Chapter 3

4.9K 307 18
                                    

°Harry°

Už jsme chtěli odejít, ale v tom mě někdo zaujal. Byl to jeden ze slušňáčků, ale byl něčím jiný. Jeho malá postava, krásné vlasy a když se na mě podíval... Ty jeho krásné modrošedé oči. Byl jsem tim klukem očarovaný. Je tu snad nový? Protože kdyby ne, tak bych si ho už dávno všiml. Byl neobyčejně krásný!

*„Harry! Harry!" třásl semnou někdo. *„Co je?!" řekl jsem podrážděně. *„Já tady na tebe mluvím a ty vůbec nevnímáš! Co se děje?" *„Nic, co by mělo?" *„No já nevím... Není to zase ten stav, když si poprvé viděl Nicka?" *„Toho bastarda mi nepřipomínej!" otočil jsem se a při tom Zayna strčil do ramene. Když někdo mluví o tom hnusákovi, najednou jakoby ve mě vybuchla nějaká bomba. Ani jsem se neotáčel a šel rovnou do mého pokoje. Byl jsem strašně vytočený! Nechci znova zažít to co s Nickem... Ale asi by to bylo jiný... Louis není Badboy!

°Louis°

Vstoupil jsem do pokoje a veškerý věci jsem hodil na postel. Byl jsem celkem rád, že mám pokoj pro sebe. Sedl jsem si do křesla, protože jsem byl strašně unavený. Opřel jsem si hlavu a na chvilku zavřel oči.

*„Louisi!!!!" rozrazily se dveře a někdo s hlasitým vykřiknutím mého jména vpadl dovnitř! Já z nich budu mít šok! Samozřejmě že to byl Niall s Liamem! *„Čau kluci!!" vyskočil jsem na nohy a udělali jsme hromadný objetí. Niall:*„To ti to trvalo! Strašně jsme se na tebe těšili!" Liam:*„Je to poslední rok, musíme si ho užít co nejvíc!" *„Kluci... Mně se po vás tak neskutečně stejskalo!"
Niall:*„Hele kluci?" řekl po chvilce sezení. *„Hm...?" Niall:*„Mám hlad, nepůjdem se najíst?" Liam:*„Niallere! Děláš si srandu?" řekl rázně Liam, ale já se jen smál. Niall:*„Ale..." Liam:*„Žádný ale! Před asi deseti minutama jsi měl dvě velký čokolády! Bude ti špatně!" *„No jo.. Náš Daddy má pravdu Nialle!" nemohl jsem se přestat smát! Liam na mě hodil vražednej pohled, ale nijak mě nevystrašil.

Two Different Lifes|| Larry StylinsonKde žijí příběhy. Začni objevovat