°Louis°
Vybíral jsem si zrovna co si vemu na sebe, když mi Liam vtrhl do pokoje. *„Louis... I need you!" zakřičel. *„Co je Liame?" *„Nevím co na sebe.." *„Tak to jsme na tom stejně." zabořil jsem hlavu zpátky do skříně. *„Tak nejdřív pomůžeš ty mě, pak já tobě." mrkl. *„Tak dobře, ale rychle prosím." *„Jojo, neboj."Vešli jsme do jeho a Niallova pokoje. Niall byl pryč, zase.. *„Kde je Niall?" *„Někde s Mell..." *„Samozřejmě..." zamumlal jsem si. *„Tak pojď prosím!" *„Už jdu.. Tak uka, co tady máš."
Vybrali jsme bílé tričko, tmavší kalhoty, conversky a přes tričko riflovou bundu s červenou mikinou vevnitř. Slušelo mu to, ale teď jsem potřeboval pomoc já. *„Li, tak teď zas ke mně!" *„Jop.."
Mně jsme vybrali moje oblíbené černé džíny, které jsem si dole trochu ohrnul, bílé tričko s džínovou košilí a černý Vans.
Bylo 18:48,tak jsme se rozhodli jít. Sice tam budem dřív, ale aspoň se na to Liam psychicky připraví.
*„Loui a vážně je Zayn gay, jako já?" *„Ano Li, i jako já a Harry.." zakroutil jsem pobaveně hlavou, protože se mě na to ptá asi už po stý. *„Myslíš že se mu budu líbit?" *„Stoprocentně." *„Dobře, ale mám z toho strach..." *„Neměj. Bude to v pohodě." usmál jsem se a sedli jsme si na lavičku v parku.
°Harry°
*„Tak jdem." *„Harry.. Vážně s vámi musím? Vždyť vám budu dělat křoví..." *„A kdo říkal, že tam budem jen my s Louisem?" *„Cože?" *„No pojď.." zasmál jsem se. *„Ale no tak! Harry, tímhle si mě vždycky děsil!" *„Promiň, ale vážně už pojď." popadl jsem ho za rukáv od trička a šli jsme. Bude to fajn.. Teda doufám.. A s Liamem si bude určitě rozumět. Je to hodnej a fajn kluk. Třeba se i Zayn kvůli němu změní. Byl bych strašně rád.Omlouvám se za kapitolu o ničem, ale snad se vám bude líbit. :') Chtěla bych vám poděkovat za všechny votes a vlastně za všechno co jste s touhle povídkou udělali, jste úžasní :')
ČTEŠ
Two Different Lifes|| Larry Stylinson
FanfictionLouis Tomlinson: 21letý student umělecké školy, který je výborný klavírista a také výborný zpěvák. Harry Styles: 20letý student té samé umělecké školy. Je to takový Badboy, ale velmi nadaný. Výborný zpěvák a ovládá jak bicí, tak i elektrickou kytaru...