°Harry°
Přimáčkl jsem ho na nejbližší, ale na méně viditelný strom. *„Harry dobrý, já už jsem v klidu." rozdejchával ten záchvat smíchu. Počkal jsem, ale nepouštěl ho.Když se konečně rozdýchal, tak jsem se k němu přiblížil ještě víc. Dívali jsme se jeden druhému do očí tak dlouho, že to nebylo ani možné. Měl dokonalé oči. Přiblížil jsem k němu mou hlavu a opatrně se dotknul jeho rtů. Louis zavřel oči a jen pomalu dýchal. Pak pokračoval sám od sebe on. Naše ústa se pootevřela. Jazyky se rozhodli si zahrát válku. Byl to ten nejkrásnější polibek, jaký jsem kdy zažil. Ani s Nickem takový nebyl. Louis byl tak jemný. Přesunul jsem moje ruce na jeho zadek a vyhoupl jsem si ho do náruče, přičemž si on obmotal jeho ruce kolem mého krku. Opřel jsem ho zády o strom a udělal z našeho polibku ještě vášnivější polibek. Bylo to neskutečně krásný!
°Louis°
Jakou já měl chuť ho políbit a on to udělal první. Bože!! Moje pocity! Teď jsem tady opřený o strom a líbu se se Stylesem! S tím nejdokonalejším člověkem jakého jsem kdy potkal. Vždycky jsem si o něm myslel že je to namyšlenej debil, ale teď vím že to není pravda.Po našem krásném a dlouhém polibku mě pustil a přitáhl k sobě. *„Jsi úžasný Loui!" *„To ty taky Harry!" usmál jsem se a věnoval mu ještě jeden malý polibek. *„A už budu muset..." *„Nechoď Loui!" udělal na mě psí očka. *„Tak pojď se mnou..." *„Víš jak bych šel rád, ale mám na pokoji Zayna..." *„Tak jindy! Stejně se známe jen dva dny na to abysme sdíleli jeden pokoj, pane Stylesi!" mrknul jsem na něj. *„Tak tě aspoň vyprovodim." přikývl jsem a šli jsme směrem k naší budově.
*„Tak ahoj Harry!" *„Ahoj!" věnoval mi dlouhý a zase krásný polibek na rozloučenou. Otočil jsem se a šel do svého pokoje, kde jsem si jen lehl a usnul jsem.
ČTEŠ
Two Different Lifes|| Larry Stylinson
FanfictionLouis Tomlinson: 21letý student umělecké školy, který je výborný klavírista a také výborný zpěvák. Harry Styles: 20letý student té samé umělecké školy. Je to takový Badboy, ale velmi nadaný. Výborný zpěvák a ovládá jak bicí, tak i elektrickou kytaru...