Κεφάλαιο 16

81 9 0
                                    

  - Η Μαρίνα με ρωτάει συνέχεια για εσάς. Λέει ο Έκτορας καθώς περπατάνε στα γαλανόλευκα σοκάκια της Παροικιάς. Η Ιόλη υψώνει το βλέμμα για να τον κοιτάξει.
  - Μπορείς να της πεις πως τα μαθήματα θα ξεκινήσουν σύντομα. Του απαντάει και πλέκει τα δάχτυλά τους. Εκείνος χαμογελάει με ανακούφιση και φιλάει την κορυφή του κεφαλιού της. 
  Κάθονται σε ένα μαγαζί με κρέπες και η Ιόλη τρώει λαίμαργα την δική της. Τις τελευταίες ημέρες είχε ξεχάσει τι θα πει φαγητό και τώρα η γεύση της σοκολάτας μοιάζει με παράδεισος.
Ο Έκτορας την παρατηρεί χαμογελώντας και σκουπίζει το πιγούνι της που έχει λερωθεί.
  - Κάποια πεινάει. Σχολιάζει και η Ιόλη χαμογελάει μπουκωμένη.
  - Μάλλον εννοείς πως πεθαίνω της πείνας. Τον διορθώνει και ο Έκτορας γελάει δυνατά.
  Μόλις τρώει και την τελευταία μπουκιά γέρνει την πλάτη της στην καρέκλα και ακουμπά το χέρι στην κοιλιά της.
  - Ήταν τέλειο. Λέει φουσκωμένη πια και ο Έκτορας γέρνει πάνω από το τραπέζι. Τα μάτια του την κοιτάζουν πονηρά και το λοξό χαμόγελό του προδίδει τις διαθέσεις του.
  - Προτιμώ αυτή τη φράση όταν είσαι ξαπλωμένη δίπλα μου. Λέει δυνατά μα η βαβούρα το κόσμου είναι τόση που προφανώς δεν το ακούει κανείς. Τα μάγουλά της κοκκινίζουν και τα μάτια της χαμηλώνουν. Ο Έκτορας σέρνει την καρέκλα του δίπλα της και τυλίγει το χέρι του γύρω από τον ώμο της. Γέρνει το κεφάλι του πάνω στο δικό της και τυλίγει τα δάχτυλά τους.
  - Ειλικρινά πίστεψες πως πήγα με άλλη; Ρωτάει και για απόψε είναι η πρώτη φορά που εκείνος αναφέρεται στον σύντομο χωρισμό τους. Η Ιόλη δαγκώνει εσωτερικά το μάγουλό της και ύστερα τον κοιτάζει.
  - Ήταν όλα εναντίον σου Έκτορα. Πρώτα δεν μου τηλεφωνείς για μια ολόκληρη μέρα, ύστερα μαθαίνω πως σε είδαν μαζί με άλλη και μάλιστα είδα και φωτογραφία να την κρατάς αγκαλιά. Λέει και στην θύμηση το τσίμπημα της ζήλιας επιστρέφει.
  - Να υποθέσω πως καλοθελητής Ήταν ο Πέτρος; Ρωτάει και ας ξέρει ήδη την απάντηση. Η Ιόλη νεύει θετικά και πίνει αμήχανα μια γουλιά από το νερό της.
  - Με την κοπέλα δεν έχω τίποτα Ιόλη. Ένα κοινωνικό πείραμα δοκιμάσαμε...Δεν προλαβαίνει να ολοκληρώσει την φράση του αφού η Ιόλη τον διακόπτει.
  - Μην απολογείσαι Έκτορα. Το ξέρω. Είδα πριν το βιντεάκι στο Facebook. Παραδέχεται.
  - Γιατί δεν με άφησες να σου εξηγήσω Ιόλη; Αν με ρωτούσες δεν θα είχε συμβεί τίποτα. Ακούγεται με παράπονο εκείνος.
  - Δεν ξέρω, ήμουν πολύ θυμωμένη. Κυρίως με τον εαυτό μου. Νόμιζα πως με είχες κοροϊδέψει και ένιωθα αφόρητες τύψεις που μέσα σε όλο αυτό είχα μπλέξει και την Εύα. Περνάμε πολύ χρόνο μαζί Έκτορα και το παιδί έχει αρχίσει να σας συνηθίζει. Εκείνος κουνάει το κεφάλι του θετικά.
  - Το ξέρω. Όμως Ιόλη γνώριζα  από την αρχή πως έχεις παιδί. Δεν υπήρχε περίπτωση να μπλέκουν στα πόδια σας αν ο μοναδικός μου σκοπός ήταν να κοιμηθώ μαζί σου. Τα λόγια του ακούγονται τόσο καθησυχαστικά που η Ιόλη αισθάνεται το βάρος στο στήθος της να υποχωρεί.
  - Σημασία έχει πως η παρεξήγηση λύθηκε και εγώ πήρα το μάθημά μου. Λέει και ο Έκτορας χαμογελάει.
  - Ότι δεν αντέχεις χωρίς εμένα; Την πειράζει.
  - Ότι πρέπει να μιλάω προτού βγάλω βιαστικά συμπεράσματα. Του απαντάει γελώντας.

  Τα κομμάτια της είχαν επιτέλους ενωθεί και εκείνη ήταν σίγουρη πια για τον ποιον ήθελε πραγματικά στην ζωή της. Ο Πέτρος καλώς ή κακώς ήταν ο πατέρας της Εύας και όφειλε να έχει μια υγιή σχέση μαζί του. Το χθεσινό συμβάν, που τώρα το σκέφτεται και νιώθει ντροπή για λογαριασμό της, έπρεπε να ξεχαστεί. Όσες τύψεις και αν ένιωθε για τον Έκτορα, δεν είχε σκοπό να του το πει. Θα τον πλήγωνε άδικα και δεν υπήρχε λόγος αφού για την Ιόλη το σεξ με τον Πέτρο δεν σήμαινε απολύτως τίποτα.
  - Πως είναι η μικρή τώρα που ήρθε ο πατέρας της; Ρωτάει ο Έκτορας καθώς την συνοδεύει μέχρι το σπίτι.
  - Πανευτυχής. Γελάει η Ιόλη περπατώντας αργά δίπλα του. Εκείνος μειδιά.
  - Με εσένα; Ρωτάει διστακτικά και χαμηλώνει το βλέμμα στον δρόμο. Το στομάχι της Ιόλης δένεται μα προσπαθεί να μην δείξει την ταραχή της.
  - Μην φανταστείς πως τον βλέπω και πολύ. Λείπουν συνέχεια με την Εύα και γενικά προσπαθεί να εκμεταλλευτεί τον χρόνο που έχει μαζί της. Ο Έκτορας κουνάει το κεφάλι του.
  - Δηλαδή δεν προσπάθησε να σε προσεγγίσει; Ρωτάει κάνοντας της ξεκάθαρο πως ζηλεύει. Η αλήθεια είναι πως ο Έκτορας τον είχε φανταστεί διαφορετικά. Όταν τον είδε σπίτι της εκείνο το βράδυ ,του ήταν αδύνατον να μην συγκρίνει τον εαυτό του μαζί του. Αντικειμενικά ο τύπος ήταν η φαντασίωση κάθε γυναίκας. Η εμφάνιση του φώναζε πως δεν είναι κι από τα καλύτερα παιδιά. Είχε μούσια, τατουάζ κοιλιακούς. Σαν να έβλεπε πρωταγωνιστή από ταινία του Χόλιγουντ.
  - Δεν έχω καταλάβει κάτι τέτοιο. Εντάξει, καθόμαστε μαζί το βράδυ όταν κοιμάται το παιδί αλλά κυρίως συζητάμε για την Εύα. Λέει ψέματα και ήδη νιώθει απαίσια. Ο Έκτορας μπαίνει μπροστά της και για λίγο η Ιόλη φοβάται πως θα της πει πως ξέρει για χθες.
  - Ιόλη, δεν θέλω να φανώ ο κακός της υπόθεσης...αλλά θα φανώ. Εκείνη τον κοιτάζει χωρίς να παίρνει ανάσα.
  - Δεν μου αρέσει αυτός ο τύπος. Εντάξει τον έχω δει μονο μια φορά μα από τότε που ήρθε έχει φέρει μόνο προβλήματα. Εκείνη χαμηλώνει το βλέμμα.
  - Νομίζω πως προσπαθεί να σε ελέγξει. Καταρχάς ήρθε πολύ νωρίτερα από όσο σου είχε πει.
  - Ήθελε να κάνει έκπληξη στην Εύα. Τον δικαιολογεί η Ιόλη και ο Έκτορας γελάει ειρωνικά.
  - Μην είσαι αφελής. Ήθελε απλά να τσεκάρει. Η Ιόλη δείχνει να το σκέφτεται.
  - Και επίσης σου είπε ψέματα για εμένα. Ότι τάχα με είδε να φιλάω μια άλλη και μάλιστα με έβγαλε και φωτογραφία. Δεν σου φαίνεται κάπως άρρωστο όλο αυτό; Η Ιόλη δεν απαντάει και ο Έκτορας αγκαλιάζει το πρόσωπό της.
  - Δεν στα λέω αυτά για να τον διώξεις, ούτε για να μου πεις πως έχω δίκιο. Απλά θέλω να προσέχεις όσο θα είναι σπίτι σου. Εκείνη μη μπορώντας να βγάλει αχνά, απλά του νεύει. Θεέ μου, νιώθει τόσο άσχημα.
  Ο Έκτορας την φιλάει στο μέτωπο και ύστερα συνεχίζει να περπατάει δίπλα της.

 

This is not loveWhere stories live. Discover now