°Harry°
Když jsem rozpoznal to překrásné stvoření na lavičce, zeptal jsem se, jestli si můžu sednout. Jen přikývl hlavou. Mel ze mě strach? To snad ne.. Nemá proč...
°Louis°
*„C-co tady děláš?" najednou se na mě podíval. *„Jen jsem se procházel. Asi jako ty co?" ušklíbl se. *„Hm..." *„Jak se jmenuješ?" *„Louis... Louis Tomlinson. Ty si Styles že?" *„Harry Styles. Ty jsi tady nový?" *„Ne... Chodím sem už od prváku." *„Aha... Nevšiml jsem si tě." *„Hm... Za to já si tě všímám každej rok když stojíte u brány." *„Jo..." usmál se. Viděl jsem v jeho očích smutek. Hodně mě zajímalo jaký je. *„Harry?" *„Hm..?" *„Děje se něco? Jsi nějaký smutný..." *„Nic se neděje." bylo zvláštní jak byl milý. Myslel jsem, když se zeptám, že na mě začne křičet, ale ono nic.
Dál následovalo jen ticho. Ale pěkné ticho, ne to trapné, když nevíte co říct. *„Tak já asi už půjdu!" zvedl jsem se a on ke mně pohlédl. *„Vážně?" posmutněl. *„Ano..." *„Bylo mi s tebou hezky. Přijdeš sem i zítra Loui?" pohlédl mi hluboko do očí. Ty jeho nádherné oči. Světlo od lampy nad námi se v nich odráželo a mě v tu chvíli přišel jako anděl. Byl dokonalý. Ale co by chtěl mít s nulou jako jsem já? *„Jo přijdu. Když tu budeš i ty!" usmál jsem se. Jeho rty se roztáhly do krásného a širokého úsměvu. Byl tak dokonalý! *„Samozřejmě!" *„Tak ahoj Harry!" *„Ahoj Loui!" zastrčil jsem si ruce do kapes a vydal se směrem k mému pokoji.
°Harry°
Ten kluk je tak dokonalej! Bože můj... Chtěl jsem ho na té lavičce obejmout, chytnout ho za ruku. A když odcházel, chtěl jsem ho držet ať nechodí. Jsem snad vážně zamilovaný do kluka, kterého jsem viděl poprvé jen dneska? To není možné... A nechci zažít to co s Nickem, i když vím, že Louis je jiný. Je tak dokonalý. To jeho malé tělíčko a roztomilá tvářička. Tak rád bych ho chtěl ochraňovat, držet ho při sobě a už ho nepustit! Jen co když on nechce?
Takhle jsem tam seděl asi ještě hodinu a přemýšlel. Pak jsem ale vstal a šel na svůj pokoj, kde doufám už najdu spícího Zayna. Nechci poslouchat jeho otázky typu: Kde jsi byl? Stalo se něco? A tak dále...
ČTEŠ
Two Different Lifes|| Larry Stylinson
FanfikceLouis Tomlinson: 21letý student umělecké školy, který je výborný klavírista a také výborný zpěvák. Harry Styles: 20letý student té samé umělecké školy. Je to takový Badboy, ale velmi nadaný. Výborný zpěvák a ovládá jak bicí, tak i elektrickou kytaru...