°Harry°
*„Louisi? Lásko? Už je Sebastian ustrojený?" křičel jsem na Louise z chodby s nedočkavou Darcy v náručí. *„Ano, zlato! Jen čepičku!" *„Tu má tady!" *„Dobře!" sešel s naším půlročním synem opatrně schody a položil ho do kočárku. *„Tak co naše dvouletá princezna chce na své narozeniny dělat?" zeptal se ji roztomile Louis. *„Do čukrárny!" zajásala. *„Dobře, tak půjdem do cukrárny." dal ji pusu na čelíčko a pak políbil i mě.Ano, jak jste si mohli všimnout, máme dvě děti. Obě adoptované, samozřejmě. Adoptovali jsme si je 2 roky po svatbě. Měli jsme se soudem boj, ale nakonec nám je dali. Jsme teď šťastná a spokojená rodinka. Zayn s Liamem jsou zase spolu a občas nás chodí navštěvovat. Louisova rodina je z prcků nadšená. Jsou to dva andílci.
°Louis°
Vezl jsem jednou rukou kočárek a druhou rukou jsem držel Darcy. I Harry se s ní chytl za ručičku. Byl to krásnej pohled. Spokojená a šťastná rodinka, jakou jsem si vždycky přál. Miluju je a to všechny. Harry pracuje v pekárně, jak si přál a občas zpívá po barech. Já jsem otec v domácnosti. Starám se o ty naše dva prcky a o našeho pejska Roxyho. Po tom všem, čím jsme si prošli, tohle za to stálo. Miluju můj život a nevěřil jsem, že mi ho změní Badboy.Konec!! :') bože lidi.. Jak já vás miluju :') co jste dokázali s touhle povídkou je neskutečný.. Ani si tohle nezasloužim :') jste vážně úžasní... :') miluju vás nadevše a proto jsem si pro vás připravila novou povídku-Teacher From Africa... Doufám, že se vám bude taky líbit! :') ještě jednou - miluju vás! :')
Btw:Hodně štěstí na zítra... Taky máte takový nervy jako já? Jdu do prváku, takže je to pochopitelný.. :/ no nic.. Doufám, že jsem vám aspoň tímhle zlepšila náladu :* :')
New Story už na mém profilu!! :') ^^
ČTEŠ
Two Different Lifes|| Larry Stylinson
FanficLouis Tomlinson: 21letý student umělecké školy, který je výborný klavírista a také výborný zpěvák. Harry Styles: 20letý student té samé umělecké školy. Je to takový Badboy, ale velmi nadaný. Výborný zpěvák a ovládá jak bicí, tak i elektrickou kytaru...