Chapter 27

2.4K 191 7
                                    

~Zayn~
Došel jsem k ordinaci, kde jsem zaklepal. *„Dále!" ozval se milý hlas našeho doktora. *„Dobrý den.. Jdu za Liamem." kývl a ukázal na dveře po pravé straně.

*„Zayne!" vykřikl Liam, když mě uviděl. Vypadal strašně. Musel jsem si ho prohlídnout. Jeho zakrvácený ret a obmotaný hrudník. Co jsem to způsobil, sakra! *„Ahoj Lee..." obejmul jsem ho a políbil do vlasů. *„Nečekal jsem že přijdeš, ale jsem strašně rád, že jsi tu!" *„Taky že jsem přijít nechtěl... Pořád je ve mně ten pocit viny." *„Není to tvoje vina.." *„To mi neříkej, protože je. Neměl jsem se s ním vůbec bavit." *„Ale no tak..." *„Neřešme to. A jak je ti?"

~Liam~
Byl jsem strašně rád že Zayn přišel. Nikdo nikdy nedokázal, abych se do někoho zamiloval za jeden den. Ale Zayn.. Ten má v sobě něco jiného, výjimečného. *„Neřešme to. A jak je ti?" *„Není to tak hrozný, ale bylo mi i líp."

Pak náš rozhovor pokračoval nezáživně, když v tom mi začal zvonit telefon. *„Dojdu si na záchod." usmál se a odešel. *„Haló?" *„Ahoj Liame, to jsem já, Niall!" *„Ahoj! Co se stalo chlape, kde jsi?" *„Jsem v Irsku. Jak ti je? A co se stalo?" *„Zmlátil mě jeden kluk.." *„Cože? Kdo a proč?!" *„Dan Howk. A protože žárlí...Co děláš v Irsku?!" *„To je na dýl. Řeknu ti to osobně, ale teď budu muset končit." *„Dobře, ahoj." *„Ahoj." neměl jsem mu to asi říkat. Cítil jsem z jeho hlasu jak byl naštvaný. Niall, i když se na to nezdá, dokáže být agresivní a zlý, kor když jde buď o jeho rodinu nebo přátelé. Mám z toho strach.

~Dan~
Ty sráčové to na mě práskli! Doprdele! Teď sedím v místnosti, kde většinou pobývaj poškoláci. Bouchnul jsem pěstí do stolu... Je toho na mě moc. Ale vůbec toho nelituju! Zayn je jen můj a vždycky bude! Nebo snad ne! Sakra.. Musí bejt..

Za deset minut ke mně přišel říďa. Bohužel jsem to neukecal. Oni měli svědky a já nikoho kdo by mi z toho pomohl. Jsem okamžitou platností vyloučen! Co teď budu asi dělat?!

Takže.. Je to kratší díl a taky jak jste si všimli se tam neobjevuje Larry.. :D přijde mi že jsem tento příběh předělala spíš na Ziama.. :D ale ne, ono se to srovná ;) zatím Bye :* :3

Two Different Lifes|| Larry StylinsonKde žijí příběhy. Začni objevovat