°Harry°
Přišli jsme na určené místo, kde už na nás čekali Loui s Liamem. Louise jsem políbil. *„Zayne, tohle je Liam. Li, tohle je Zayn." představil jsem je navzájem. Jen se na sebe usmáli a podali si ruce. *„Tak kam půjdeme?" zeptal se Louis. *„Do zdejšího baru." oznámil jsem a vydali se na cestu.Zayn s Liamem se spolu celou cestu vážně dobře bavili. Byl jsem neskutečně rád. Já si aspoň chvíli užíval samotu s Louisem.
°Liam°
Zayn je vážně fajn kluk. A je i hezkej, to se musí nechat. Přišli jsme do baru a posedali si ke stolu na kožené lavice. Objednali si pití a povídali si.*„Jdeme tancovat?" zeptal jsem se Zayna, když už jsme byli všichni v té náladě, kdy děláte všechno co chcete a je vám to jedno. Jen si to prostě užíváte. Zayn přikývl. Vzal jsem ho za ruku a táhl na parket. Louis se s Harrym oblizovali, tak jsme je tam nechali. Začali jsme tak vášnivě tancovat až to bylo neskutečný. Třeli jsme o sebe těli.. Bylo to krásný. Zayn se ke mně otočil zády a třel zadkem o můj rozkrok, což neměl dělat.
°Harry°
*„Chci tě Loui..." zašeptal jsem mu do ucha. Vzal jsem ho za ruku a táhl ho na záchody. Zavřeli jsme se v dost prostorné kabince. Natiskl jsem ho na zeď, přičemž jsem mu jezdil všude po těle. Loui jen potichl vzdychl. Naše role se otočili. Teď jsem byl na stěně já. Loui si klekl a rozepl mi poklopec. Sundal kalhoty i s boxerkama. To co následovalo, bylo něco neskutečného. Uměl to vážně dobře. Když jsem byl hotovej, otočil jsem ho hlavou ke stěně a sundal mu kalhoty. Opatrně jsem do něj vnikl. Přirážel jsem pořádně. Nejdřív jsem cítil jak je Louis stažený, ale pak se uvolnil a užíval si to. Udělal jsem se po druhý a Loui taky. Oba jsme to rozdejchávali.*„Teď si kvůli tobě ani nesednu!" praštil mě do ramene a já se jen zasmál. Ještě jsme se chvilku líbali a pak se vrátili zpátky.
°Zayn°
Šmátral jsem Liamovi všude po těle, až jsem narazil na jeho rozkrok. Liam mi položil hlavu na rameno a vzdychl do ucha. Užívali jsme si tanec.. Najednou se naše rty k sobě nebezpečně přiblížili. Začal jsem já. Opatrně jsem moje rty přiložil na jeho. Spolupracoval, tak jsem můj jazyk spojil s jeho. Bylo to dokonalý.
ČTEŠ
Two Different Lifes|| Larry Stylinson
FanficLouis Tomlinson: 21letý student umělecké školy, který je výborný klavírista a také výborný zpěvák. Harry Styles: 20letý student té samé umělecké školy. Je to takový Badboy, ale velmi nadaný. Výborný zpěvák a ovládá jak bicí, tak i elektrickou kytaru...