Chapter 7

3.9K 291 3
                                    

°Louis°

Přišel jsem do svého pokoje, kde jsem se zamkl a vlezl si rovnou do sprchy. Ten kluk je tak dokonalej! Sakra, to není ani možný. Ale je to Badboy... Ale zatraceně sexy Badboy!

Dal jsem si rychlou sprchu a šel si lehnout. Ještě jsem se kouknul na FB a v tom mě něco napadlo. Najdu si ho. Zadal jsem jeho jméno a když jsem viděl profilovku, věděl jsem že je to on. No.. Zatím si ho přidávat nebudu. Nechci aby si myslel něco jakože jsem vtěrka nebo něco takového. Nasadil jsem si sluchátka, pustil písničky a pokusil se usnout, i když jsem měl kluka jménem Harry Styles plnou hlavu.

°Harry°

Opatrně jsem vklouzl do našeho pokoje, kde jsem viděl už spícího Zayna. Zalezl jsem si do koupelny a šel si dat rychlou sprchu. Doufám že se neprobudí, nemám náladu se s nim bavit.

Sprcha byla rychlá, ale uklidňující. Návlékl jsem si čisté boxerky a tričko. Opatrně jsem zase dveře otevřel, ale ta moje potichost asi nestačila, protože ve dveřích stál Zayn s překříženýma rukama na prsou a naštvaným pohledem. *„Můžeš mi říct, kde jsi byl?!" vyprskl na mě. *„Byl jsem se projít." obešel jsem ho obloukem a skočil do své postele. *„Jo a proto ses vrátil až o půlnoci?" *„Ještě není půlnoc!" *„Za 5 minut!" *„Hm..." otočil jsem se zády k němu a peřinu si přitáhl k sobě. *„Jen hm..? Děláš si srandu Harry? Měl by ses dát konečně dohromady! Jsi vážně nesnesitelnej!" *„Protože chci spát!" zabručel jsem. *„Asi bys vážně potřeboval někoho aby tě srovnal. Nick to uměl..." najednou se ve mně zase všechno začalo vařit. Otočil jsem se na něj. *„Zayne! Ani nevíš kde jsem byl tak mlč! A už jsem ti několikrát řekl, ať už Nicka nevytahuješ!" zase jsem měl slzy v očích, proto jsem si radši lehnul zpátky.

Two Different Lifes|| Larry StylinsonKde žijí příběhy. Začni objevovat