
- Όχι Ιόλη, άκουσε με. Πρόκειται για παρεξήγηση. Με την κοπέλα ήμασταν μαζί στο πανεπιστήμιο. Δεν έχω κάνει τίποτα μαζί της. Είμαστε μόνο φίλοι. Προσπαθεί να την πείσει μα η Ιόλη τραβάει τα χέρια της μέσα από τα δικά του.
- Εσύ αγκαλιάζεις όλες τις φίλες σου από την μέση; Φιλάς όλες τις φίλες σου στόμα; Του φωνάζει και σκουπίζει βιαστικά τα μάτια της.
- Δεν φίλησα καμία γαμώτο. Ναι την πήρα αγκαλιά επειδή...
- Δεν με νοιάζει. Τον διακόπτει με το πιο αυστηρό της βλέμμα και εκείνος την κοιτάζει με τα πράσινα μάτια του να δείχνουν ακόμα πιο έντονα έτσι όπως έχουν βουρκώσει.
- Τα βρήκες μαζί του έτσι; Για αυτό δεν σε νοιάζει η εξήγηση που έχω να σου δώσω. Διαπιστώνει πικραμένος και τα μάτια της Ιόλης τον κάνει.
- Βγες έξω από το σπίτι μου. Κατεβάζει με δύναμη το χερούλι και ανοίγει την πόρτα. Εκείνος την κοιτάζει για μερικές στιγμές και ύστερα κουνάει το κεφάλι του απογοητευμένος. Την προσπερνάει σκυθρωπός και τελευταία στιγμή γυρίζει προς το μέρος της.
- Μην γυρίσεις σε αυτόν Ιόλη. Ό,τι κατάφερες θα το γκρεμίσεις. Λέει και εκείνη του κλείνει με δύναμη την πόρτα.Οι επόμενες ώρες κυλούν βασανιστικά. Πάνω που πίστευε πως τα δάκρυά της είχαν στερέψει , η παρουσία του γέννησε κι άλλα. Τα βουρκωμένα του μάτια του έχουν στοιχειώσει το μυαλό της. Πως είναι δυνατόν να μπορεί να υποκρίνεται με τόση άνεση; Σχεδόν της παραδέχτηκε πως την απάτησε και δεν ντράπηκε να παραστήσει τον θλιμμένο;
Κανονικά θα έπρεπε να τον είχε κιόλας ξεχάσει. Ένας τύπος μου γνώρισε το καλοκαίρι και έκανε σεξ μαζί του. Όμως γαμώτο τον ήθελε τόσο πολύ. Και επιμένει να τον θέλει. Ακόμα και αν την απάτησε, ακόμα και αν έχει κλειστεί στο δωμάτιο και κλαίει για χάρη του. Καταραμένος έρωτας. Μια φορά ας κυλούσε ανώδυνα.
YOU ARE READING
This is not love
Teen FictionΗ Ιόλη είναι μουσικός του δρόμου. Ο Έκτορας, φοιτητής ψυχολογίας δοκιμάζει κοινωνικά πειράματα επίσης στους δρόμους. Μια τυχαία συνάντηση στην Πάρο θα ενώσει αυτά τα δύο ανήσυχα πνεύματα. Η Ιόλη έχει μια κόρη, ο Έκτορας μια μικρή αδερφή. Το παρελ...