Chapter 26

2.5K 199 2
                                    

°Harry°
Vešel jsem do našeho pokoje. Zayn seděl na posteli s kapesníkem v ruce a děsně brečel a koukal do zdi. *„Zayne!" sedl jsem si k němu a objal ho. *„Tak co? Co Liam?" *„Leží tady u našeho doktora. Má zlomené žebro a rozseknutý ret." *„Cože.. Koukej co jsem to udělal!" *„Ty si nic nedávej za vinu. Nemůžeš za to.. A Dan si to odskáče, neboj!" *„Ne Harry.. Nic mu nedělej." *„Já nic, to ředitel... Vyloučej ho odsud a bude mít peklo. Vždyť si říkal že nemá kam jít ne?" kývl hlavou. *„Tak vidíš.. To pro něj bude dost velký trest." *„Jo.. Máš pravdu..." *„A Zee?" *„Ano?" *„Nechceš zajít za Liamem? Určitě by mu to udělalo radost." *„No ja nevím..." *„Ale no tak..." *„Běž za nim..." *„Tak.. Tak dobře." usmál se a vstal. *„Připravím se a vyrazím." jen jsem kývl hlavou a šel napsat Louimu, že za ním jde Zayn, ať přijde ke mně na pokoj.

°Louis°
Seděl jsem a povídal si s Liamem, když v tom mi přišla smska. *„Zlato, přijď ke mně na pokoj. Zayn jde za Liamem." pousmál jsem se. *„Li, budu muset jít." *„Dobře." usmál se a já ho políbil do vlasů. *„Ještě se stavím." kývl a odešel jsem.

Byl jsem už skoro u Harryho pokoje a v tom jsem potkal Zayna. *„A-ahoj Loui..." sklopil hlavu. *„Ahoj Zee... Počkej!" chytl jsem ho za ramena. *„V pořádku?" jen pokrčil rameny. *„Nic si nedávej za vinu Zee.. Nemůžeš za to. Ano?" *„Hm..." *„Zopakuj to po mně!" *„Nemůžu za to." usmál se. *„Děkuju Loui..." obejmul mě a pak odešel.

Do pokoje jsem vrazil bez zaklepání. *„Ahoj lásko!" skočil jsem na Harryho. *„Jsi neslušný chlapec, Tomlinsone! Ani zaklepat neumíš!" zasmál se a já ho jen políbil na tvář. Lehli jsme si na postel a zapli si film.

V polovině mi začal zvonit telefon. S omluvou jsem odešel do koupelny. *„Halo?!" *„Loui? To jsem já, Niall..." *„Ahoj! Co se s tebou děje? Dlouho jsem tě neviděl..." *„No, o to jde... Odjel jsem s Mell do Irska..." *„Cože?! A ani rozloučit se neumíš? Nialle, co to s tebou ta holka udělala?!" *„Promiň Harry... A co je s Liamem? Dlouho jsem ho neviděl... Ani na pokoj nepřišel..." *„Je u doktora se zlomeným žebrem..." *„Cože?! Jakto?!" *„Jindy.. Teď musím končit.. Ahoj a užívej si to s Mell!" *„Ale... Tak ahoj..."

Sedl jsem si zase k Harrymu. *„Co se stalo, Loui?" *„T-to byl Niall... Odjel do Irska s Mell.." *„Cože? To mě mrzí.. Moc jsem ho neznal, ale že se ani nerozloučí..." *„No právě.. To je fuk, pojď se na to dodívat..." usmál jsem se.

Two Different Lifes|| Larry StylinsonKde žijí příběhy. Začni objevovat