Chapter 8

3.7K 286 7
                                    

°Louis°

Když mi zazvonil budík, vůbec se mi nechtělo vstávat, ale musel jsem. Nemohl jsem hned první den zaspat. Ještěže se na téhle škole nedělá to "přivítání" by mě asi kleplo. Tady se vyloženě vyučuje hudební výchova, takže máme takové oddechové hodiny a vlastně celou školu.

Vstal jsem a šel vykonat klasickou ranní hygienu. Vlasy jsem si hodil nahoru. Teď zbývalo jen oblečení s kterým mám největší problém.

Nakonec jsem si vzal klasicky černé úzké rifle a bílé tričko s vans a boty taky vans-mé oblíbené. Byl jsem celkem spokojenej a tak jsem si vzal tašku a šel ještě zaklepat na kluky.

Otevřel mi už připravený Liam. *„Kde je Niall?" *„Ještě se připravuje. Včera potkal nějakou holku... Melisu." *„Aha.. Nialle! Dělej, nestihne snídani!" když jsem tohle řekl, byl v tu ránu u dveří. *„Neboj Nialle... Sekne ti to!" mrknul jsem na něj a zasmál se.

°Harry°

Už jsem spokojeně seděl v jídelně u stolu úplně vzadu. Sám a spokojený. Zayn byl kdoví kde.

Když jsem dojedl, zrovna do jídelny vkročil Louis s nějakýma klukama. Neskutečně mu to slušelo. Usmíval se jako sluníčko a když mě spatřil, uculil se. Jen jsem se na něj usmál a když jsem kolem nich procházel, pozdravili jsme se. Pobavili mě pohledy těch dvou u Louise. Šel jsem ještě na nádvoří, protože jsem měl čas.

Two Different Lifes|| Larry StylinsonKde žijí příběhy. Začni objevovat